Точно пък 27 го наблюдавам всеки ден на работа и си вървят и 6-те коли с табели и работещи климатици, там има 3 НЛ-ки 5631, понякога 6546 понякога оранжев и 1732.
Просто маршрута е дълъг за тези 6 коли и шофьорите се дебнат с 7-те и понякога минават през 10 минути и след това 25 минути няма автобус.
Просто ще трябва някаква актуализация на транспортната схема, тъй като в момента имаме толкова много линии, но никакво покритие. Плюс това има доста полудублиращи и изцяло дублиращи линии, като най-голям пример за такива са 17 и 24, защото представете си: примерно един човек иска да отиде до Кючук пазара и си казва че и двете линии му вършат работа, само че ако е живущ в Тракия, той се чуди от коя страна да хване рейс до въпросната дестинация. Чакаш си 24, ама от другата посока гледаш че 17 минава и се чудиш защо не си хванал рейс оттам, обаче ще се окаже пък обратното. Също и винаги така се случва двете линии да идват по едно и също време и започват да се изпреварват коя линия ще вземе повече пътници. Същото е и с 6, 10, 29 и 66, както и с 7 и 27. Мога да изпускам някои линии, но за момента за тези се сещам. Знам, че крайните им спирки са различни, но поне може да се види с просто око че имат полусходни маршрути. Може твърденията да ми са грешни, но все пак това е мое мнение.
Нищо общо нямат 6 и 66, 10 и 29 и 7 и 27, и понеже са на 18 минути затова така са направени за да може на всеки 10 минути да имав автобус, не като в Варна дълъг рейс на линия който минава само тя от там на 25 минути делник.