Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 679874 times)

Offline martingeorgiev11

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
    • Email
Доста сериозен километраж развиват и то за не толкова много години. По тази логика оранжевите Манове, които се движеха по 94 и 280 може би са на по 3млн. км.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6155
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Минимум по 50 000 км. на година,- смятай.
Спрете си просташките мнения !

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5600
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Това е возило, на което работата му е да се движи постоянно.
Не го сравнявайте с личните си автомобили, които карате по 2-3 пъти на ден за по един час в общия случай. Таксита, баничарки, куриерски бусове, служебни коли и т. н. не навъртат по-малко. Една от служебните ни Дачии е на 1,5 млн, а няма 10 години. Случва се да въртят по 500-1000 км на денонощие.
« Last Edit: 27.08.2023, 15:31:37 by bdz43r »

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3468
    • View Profile
2013- скършил греди и скъсан мех
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17832
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
2013- скършил греди и скъсан мех
Едва ли автобусът си го е причинил сам… ;)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15401
    • View Profile
    • Email
Новия електрически МАН, 10 метра. Това ми изглежда много по-добре от електробусчетата които купиха и много по-практично.  Подходящо както за градските центрове, така и за тежки планински линии. Това отговаря и на въпроса, дали електрическите автобуси са подходящи за тежки планински линии. На спускане повече от половината батерия се зарежда. Зимата обаче аз него виждам как ще стане.

Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8784
    • View Profile
Не би трябвало да има проблеми - при спускането се ползва рекуперативно спиране за поддържане на зададена скорост и така се зарежда батерията.  :rolleyes: Електробусчетата принципно са предназначени за райони с тесни и/или криви улици където по-голям автобус не може да премине нормално и такива с много малки пътникопотоци, 10-метровите не са толкова маневрени и провирането им по тесните улици в центъра и някои квартали ще е трудно.  :rolleyes:

Offline lion_sofiq

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2417
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
3125 е възстановен и на линия след катастрофата на бул. "Александър Малинов". В момента е на 404.

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1200
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
От близо седмица се движи. Кича отпред го няма, поне за сега. Но пък сега другата цигания 3112 е спрян, и този също се забил в стълб и предницата му е размазна :laugh:
« Last Edit: 17.09.2023, 02:10:19 by Kukicha »

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 925
    • View Profile
В 3133 в събота вечер на Цариградско се носеше много силна миризма на изгоряло, а в последствие и пушек от гумата до втора врата. Шофьорът изсипа 2 бутилки вода и с леко закъснение (и доста по-малко пътници, защото всички слязоха от страх) си продължи по маршрута. Същото съм го виждал преди време в представител на 11-та серия

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 442
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Това си им е редовен номер, да задържат спирачките на среднкя мост. Някой път дори не могат въобще да потеглят и чакат аварийна.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15401
    • View Profile
    • Email
Чак пък редовен. Почти всеки ден пътувам с такива автобуси и досега нито веднъж не ми се е случвало. По-скоро някакво много рядко изключение. Веднъж на колко автобуса и време се случва ако не е тайна?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 442
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
При землянските е наистина реводно. Не се интересувам от такъв тип автобуси, както знаеш, та не ги следя изкъсо, кога и какво им е, но поне 2, 3 пъти в месеца виждам такива случаи, а колко са, могат в сервиза да кажат.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17832
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
На 2007, от страната без врати, след съчленението цветята не са избелели като отпред. Подменяни ли са или не ги е пекло толкова много слънцето!?

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3459
  • ČKD
    • View Profile
Той нямаше ли среща с трамвай, съответно да е лепен по-късно.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15270
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Ударът беше по втора врата, а и беше 2015 г., листата още бяха достатъчно нови.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline martingeorgiev11

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
    • Email
При голяма част от мановете листата са различни.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3468
    • View Profile
От близо седмица се движи. Кича отпред го няма, поне за сега. Но пък сега другата цигания 3112 е спрян, и този също се забил в стълб и предницата му е размазна :laugh:
3125 вече е със зелена лед лента. Ще има и детелини отпред пак
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17832
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
От близо седмица се движи. Кича отпред го няма, поне за сега. Но пък сега другата цигания 3112 е спрян, и този също се забил в стълб и предницата му е размазна :laugh:
3125 вече е със зелена лед лента. Ще има и детелини отпред пак
Кичът “не кара рейса”, но за съжаление творците на кича го карат и това са последствията….

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3936
    • View Profile
Кола №5, работила на 23 септември на линия 204, MAN G CNG, е с повреда в осветлението в салона - премигва. Дали е копче или друга електроника, е редно да се отстрани неизправността.
11** - 304/4 - не ме изненада откачената клатеща се дръжка до трета врата, на която е закрепен валидаторът, но това не бях го виждал: пуснати лампи - нито една светеща лампа преди съчленението, включително луничките около самото съчленение  :crazy:
В 1172 вчера след като бяха спрели дъждовете, течеше вода измежду интериорните плоскости на тавана над прозорците. Стори ми се адски странно, само от лявата страна и сякаш водата беше в голям обем, тъй като при спиране протичаше покрай шофьора, а при потегляне, по-назад към съчленението. :crazy:
Става въпрос за автобус 1172. Действително не работи осветлението в предната част, с изключение на две лампи зад кабината.
При автобус 3124, след спиране, от средния мост се чува удар от триещи се метални части.
------------------------