Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 579050 times)

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
...

А ти от самото начало не разбра, че никъде не съм искал да се дават пари заради дизайна само на който и да е влак, а чисто и просто че (ще го удебеля, току виж зацепиш най-после) сравнявам дизайна на единия влак с дизайна на другия. Правя сравнение и си казвам кой дизайн ми харесва повече и кой не, като и кой е с по-модерна визия, което за разлика от красиво/грозно не е до вкус, а до тенденции. Защо за покупки продължаваш да ми говориш? Защо ми преписваш думи, които никога не съм казвал? При всичките ти претенции, подобно лъжливо поведение и крайно отблъскващо! Хайде прочети пак удебеления шрифт и най-после осъзнай аз за какво говоря от началото и стига извъртал моите думи, та да си зареждаш своята фантазия за писане на постове в тази тема!
« Last Edit: 16.07.2009, 12:40:53 by KRUPA »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Хайде спрете се вече!
Темата е за метросъставите в нашето метро.
Нека се създаде тема за световните тенденции в строителството на метровлакове и там подобна дискусия би имала почва.
KRUPA, това е причината всички да не са съгласни с теб : подаването на идеи в тази тема, че други метросъстави са по-добри от Русич (което, вероятно, е вярно - той не е идеален, има си слабости) вече  предполага дискусия за смяна на подвижния състав в нашето метро.
Това също технически не е невъзможно, но в настоящия момент финансово е неизгодно.
( Извинявам се за "администраторското" звучене на поста ми :))
« Last Edit: 16.07.2009, 15:31:27 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Странно как се прецени тук, че говоря за смяна на метросъставите ни, след като многократно споменавах, че не говоря за това, а чисто и просто изказах в началото мнението си по дизайна на влаковете, за което бях опониран. На какъв език трябва да се пише в този форум, за да се разбере идеята на даден автор, ако правият текст е неразбираем за потребителите и да се спре да се преписват думи и тези, които нито са казвани, нито защитавани, а напротив - милион пъти отричани!?
И тъй като темата е за съставите в нашето метро, именно в нея изказах мнението си върху ДИЗАЙНА на нашите влакове, сравнени с другите из Европа. Съжалявам ако на някого не му е харесало мнението ми, но пак повтарям - след милион уточнения за какво говоря, да се повтарят едни и същи постановки, обясняващи ми какви тези съм защитавал и какви думи съм казвал, като дори да се спори с мен за това, е крайно противно като отношение!

И затова спирам до тук с темата за неадекватността във форума. Пък ако някой изпитва удоволствие да го прави, нека продължава да ми преписва каквито си иска дела, приказки и идеи.
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Един въпрос за последните два Скифа :
Руснаците днес съобщават, че те вече са в София.
Някой наистина засякъл ли ги е в София?  :rolleyes:
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
...

А ти от самото начало не разбра, че никъде не съм искал да се дават пари заради дизайна само на който и да е влак, а чисто и просто че (ще го удебеля, току виж зацепиш най-после) сравнявам дизайна на единия влак с дизайна на другия. Правя сравнение и си казвам кой дизайн ми харесва повече и кой не, като и кой е с по-модерна визия, което за разлика от красиво/грозно не е до вкус, а до тенденции. Защо за покупки продължаваш да ми говориш? Защо ми преписваш думи, които никога не съм казвал? При всичките ти претенции, подобно лъжливо поведение и крайно отблъскващо! Хайде прочети пак удебеления шрифт и най-после осъзнай аз за какво говоря от началото и стига извъртал моите думи, та да си зареждаш своята фантазия за писане на постове в тази тема!

 KRUPA в мненията си в началото твои думи бяха, че би дал пари дори и само заради дизайна. Ако сега отречеш значи си един лъжец и си си променил мнението!
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Достатъчно!

Спора си го продължете на skype
Като единствено можете да ни информирате за резултата от него а не кой за какво бил виновен.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Ето какво открих в Годишния отчет на Метровагонмаш, относно нашето метро :
Quote
1.5. Вагони от  модела 81-740.2/741.2 (София)

-   Коригиран е договора, в частта му, засягаща допълнителните изисквания на Поръчителя  относно цветовите решения на интериора и екстериора, а също така във връзка с внедряването на климатична инсталация на фирмата „Мерак” (Merak - Испания, бел. моя) в кабината на машиниста.
-   През 2008 г. бяха подписани редица договори за доставка на резервни части в България и Литовската република.

-    По план се извършват дейностите по изпращането на зап. части  и агрегати за възстановяване на вагоните в гаранция в Софийския и Варшавския метрополитен.

Оказва се, че има доказателства само за монтирани климатици в кабината на машиниста, но нищо не се споменава за монтиране на системата против затискане, т.н. "умни врати". Макар че в интервюта представители на завода бяха споменавали, че каквито подобрения се правят на модела за Москва, такива се правят и на единствения им експортен модел - за София.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5129
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Аз се возих на новите състави - със сините детайли. Хубави са, вече са мръсини, но пък имат отваряеми прозорци навсякъде.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline mitio tuca

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 146
    • View Profile
    • Email
а защо се получава грешката със съобщаването на следващата станция от високоговорителя във вагона?

Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Нека и аз да си кажа мнението. Основания да сме доволни от скифовете имаме единствено затова, че просто са в нашето метро и се движат, т. е. вършат ни работа срещу доста по-малко пари. Достатъчно е обаче само да се сравнят двете снимки на интериорите на Сименес и Бомбардие от предните страници, за да се види колко са недодялани. Само предниците им са горе-долу докарани, но формата на вагоните според мен с нищо не се отличава от консервена кутия или по-скоро катурната тенекия за сирене. Терго, аргументът, че заоблени вагони не могат да се прекарат през машините за миене е типичен за мрънканията на руснаците, които не могат или нямат ресурси и желание да си модифицират машините. Вътре вагоните са шумни, миризливи, задушни (визуално) тесновати и грозновати. Хубаво, че са направени с матови бели плоскости, но на първите вагони тези плоскости вече са пожълтели и потъмнели/зацапани неравномерно и правят много "грустно" впечатление. Явно интериорният материал не е подходящ и достатъчно траен за функцията, за която е използван. Да не говорим за типично руското отношение към пътниците - спестено е от звукоизолацията на вагоните и от монтажа на система против затискане от вратите - защо да се грижиме за пътниците, като те трябва да са доволни, че изобщо ги возим. Просто няма да смеят да се оплакват от шум, задух, смрад от неподходящо избрани лепила (!), врати-гилотини и пр. Вярно, за руските стандарти скифовете са добро постижение, а ние това сме си избрали, в това ще си се возим засега. Но да се превъзнасяме, че са много модерни няма нужда.
« Last Edit: 26.07.2009, 10:25:21 by Vladislav »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Нека и аз да си кажа мнението. Основания да сме доволни от скифовете имаме единствено затова, че просто са в нашето метро и се движат, т. е. вършат ни работа срещу доста по-малко пари.

То и това не е много сигурно. По-напред в темата коментирахме че 18 млн лв отпуснати от правителството на Станишев са твърде много за 3 съсътава.

А от Бомбардиерите в румънската столица, на които пуснах снимка по-напред останах пленен от това че са изкключително тихи.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
По-напред в темата коментирахме че 18 млн лв отпуснати от правителството на Станишев са твърде много за 3 съсътава.
Хм, даже е малко. 8)
От малкото разговори за износната цена на Скифовете (просто защото само ние ги купуваме) в руските форуми съм срещал цифрата 3 500 000 евро за състав.
Колко повече е това от "вътрешните" цени, ми е трудно да преценя.
А Vladislav, прав си в оценката за Скифовете, трябва да ти кажа, че в Русия критиките срещу тях в средите на метрофеновете, са още по-убийствени.
Така че, не ги превъзнасяме, но както отбеляза и ти : "вързани" сме за руската техника, за толкова пари - толкова...
За миялните машини : те руснаците нямат нужда да си ги сменят, просто защото всичкият им подвижен състав е такъв.
А у нас, предполагам, сме с тяхно производство. Иначе никакъв проблем : купуваме западни, обслужващи и други вагони и толкоз. Но пак опираме до пари...
За потъмняването на вътрешната облицовка може и ние да сме си виновни - като зная с какви долнопробни препарати ги мият (съдържащи киселини), и многократната им употреба изменя цвета на облицовката... Но, все се купува най-евтиното. :(
За немонтираните механизми против затискане и аз съм учуден, но сигурно са поискали повишение на цената - те наскоро ги разработиха (за Русич .4).
Та, с една дума обсъждаме руските вагони, защото това можем да си позволим - далеч не са идеални, но трябва много добра преценка заслужава ли си заради по-добър дизайн да сменим цялата система. За съжаление, сега щеше да  ни е по-леко : имаме малко вагони, но моментът е изпуснат по разбираеми причини.
Да се надяваме след 25-30 години държавата да е в друго състояние...
« Last Edit: 26.07.2009, 17:00:21 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
не видях конкретна тема за това пускам направо тук няколко рендера










Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Някой вижда ли рендерите? Щото аз - не!  :rolleyes:

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6339
    • View Profile
Затова винаги можеш да си ги отвориш в отделен прозорец.

Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
Ами и аз не ги виждам - едни червени хиксчета има на тяхно място  :rolleyes:
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Това 3ds рендери ли са и вотор твои ли са?

Offline tarke

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
    • Email
мой са, не са на 3дмакс, и са набързо. скоро и скифовете ще искарам

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Втория е невероятен...
Както виждам ще е лесно да се справиш с рендерите на новите метростанции, ако изкарат чертежите скоро... :)

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2311
    • View Profile
    • Email
Едно от новите Скифчета е прекарано по отсечката от стадиона до Младост 1. Предполагам е първото, което тръгна в движение, другите два май още не са.