Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 884
1
Идеи / Re: A 111
« on: 17.11.2025, 16:44:36 »
Проблеми има и покрай Симеоновско шосе, Черни връх, Климент Охридски/Бистришко, на връзката от Младост към СОП - навсякъде, където решенията на възлите не са адекватни на трафика и ако не си по директното трасе си в по-страшна агония от ситуацията пред разширяването на СОП.

2
Нещо повече, в закона няма понятия като централно и локално. Това са две равностойни платна на една и съща улица.
Това са милиционерски интепретации на действителността. Локални платна се изграждат на улиците от I и II функционален клас, за които не е позволено директно обслужване на прилежащата територия от главното (активното/централното) платно.

Още до колко главното и локалното платно едва ли не са едно и също има и тук:

чл. 154, ал. 2: "Входовете и/или изходите на подземните или надземните гаражи се устройват директно на второстепенната улична мрежа. Когато се налага устройването им на първостепенната улична мрежа, то се извършва от локалните платна или чрез шлюзове. По изключение за улица III и IV клас се допуска директно заустване към активното платно на малки (до 25 автомобила) или единични гаражи, когато това не води до смущения в организацията и безопасността на движението."

Но да не забравяме, че живеем на извратено място, където направиха нови кръстовища на Ситняково, от скоро и на Мушанов, в бъдеще и на Скопие... Прекъсват се трасета от най-висок функционален клас, за да се обслужат локални бардаци...


В заключение, локалното по смисъл и идея не е отделена част на "главното" трасе, а поради забраната от главното трасе да се обслужва прилежащата територия, това става чрез локали. На Цар Борис III има и трамвайно трасе, което допълнително усложнява ситуацията и не случайно дори на кръстовища с други първостепенни улици са забранени дори десните завой от Цар Борис III към тях...

3
Не случайно на повечето кръстовища са забранени и десните завои от главното трасе!

4
Има час на потегляне , който е бил на спирката ще се качи , защото напред по маршрута времето е съкратено и време за чакане няма.
Новите мнения в темата ми напомниха да пиша и за случай от онзи ден - 13.11. В 8:45 сутринта. 7173 по 86 и 7081 по 21 спират заедно на Лъвов мост.

Човек с малоформации на краката, но все пак ходещ сам, слезе от първата врата на 7081 и веднага понечи да се качи на спрели преди секунди плътно отпред 7173, но водачът му затвори вратите и духна - бързаше да го хване светофарът в гръговото, а може би и 7081 да не би да го задмине…

“Хвала” на подобни същества, тъй съвестно изпълняващи длъжностната си характеристика!!!!  :help: :help: :help: :(


Какво стана с разследването за дискриминация, след като соби известност случаят със системен отказ за превоз на човек в количка?! Има ли уволнени или подведени под съдебна отговорност?

5
Идеи / Re: A 111
« on: 16.11.2025, 14:55:49 »
Трябва си изцяло нова наземна транспортна схема, както и масирани инвестиции в нея, ама все чакаме ситуацията да узрее и междувременно продължаваме да трошим пари в ялово метро.

6
Разни / Re: ГОВОРИЛНЯ.
« on: 15.11.2025, 21:31:25 »
Само не става ясно, защо толкова се натъртва името на Кирил Петков, като той е бил пътник и няма никакво реално участие в инцидента. Както Мехмедали изъква, вината трябва да се търси в групировката, управлявала в последните 15+ години България и наложените от тях модели на управление и действие на силовите структури, пътната поддръжка и правораздаването... Но се отклоняваме прекалено много от темата.  :rolleyes:

7
Автобуси / Re: MTK (7173-7195 нечетни)
« on: 14.11.2025, 12:43:31 »
Според картата, 7177 се е появил по линия 30 днес.
Пробвах го по 21, следобед по тъмно. От средната врата напред е без осветление, вероятно изключено за да не заслепява професиналистите зад кормилото. Салонът е със странно разпределение на седалките - ама каквото ни се е паднало от Киндер яйдето - такова... Незнайно защо, Марио все още не му е оправил гласовото и вътрешната табела. То в мтк в доста от возилата не им работи гласовото - трябва да се вземат мерки и да ги принудят от ЦГМ да си вдигнат поне до базово ниво услугата...

8
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 14.11.2025, 12:18:03 »
Посестрима на нашите краставици, една от 6 бивши на BLT, сега в Гота:

9
Бая бързо си се движеше - към 14.00 мина през Лъвов мост.

10
Това горе вдясно прилича ли ти на издаден в България номер:


11
На гара Своге митинг ли е имало него ден? Чува се как мъж нарежда нещо по микрофон и през озвучителна техника. :)
Баш до гарата е площадът, където се провеждат различни събития през годината. Едва ли в било баш митинг, аз лично не успявам да различа какво се казва.

13
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 10.11.2025, 17:55:11 »
Идиоти. Дано не бъдат започнени от историята дори и с тези си нелепи вербални полюции… На моста само ККМ му е проблемът…

14
Модернизирани са, но не като нашите - само с нов слой кит и с баданарката. ;)

15
В Болоня трамваят сега го строят и евентуално ще го пуснат догодина. В Рим си хванала двумесечното спиране за сериозно обновяване на участъци, без които не могат да се движат.

Иначе в Италия е характерно да има множество изоставени участъци от релсов път от някога огромни мрежи, а днес да се използва минимална част от тях.

17
На времето поне ЦГМ им пукаше дали някой си е платил или не, а е спрял на регламентирано място. А мен ме препращаха към КАТ за някой, паркирал от другата страна на улицата върху тротоара… беше преди няколко години поне, но не ми се вярва порядките и манталитетът им да бъдат други днес.

18
Ако Контрера и сие внесат както са планували единични бройки втора ръка отвсякъде - ще има смисъл от такава тема. Няма смисъл да пълним форума с 1000 теми за на мтк покупките, дето една с друга не си приличат.

Спирачките на автобусите на СА какво общо имат с настоящата тема?! Тук се коментира състоянието на конкретни автобуси на мтк…

Пълним темата с оффтопик - повече няма да има излишни обяснения, а директни намеси от модераторския екип.

19
А този борд на управление кой го назначава - СОС или кмета? И ако СОС назначава борда кмета има ли някакъв заседателен глас?
Вадя тази логика от конкурсите за назначение на директорите на ДГ в Столична община - дирекция Образование прави конкурса, но кмета разписва заповедите за назначение
Не са бордовете за трудоустрояване в търговските дружества, а в реално контролен борд, които отчита и контролира дейността. Влизат кмет, зам-кметове, гл. арх. и други подобни… Не се назначават, а се включват, защото заемат съответната позиция в общината и като такива се явяват членове на борда.

Предлагам да спрете да търсите конспирации в това. ;)

20
Това са пътувания в рамките на агломерационния ареал, като разговорът ни тук беше забил в тази посока и даже се канех да пиша, в последствие се отказах. В София има трамвайни линии, дето се пълнят с около 200 пътника на интервал по 5 минути. При метрото в определени часови интервали има натъпкани по около хиляда пътника... Но това са други форми на релсов транспорт и имат различен модел на обслужване. Нормално е повече да се пътува ежедневно от-до работа/училище около София/Пловдив/Варна, отколкото са пътуващите във влак на дълго разстояние.

Pages: [1] 2 3 ... 884