Author Topic: Маркировка и организация на движението  (Read 214601 times)

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17812
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
В момента има кампания по подновяване, в „Люлин“ изрисуваха всичко от до, по „Сливница“ изгубената бус лента между „Лъвов мост“ и „Георги Раковски“ я възстановиха, до скоро беше абсурдно положението там, маркировката трябва да я търсиш със следово куче, но камерите пред Какадуто си записват.
Вертикалната сигнализация с пътни знаци Д1 са си там... Та дано наистина камерите да си бачкат и заслужителите закононарушители да са си получили заслуженото... :)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15256
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Вертикалната сигнализация с пътни знаци Д1 са си там... Та дано наистина камерите да си бачкат и заслужителите закононарушители да са си получили заслуженото... :)
Да, но камерите бяха в края на бус лентата, а не можеше да се разбере къде е той, престрояването за десен завой по „Георги Раковски“ се правеше в последните метри, за да не нарушиш.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8765
    • View Profile
Използват се прогресивни водноразтворими бои аналогично на водноразтворимия асфалт при ремонтите по улиците.  :)

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3555
    • View Profile
По думи на Бонев, от месеци насам никой не отговарял за поддръжката на пътната маркировка, а продължаващото използване на водни боички дори за новата организация на Патриарха и Витошка било заварено положение от ГЕРБ. Сега били сключени временни договори, докато се изберат нови изпълнители. Остава загадка кой тогава преди около месец реши да разчертае насочващи линии например на кръстовището Малинов-Сахаров, които избледняха буквално часове след нанасянето им...

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4946
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Какво стана с кръговото на Ляпчев и Климент Охридски при бившето колело на Дървеница? От поне година външната лента е заградена с колчета, което е обяснимо предвид малкия му радиус, но вечно с колчета ли ще стои?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16383
    • View Profile
    • Email
От поне година външната лента е заградена с колчета, което е обяснимо предвид малкия му радиус, но вечно с колчета ли ще стои?
Поправка на недогледан проект. Не е стеснен целият кръг, а само участъците между напускане и влизане в кръга. По този начин се улеснява влизането в кръга: примерно - идваш откъм ТУ и влизаш в дясната лента. Там няма шанс върху теб да връхлети някой, който идва от Младост и отива към ИКЕА - той е във вътрешната лента на кръга. Ако си през кръга само до първия изход (Младост-ТУ, ТУ-ИКЕА или ИКЕА-Младост), имаш абсолютно безконфликтен байпас. Просто трябва един ремонт на ремонта - вместо колчета да се изпълнят бордюри или от любимите пластмасови делинеатори. Също така изходът към ИКЕА да е двулентов и вливането в 1 лента да стане в следващите 200-300 метра, там поне е поляна и има място.
Изобщо проектантите на кръгови движения трябва да ги накажат да минат 100 пъти през творенията си! А проектите да се възлагат на проектанти от Бургас - там са далеч по-изпипани.
« Last Edit: 30.08.2024, 10:47:45 by blagun »

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5593
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Просто толкова малко кръгово не става за две ленти, защото нямаш време да се престрояваш докато се въртиш. Това на ТВ кулата е горе-долу минимума за две ленти.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16383
    • View Profile
    • Email
Просто толкова малко кръгово не става за две ленти, защото нямаш време да се престрояваш докато се въртиш. Това на ТВ кулата е горе-долу минимума за две ленти.
Точно така. А и няма смисъл да се престрояваш - кръговото е триклоново. Като влизаш - или си по байпаса, или влизаш в единствената лента.
На ТВ кула изходите са недогледани като криви и габарити - две МПС не могат да минат едновременно, още повече, ако едното е А413 или 120. Питах арх. Петър Диков защо така, отговорът беше - да запазели някое от дърветата до кръговото?!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17812
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Разликите между планираното по регулация и изпълненото с инвестиционния проект на Ляпчев и Охридски:

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 439
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Тоест, тази може би неволна грешка с разминаването в проекта и действителността, е оставила достатъчно място за вече съществуващата автомивка и свободно място за паркиране на коли?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17812
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Тоест, тази може би неволна грешка с разминаването в проекта и действителността, е оставила достатъчно място за вече съществуващата автомивка и свободно място за паркиране на коли?
Няма неволни грешки... Както и диков не е бил толкова загрижен за някакви си дървета... ;)