1
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Ако е водачът втора смяна: запознах се с него преди няколко седмици като аварирахме с 1403. Дружелюбен беше. Според мен сглобката на автобуса е от съществено значение, но вижте и БМЦ-тата (новите) на МТК. Те май не са чак толкова осакатени...Бях приятно изненадан от 1414 по 64, от който слезнах преди малко. На фона на преобладаващата мизерия в салона на землянските екземпляри от този модел, както и плачевното състояние на екстериора, 1414 са го стегнали много добре. Не видях следи от ПТП-та и белите тасове му отиват; отвътре беше чист, НЕръждясал, климатизиран и ароматизиран (хайде, да го пишем, че това е от титуляра). Съпоставям 1414 с 1403, който е светлинни години назад с всеки един елемент, който мога да забележа.
Знам че не е от значение но 1403 го кара мой приятел дето преди това работеше с 1861 а преди това и с 1679
Та всичко опира до механиците