1
Електробуси / Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« on: Yesterday at 22:25:26 »
10-15 бройки все още си стоят при дистрибутора в ЛЮлин.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Район "Витоша", Столична Община в партньорство с Декатлон и Базар на изкуствата и творческите занаяти, Ви канят на второто издание на ПРОЛЕТЕН ВИТОША ФЕСТСъкращавам, в ивента пише програмата. На събитието за трите дни от страна на градския транспорт ще бъдат показани трамвай 35, тролейбус ЗиУ, Икарус 4067, и някой друг електробус.
Кога?
12-ти, 13-ти и 14-ти май /петък, събота и неделя/
Къде?
Пешеходната зона пред НИМ - Бояна
и.т.н.
..Този всъщност е станал сърдечен донор на 2729 и ще бъде бракуван. Още един бивш от 604 замина.
2744 е за двигател.
А като се идва с влак от гара Халкали до центъра как се стига? Има ли в 5 сутринта от къде да се купят билети? Чета че новата гара била далеч от центъра.Автомати има навсякъде, особено на такива огромни спирки. От там до центъра, с местния влак Marmaray се пътува. По-точно до Йеникапи терминала, откъдето може да се хване произволен автобус или трамвай Т1 до стария град или да се бъхта пеша. Зависи от крайната цел. Планирайте добре предварително, за да не се лутате.
Ретротрамвайчето от пл. Таксим до тунелната кабелна железница кой номер е? Всички автобуси ли са турщини, няма ли ги Капасититата? Това на снимката мисля, че е Конекто, като тези, които бяха на 204. Цитарото е с маршрутен указател, издаден навън. Отзад се вижда някакъв двуетажен, вероятно китайски. Като ходех преди 15 години, имаше още един оператор, Ozel Halk, с автобуси в синьо, светлозелено и тъмнозелено, като тролея Кобра и част от старите Конекта на Карат-с при нас. Те имаха и унгарски двуетажни автобуси, както и Хюндай Аеро Сити. Най-неприятното беше, че билетите и картите на IETT не важаха в Ozel Halk и обратно. Сега има ли такива простотии? IETT имаха тогава много нови автобуси, но още повече бяха Икарусите.Т2.