Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - lol4o

Pages: [1] 2 3 ... 57
1
На Карат отдавна са брандирани с фликсбус отзад, но само дотам. Както едно време имаха на всеки автобус надпис Юролайнс, но и изцяло брандирани с Юролайнс.
Карат вече имат поне четири автобуса, изцяло облепени в зелено - две от “крайградските” Туризмо, единственото им Туризмо последна генерация и чисто новото им Интуро.

2
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 30.09.2024, 20:20:17 »
Ами мисля ,че по 4 беше 6290 другите по 20 и 222 но не видях табели и номера. По А1 2716 по А15 9733 без климатик все още както и 6456.
Много ми е интересно защо Чолаков пуска щъркели, не би ли трябвало да има достатъчно големи, след като вече не обслужва 17 и 113, отделно купи доста "нови".
Защото големите не са купувани с основна цел да заменят щъркели, а да се взимат още линии с тях, но нещо номерът не се получи. Ако на братя Чолакови им пукаше за пътниците, на първо място нямаше да има спрени/бракувани ситибуси.

3
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 23.09.2024, 21:12:54 »
2029 по А9 заменя 2890. Може би от утре това ще е втора кола.
Интересното е че винаги когато пускат 12 метрови, не ги пускат на мястото на щъркелите, а на мястото на 9 метровите.
Имай предвид, че може да е излезнал на мястото на развален автобус. Миналата седмица от 12 евро 5 Ситибуса 5 бяха в бокса. Едва ли има някаква конспирация, а просто се пуска това, което физически може да напусне гаража.

4
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 21.09.2024, 13:24:27 »
Скоро не съм виждал 5631 и 4329 да се движат.
В понеделник видях втория на 27.

5
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 16.09.2024, 13:07:58 »
Евро 5 Ситибусите на Чолаков сега вървят ли някъде? Те вървяха на 17, макар че последно бяха не повече от 2-3 броя и бяха в лошо състояние.
От поне половин година е само един - 8512.

6
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 12.09.2024, 10:41:23 »
Че ще напуснат е ясно, шофьорите на 21 примерно взимат около 200 лв на ден, а като тръгне системата, няма да има как да си заработят допълнително доходи.
Сериозно ли се притесняваш за шофьорите, защото с пускането на системата няма да има как да крадат?

7
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 12.09.2024, 00:51:03 »
Първо наясно ли сте какво следва след премахването на парите в брой и второ знаете ли колко шофьори ще напуснат градския, ако тръгне системата и няма да има кой да кара автобусите и ще стане още по-ужасно положението. Ще се чака половин - един час.
Извинявай, но ти изобщо прочел ли си договорната документация с изискванията на общината? Защо шофьори да напускат, когато пуснат системата?

8
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 11.09.2024, 20:53:24 »
Днес пробвахме с една моя колежка новото таксуване, супер е само дето валидотора е малък и не може да сканира QR кода от по-голям телефон лесно (моят е айфон13). А за Петко 20 линии мисля, че вече му идват много, ама и те ще го усетят скоро скоро.
Аз пък вчера се валидирах направо с дебитната си карта, при което интерсното е, че малко по-късно ми взе сумата, а трябва при успешна валидация да ми я вземе веднага. А относно Петко, те вече гараж Тракия сдават багажа, така че.
Системата трябва да работи по софийската схема - парите се изтеглят чак след полунощ, защото системата следи дали пътникът ще се чекира достатъчно пъти, за да изтегли пари за дневна карта.

Абсурдна е ситуацията с Петко и прокситата му, които стават абсолютни монополисти и са в позицията да извиват ръцете на общината.

9
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 09.09.2024, 22:50:08 »
Зимата е работният сезон, представления и прочие има и тогава. Не знам защо я мислите за мъртъв сезон…  :neznam:

 Не може в градове доста по- малки от Пловдив да имаме денонощен транспорт, а в Пловдив да е до 9 вечерта. Смешно е. :/
Не е смешно, ами е повече от абсурдно. От поне 15 години има крайна и крещяща нужда от напълно нова транспортна схема и по Тотево време, по спомен, се правеха поръчки за анализи, за нови схеми и още какво ли не… И в крайна сметка нищо не се случи.

10
Шофьор на електробус в Германия е предизвикал хаос, заклещил се е с електробуса под мост и е предизвикал пожар, запалили са се акумулаторите на покрива: …
Точно този го бяха вкарали в една канавка преди няколко месеца. Като гледам, не е горял малко и сигурно това ще е краят му…

11
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 24.08.2024, 23:50:15 »
Днес на 29 видях 9580 ,който дори беше и с работеща табела.От ситибусовете на Хеброс май бая са окапали,иначе темсите са горе долу добре.Според мен ако Хеброс остане с една линия би трябвало да продаде нещо , защото толкова рейсове не му трябват.
От 18 Темси поне 12 не се движат, от които най-малко една е силно разграбена. При Хеброс всичко е окапало и на доизживяване.

12
Пловдив / Re: Новини
« on: 14.08.2024, 11:29:22 »
От 1-ви септември 37 отива при Петко/Татяна:

Нов превозвач поема една линия от градския транспорт в Пловдив

13
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 12.08.2024, 11:35:49 »
В Смолян има не повече от 5 Ирисбуса.
При “Рожен Експрес” са само два - бившите 0615 и 2543, като само вторият се движи.

14
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 09.08.2024, 00:14:26 »
Цитаротата на по милион километра с малките климатичета са много добре, да.
То щото в 7-ците има климатик.
Именно. Точно заради това откъм комфорт ще е абсолютно същото с Дрита.

15
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 08.08.2024, 23:32:48 »
По-добре от Хеброс и Чолаков са, и малко по-зле от Петко (не че той е отличен).
Цитаротата на по милион километра с малките климатичета са много добре, да.

16
Ако става въпрос за виенските, те повечето са бракувани. Закупили са по-нови манове и ситаро втора-трета употреба.
От 24 виенски Мана по мои сметки са останали най-много четири в движение, май по два в Ямбол и Поморие. А новозакупените, за съжаление, не са по-нови - всичките са произведени между 2003-та и 2006-та.

17
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 29.07.2024, 16:53:18 »
Дали някои щъркели не са бракувани, щом пускат големи автобуси на 17 и 21?
Поне 14 новота и пет ситибуса не са сред живите вече.
То не му останаха автобуси за Асеновград така, не че 5-6 автобуса са много де.
При 83 автобуса в движение би трябвало, по мои сметки, да нямат проблеми. Но все пак става въпрос за Чолаците, които успяха да бастисат два Евро 6 Ситибуса и поне едно Евро 6 Ново, така че не се знае колко от тези 83 автобуса действително излизат.  :D

18
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 29.07.2024, 15:56:52 »
Дали някои щъркели не са бракувани, щом пускат големи автобуси на 17 и 21?
Поне 14 новота и пет ситибуса не са сред живите вече. Отделно има още една камара спрени, от които кой знае колко могат да тръгнат отново.

19
Пловдив / Re: Новини
« on: 06.07.2024, 17:49:42 »
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Kmetut-tropna-po-masata-Turpenieto-na-horata-se-izcherpva-2174379 Не разбрах само, информират ги че от Август им прекратяваме договора или какво. И кой ще дойде Дрита ли, Карат ли, кой. Но поне мъката по 17,21,29,37 и 99 ще свърши май. Единственото лошо е, че така новата система пак няма да тръгне!!
Как кой ще дойде? Ами, същите. Склонен съм да вярвам, че наистина ще прекратят поне един от договорите, главно с цел да разкарат Хеброс. После ще отдадат линиите с позволение от областния управител и поради липса на други възможни изпълнители ще ги дадат директно на Петко и Чолаков, като те двамата и Дрита могат да вземат по една от линиите на Хеброс. По някое време ще се пусне поръчка, която ще е нагласена спрямо таратайките, които накупиха (тоест минимум Евро 5 EEV и без задължение за климатик), и така проблемите ще бъдат решени типично по пловдивския начин на управление. Това е моята прогноза.

20
Автобуси / Re: MAN Lion's City CNG (7173, 7175)
« on: 24.06.2024, 14:14:14 »
Би трябвало да са този и този.

Pages: [1] 2 3 ... 57