Author Topic: Re: Градският транспорт в Германия  (Read 2473 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8627
    • View Profile
Пътуването във Van Hool е истински ад - двигателят обучава и омирисва целият салон, центробежните сили в двете завиващи ремаркета са непоносими. Много по-добри са единично съчленените четириосни задномоторни автобуси на MAN и Mercedes, нямат посочените недостатъци.  :)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #1 on: 20.02.2013, 11:45:58 »
Оттука май само Веско се е возил на такъв ВАНХООЛ така че само тоя може да каже дали е така.Ако ходи на работа с такъв се чудя как всеки ден издържа на непоносимите центробежни сили, и дали като се върне дрехите са му целите омирисани на нафта.

Аз мога да кажа, че съм се возил на единичния такъв в Сливен и не усетих нито миризми на нафта, нито пък някакви сили. Шума е като във всеки друг автобус, двигателя е толкова изолиран, че почти нищо не се чува.

Мисля че са си екстра.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8627
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #2 on: 20.02.2013, 12:38:56 »
При единичните Van Hool има и нормални задномоторни автобуси с нисък шум без миризма на нафта и изгорели газове в салона, при съчленените няма задномоторни съответно шумът в салона, миризмата на нафта и изгорели газове и центробежните сили отзад са нетърпими.  :(

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #3 on: 20.02.2013, 12:46:28 »
Предномоторни са тези в Сливен, но са от предишните модели, не като този от Хамбург.

Все тая, дали е двигателя посредата или най-отзад. Така или иначе озвучава една и съща площ, а при наличието на съвременните изолационни материали мисля може да се изолира достатъчно добре, та все тая.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8627
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #4 on: 20.02.2013, 13:04:15 »
Не е все тая, при задно положение на двигателя дори със занемарена или лоша изолация в предната част е що годе тихо за сметка на по-голям шум отзад и навън, при двигател по средата се омирисва и обучава равномерно целият автобус. :)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4936
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #5 on: 20.02.2013, 14:47:55 »
Човек, спри се  :laugh: :laugh:
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4649
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #6 on: 23.03.2013, 15:56:05 »


Зимен поздрав.

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #7 on: 13.08.2013, 12:09:37 »
.
« Last Edit: 13.08.2013, 12:29:28 by Стререомонокъл »
Нация от лошо гледащи директори

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3525
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #8 on: 15.12.2014, 12:08:09 »
del
« Last Edit: 15.12.2014, 12:09:43 by bagercho »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4649
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #9 on: 15.10.2015, 19:43:59 »
Веднъж си се возил в ICE, не знам кога си видял драсканици, недей се прави на толкова отворен на тема Германия, че ще вземе някой да ти повярва......

И ако при нас има драсканици, то погледни Дезиротата на какво приличат. Или зелените мерцедеси......

Пази Боже сляпо да прогледа, че и акъл да дава!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4936
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #10 on: 11.02.2017, 10:35:54 »
Del, без да исках се цитирах.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline dj_the_bus

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Дармщат
« Reply #11 on: 28.03.2019, 22:10:42 »
Грешка- моля да се изтрие. Извинявам се за което!

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #12 on: 15.12.2020, 10:38:56 »
дел
« Last Edit: 21.12.2020, 18:32:30 by Chezare »

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #13 on: 15.02.2021, 15:16:29 »
del

 
« Last Edit: 15.02.2021, 15:21:24 by Chezare »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5734
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в Германия
« Reply #14 on: 04.06.2022, 11:02:13 »
Съжалявам, стана дублиране.
По рейс и по жена не се тича!

Offline зетко

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 139
    • View Profile
Въртим, сучем, но онзи ден на мача Германия - Турция в Берлин, май немците се чувстваха като гости. В този ред на мисли, не знам защо очаквате Дойче бан да се различава от железниците в Ориента - да, има организация, но друг въпрос е доколко се спазва.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8627
    • View Profile
Берлин не е хъб на Луфтханза. Полетите им винаги са били до Мюнхен или Франкфурт, после с прекачване. България Еър са поне двойно по-скъпи от Луфтханза. А Райън Еър летят в неудобни за мен часове. А и прекачването е съвсем в реда на нещата. И, ако нещо се случи, те поема авиокомпанията.

Ако нещо се случи се налага да разчиташ на компетентните служители от Ечмиадзин.  :)