Нещо повече, в закона няма понятия като централно и локално. Това са две равностойни платна на една и съща улица.
Това са милиционерски интепретации на действителността.
Локални платна се изграждат на улиците от I и II функционален клас, за които не е позволено директно обслужване на прилежащата територия от главното (активното/централното) платно.
Още до колко главното и локалното платно едва ли не са едно и също има и тук:
чл. 154, ал. 2: "
Входовете и/или изходите на подземните или надземните гаражи се устройват директно на второстепенната улична мрежа. Когато се налага устройването им на първостепенната улична мрежа, то се извършва от локалните платна или чрез шлюзове. По изключение за улица III и IV клас се допуска директно заустване към активното платно на малки (до 25 автомобила) или единични гаражи, когато това не води до смущения в организацията и безопасността на движението."
Но да не забравяме, че живеем на извратено място, където направиха нови кръстовища на Ситняково, от скоро и на Мушанов, в бъдеще и на Скопие... Прекъсват се трасета от най-висок функционален клас, за да се обслужат локални бардаци...
В заключение, локалното по смисъл и идея не е отделена част на "главното" трасе, а поради забраната от главното трасе да се обслужва прилежащата територия, това става чрез локали. На Цар Борис III има и трамвайно трасе, което допълнително усложнява ситуацията и не случайно дори на кръстовища с други първостепенни улици са забранени дори десните завой от Цар Борис III към тях...