Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 417
1
Вероятно е изпълнен заветът на Тодор Живков - диодите от изправителя и тиристорите от регулатора на реостатната спирачка са станали цели проводници при пожара, ако не преди него.  :)

2
Освен високата цена сериозен недостатък на островните перони е невъзможността да се разделят пътникопотоците в различните направления.  При странични перони пътниците във всяко направление отиват на съответния перон и смесването се свежда до минимум. При възлови и трансферни станции островните перони са по-доброто решение, но за такива на които прекачванията са ограничени нямат особени предимства примерно в София такива са станциите между Сливница и Опълченска, между Васил Левски и Мусагеница, разклоненията на МД 1, МД 2 освен Обеля и Сердика, МД 3 освен Орлов мост и т.н.   :rolleyes:

3
Обеля - Сердика има излишно много станции с островен перон - нужен е само на станции с масови прекачвания между диаметри или разклонения, не позволява ефективно разделяне на пътникопотоците. От друга страна МС Младост 1 трябваше да е с островен перон заради прекачването между разклоненията. :rolleyes:

4
Към Илиянци е напълно достатъчен качествен основен ремонт с максимално обособяване на трамвайното трасе. Може да се пусне довозващ автобус към гарата, евентуално в бъдеще да се изгради надлез над ЖП линията и Фондови жилища да получат довозваме до трамваите и гарата примерно удължен 101 с допълнителен бус. :rolleyes:

5
В Ботунец и Левски са  настанявани предимно ниско квалифицирани работници, в Младост основно инженери и други висшисти. :)

6
Пътникопотокът по това направление е много под минималния за метро - Гео Милев ще има станции скоро, ТМ 20 по Шипченски проход и Ситняково развива прилични скорости макар и да не е пълноценен скоростен трамвай, Сточна гара е близо до метростанциите Централна гара и СУ.  :rolleyes:

7
За близкото бъдеще е напълно достатъчно сгъстяване на 1 до около 15 минути целодневно заедно с добавяне на кола към 4. Евентуално 1 може да се сгъсти и до 10-12 минути делник пик или да се пусне допълнителна линия за Горубляне, може би връзка Горубляне - БПС.  :rolleyes:

8
Поредно продължение на сагата Цар Борис III.  :angry:
Quote
До 13.12.2023 г. включително остава в сила въведената временна организация на движение на обществения транспорт както следва:

Трамвайна линия № 4 продължава да се движи по маршрут (в посока бул. „Никола Петков“): от кв. Орландовци по действащия маршрут до кръстовище ул. „Козлодуй“/бул. „Княгиня Мария Луиза“, надясно по бул. „Княгиня Мария Луиза“, Централна гара, наляво по бул. „Христо Ботев“, бул. „Македония“, бул. „Ген. Тотлебен“ и по бул. „Цар Борис III“ до трамвайно ухо „Бъкстон“ двупосочно. Линията работи по действащите разписания.

Трамвайна линия № 5 - линията продължава да се движи по маршрут от Съдебна палата по ул. „Алабин“, бул. „Македония“, бул. „Ген. Тотлебен“ и по бул. „Цар Борис III“ до трамвайно ухо „Бъкстон“ двупосочно. Линията работи по действащите разписания.

Трамвайна линия № 11 - линията продължава да се движи по скъсен маршрут от кв. Илиянци до трамвайното ухо на кръстовище бул. „Овча купел“/ул. „Коломан“ срещу стадион „Славия“ двупосочно. Линията работи по действащите разписания.

Временната автобусна линия № 5ТМ продължава да се движи по маршрут от автостанция „Княжево“ (крайна станция на автобусна линия № 58) по бул. „Цар Борис III“, надясно по бул. „Братя Бъкстон“, надясно по ул. „Тодор Каблешков“ и наляво по бул. „Цар Борис III“ по маршрута до автостанция „Княжево“.

Автобусите продължават да спират:

- на всички съществуващи автобусни спирки по маршрута. При въвеждане на временната организация на движение спирките на автобусна линия № 260 с кодове ще бъдат преместени на пероните на трамвайните спирки.

- на временни спирки съгласно приетата временна организация на движение:

на новоизградените перони в посока автостанция „Княжево“;
на перона на трамвайната спирка „Ул. „Райска градина“ в посока бул. „Братя Бъкстон“;
на пероните на трамвайната спирка „Ул. Планинец“ в посока бул. „Братя Бъкстон“.
Линията работи по действащите разписания.

9
44 ще прави панорамна обиколка на Иваняне и Банкя.  :)
Quote
От 01.12.2023 г. до 20.12.2023 г. включително ще промени маршрута на автобусна линия № 44 както следва (в посока автостанция Банкя): от кв. Иваняне по ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ до кръстовището с републикански път III-189, наляво по републикански път III-189, ул. „София“ и надясно по ул. „Иванянско шосе“ по маршрута до автостанция Банкя двупосочно. Автобусите ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променения участък на  маршрута.



10
Между гарата и Македония има обиколния ТМ 27, който не обслужва Ботев и 7 с интервали около 15 минути събота. Определено обслужването на Ботев остава недостатъчно.  :rolleyes:

11
Събота Алабин не е сериозно претоварен - освен ТМ 5 линиите са с интервали около 15 минути и ТМ 6 може да обръща на Съдебна палата. :rolleyes:

12
Спирка 14-ти ДКЦ е на повече от 400 m от друг транспорт, 6-ТМ я обслужва макар и само в едната посока. По Ботев остава само ТМ 7 на 16-17 минути в събота заедно с 3 на около 20 минути, явно недостатъчно обслужване.  :rolleyes:

13
Промяна на ТМ 6 в събота. Интересно защо е скъсен до Централна гара - влошава се обслужването на Ботев. Можеше да е поне до Съдебна палата - събота и неделя натоварването по Алабин не е чак толкова голямо или евентуално ТМ 7 да е по делнично разписание за адекватно обслужване на Ботев.  :rolleyes:
Quote
От 00:00 часа до 24:00 часа на 02.12.2023 г. (събота) се въвежда следната временна организация на движение на обществения транспорт:

Трамвайна линия № 1 се закрива.

Трамвайна линия № 6 се ще се движи по маршрутот ж.к. Обеля 2 до Централна автогара както следва: от ж.к. Обеля 2 по маршрута до кръстовище бул. „Христо Ботев“/ул. „Струга“, наляво по ул. „Струга“, наляво по бул. „Княгиня Мария Луиза“ и след бул. „Христо Ботев“ направо по маршрута до ж.к. Обеля 2.

Ще се разкрие временна автобусна линия № 6-ТМ с маршрут: отначална спирка с код 6639 „Ж.к. Лозенец” (в крайната станция на автобусна линия Х9 на бул. „Арсеналски“) наляво по бул. „Арсеналски“, наляво по бул. „Черни връх“, наляво по бул. „България“, направо по бул. „Пенчо Славейков“, наляво по бул. „Витоша“, надясно по ул. „Бяла черква“, надясно по бул. „П. Ю. Тодоров“, надясно по бул. „България“, наляво по бул. „Витоша“, надясно по бул. „Пенчо Славейков“, наляво по бул. „България“, надясно по бул. „Черни връх“ и надясно по бул. „Арсеналски“ до спирка с код 0648 „Ж.к. Лозенец“ – крайна за автобусна линия Х9.

Автобусите ще спират на:

всички съществуващи автобусни спирки по маршрута
на временна спирка на бул. „Пенчо Славейков“ на 30.00 метра след десния завой от бул. „Витоша“ в посока ж.к. „Лозенец“.


14
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 30.11.2023, 09:53:09 »
Над 3,5t  с единични гуми са предимно някои 4х4 варианти с цел подобряване на проходимостта по разкаляни участъци и снегове - задните гуми да вървят в изровените и уплътнени от предните коловози.  :)

15
Пътуващите без крайна необходимост при опасно време следва да се обърнат към компетентните служители на ААЦ - Бог е виновен и те са негови оторизирани представители. :)

16
От София до Видин с куп спирания по села и паланки се стига за около 5h. Без тях времепътуването може да падне до около 4h, приблизително колкото директните автобуси. За подобен влак със сигурност би имало пътници.  :rolleyes:

17
Свободно място за байпас между Димитър Моллов и Йерусалим има само от южната страна на локалното - от северната са OMV и McDonalds.  :rolleyes:

18
10-ТМ е сравнително рядък с приблизително двойно по-голям интервал от ТМ 10 делник и с единични автобуси не би могъл да поеме нормално пътникопотока между Национален стадион и Хладилника.  :rolleyes:

19
Работещите получаваха високи заплати, ранно пенсиониране и софийско жителство независимо от постоянно натрупващите се загуби и дългове на комбината. :rolleyes: На около 2 km от комбината беше построен ол инклузив Кремиковци Хилтън за да осигурява неквалифицирани работници, настанените работеха в комбината с охрана от въоръжени милиционери.  Сега по-голямата част от настанените в ол инклузива не работят, но той все още се счита за най-добрия в България. :)

20
Автобусите София-Букурещ са с неудобно разписание, редовно закъсняват и може би пътникопотокът на влаковете няма да намалее сериозно. Все пак модернизацията на пряката линия Русе-Букурещ се проточи безобразно. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 417