1
Пловдив / Re: Автобуси
« on: Today at 00:22:26 »
То те бяха неподдържани, така че сигурно са бракувани.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
От Ибис техниците разбрах ,че и новодоставените ще бъдат с настроени таблици .По А17 1085 с шофьор от 2881.Нормално, Петко продължава да работи с тях, само Чолаков спря поради някакви причини. А 2881 видях че беше с кондуктор, явно защото е бил с друг шофьор. Дано имат достатъчно шофьори за зимните разписания.
или при увеличаване на интервалите между отделните коли.Даже и това няма да помогне - 24 е на 18 минути, но въпреки това редовно се движат два рейса един след друг, така че решението за този случай е да има бус ленти на някои булеварди.
От къде знаеш, че има индийци, къде са скрит, колко са. От онази група дето и ти ли пишеш знаеш??? До като не го видя с очите си не вярвам.Да, обсъждали са нещо подобно там, но и аз видях как в един Мерцедес на 7-цата стояха няколко човека до шофьора и му казваха неща.
По интересното, е че на Чолака линиите вече са с нормално зимно разсписание, поне 7, 20, 21 и 222.То и в момента май се обучават новите шофьори, които докара от Индия. Само че не знам няма ли да са му излишни, след като му взеха две линии.
То явно и за това почти няма кондуктори вече, шофьорите предпочитат те да си продават стари билетчета за да прибират цялата печалба. Иначе трябва да я делят с кондуктора. Фирмите пък си спестяват пари за заплати на кондукторите.А и също мисля че за слабите линии би трябвало да получават повече субсидии (поправете ме ако бъркам). Така че всички печелят от това, и фирмите, и шофьорите.
Няма нищо недомислено. Хартиените билети ще имат QR код, а баба Гина ще има електронна пенсионерска карта. Както баба Гина Софийска пътува вече 3 години с тази система в София, така и баба Гина Пловдивска ще се научи.Нали точно това говорим, че няма да има хартиени билети и така ще има ощетени ученици и пенсионери. Не всички от тях имат дебитна карта.
Днес пробвахме с една моя колежка новото таксуване, супер е само дето валидотора е малък и не може да сканира QR кода от по-голям телефон лесно (моят е айфон13). А за Петко 20 линии мисля, че вече му идват много, ама и те ще го усетят скоро скоро.На Петко 20 линии със сигурност са му много, няма толкова персонал и подвижен състав за всички линии, въпреки че част от персонала на другите фирми се местят при него. Но според мен 100% ще му дадат на него 29.
От всичките тези драми само има една добра новина и че 17 вече е при Тотков, което си е буквално чудо, тъй като линията беше тотал щета. Не че и те са цветя и рози, но добре че той я взе, а не Недялко, че душа да ни беше яка тогава.Съгласен съм, шофьорите му така карат, че все едно возят чували с картофи. Днес шофьора на 4-ката караше с 55-60км в час.
Едва ли след този очевиден чадър, а 37 стана по-зле от преди, вървят по 4 коли през 5 минути, после 40 минути няма автобус, вървят три един след друг, връща се само вторият, първия се изключва и отива от другият край, поне 3 от автобусите не изпълняват маршрута и на влизане в Смирненски не въртят на старото обръщало, а си завиват и въртят на новото, и оставят три спирки с хора да чакат, на авторемонтния ходят само ако има хора за там.Явно Дрита напразно са купили Мерцедесите, защото според мен те изчакваха прекратяване на договора, щом по едно време им настроиха табели за 7, 29, 37 и 99. А за неспазването на маршрута,не би ли трябвало да имат GPS и да ги следят в реално време, или го правят само при оплакване?
И от Хеброс ще има.Значи 29 и 99 ще станат още по-зле. Дано прекратят договора.
На 113 са 6220, 0795, 0798 и 7428, на 17 са 6117,2878, 2883, 2887, 1076, 84 и 7206 и 7208, като 2883 се развали и беше заместен от 4276, на 37 са 1458,1459,1533 и 1535 всички са от около 2006-9. Заедно с 7621, 6927 и един Ситибус. Другите 7 все още не са регистрираниИмат ли климатик и жълти ли са, защото май видях един жълт нископодов на 37.