1
Вашето мнение / Re: Въпроси към администратори и модератори
« on: Yesterday at 15:19:14 »И при мен излиза бял екран на темата за Хасково.Постингът на bgaming е бъгав - размерите на картинките или кой знае какво. Създадох го наново.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
И при мен излиза бял екран на темата за Хасково.Постингът на bgaming е бъгав - размерите на картинките или кой знае какво. Създадох го наново.
Идвайки от Каблешков на Бъкстон може да се излезе от локалното в централнотоНа Бъкстон от локалното има задължително надясно по Бъкстон, не може даже по локалното да се продължи, да не говорим за главното платно. При задължително направо или надясно (примерно на Никола Петков) пак няма излизане на главното през трамвайната линия - не само е забранено, а и твърде опасно - зад преградите под остър ъгъл трудно се вижда трамваят, който има разрешен сигнал по същото време. За да може от локалното да се излезе наляво, не трябва да има знак със задължителни посоки, а такъв няма чак на Пирогов (Пенчо Славейков).
Това горе вдясно прилича ли ти на издаден в България номер:Нищо никъде не е издавано, това са сувенирни номера. Причината са островите по Дунава, който там е държавна граница между Сърбия и Хърватия. След всяко пълноводие фарватерът се мени. Така остров, който е бил вдясно, стоня вляво и обратно. България и Румъния имат споразумение, периодично се събира комисия, която може да прехвърли остров от една към друга държава. Сърбия и Хърватия след толкова вражда не могат да стигнат до подобно споразумение. В резултат на това острови, оказали се от грешната страна на фарватера, са необитаеми и често - причина за конфликти между рибари и граничари.
Знам, че "У" означава учебен автомобил, но не го слагат веднага след регистрационната табела.Така беше по тогавашния ЗДвП. Качиха го горе на колите, за да се виждат отдалече.
ЦГМ разглеждали това като че собственика си е спрял пред гаража и нито вдигат, нито глобяват, ако някой не се обади да се оплаче.Няма как гаражът да се асоциира с единствена кола, която паркира в него. Собственикът може да го дава под наем или без наем на познати, роднини, може да му е фирмена кола. Не може за всяка кола пред гаража да се издирва собственикът да потвърди, че е спряла със съгласието му. Но ако е без съгласието му, следва изнасяне с паяк.
Тогава Ловен парк е в повече. Нека само 120 си спира за компенсация (казвам го като човек, който 5 години е пътувал от Ситняково до ФМИ с А120). Също спирката Токуда на бул.Вапцаров най-вече за 73."НПМГ" вероятно е държат заради учениците, които ползват линията. Може да се помисли да е "по желание".Не само учениците я ползват, а и живущите около НПМГ.
Другият коловоз - догодина, до амина ?Колко метра панели махат при този ремонт?Абсолютно всички панели биват премахнати, точно колко метра са - не знам...
Това "У" накрая би следвало да обозначава учебен автомобил.То и сега все това означава.
Основата е от 1993 г.Да, и все още грешката с мащабирането на Студентски град не е изчистена - на картата той стуга почти до СОП
1. това с много дървета и малки къщи днешното ТУ и Студентски парк ли са?1. Село Дървеница. Единственият блок е старческият дом недалеч от сегашната метростанция Мусагеница плюс старите блокове със скатови покриви по Климент Охридски срещу ТУ. Студентски парк беше гола поляна до края на 80-е, когато посадиха доста дървета. Личи си само последният прокопан участък от канала Панчарево-Павлово.
2. И кой/кои са кварталите отзад? Като гледам ъгъла трябва да са Дървеница, Мусагеница и Младост 1.
3. Вляво май е новостроящия се УНСС:
Чудесно дерби в Пловдив - истинска канонада от бомбички и ударен с бутилка вратар.Каква е тази охрана на стадиона, която е допуснала агитките да са въоръжени до зъби, все едно са в Донбас.![]()
На Аточа когато ходих преди 10 години, дори багажа за клетките го проверяваха на скенери.То и в Малага беше така през 2019. Сега обаче багажни клетки няма и на двете гари - дали заради Ковид или други причини - не знам. В Малага багажни клетки има на автогарата (която все пак е до гарата), но в Мадрид никак не са удобни.
Има много линии, чиито първи курс е преди 5:30. Това е напълно достатъчно, пътниците в малките часове са малко.Тези, които търсят връзка към летището, не ги грее, че от Дружба, Хаджи Димитър и Земляне има автобуси в 04:30. Нощните линии все пак са свързани и е по-добре тази връзка да продължи още един час, като евентуално се свият първите курсове на линии, които не са популярни или нощните, тръгвали в 05:00 от Батенберг ще ги покрият.