Чудесно, че билетът поскъпва. Така хрантутниците на социалните помощи ще понамалеят и няма да пълнят безцелно влаковете вече.
Снощи тръгнах от Баргтехайде за Неапол с 4 влака. От Баргтехайде взех два влака по-рано, отколкото би ми паснало разписанието. И добре, че интуицията ми подсказа. Моят влак спря в тъмното в пампата и стоя 15 минути там, но пристигна в Хамбург задържайки тези 15 минути. Така имах 58 минути до ICE за Мюнхен. Следващият влак от Баргтехайде е бил отменен, а по-следващият е имал закъснение 10 минути и изтърва връзката за Мюнхен...
Влакът пристигна в Мюнхен с 6 минути закъснение, което е успех. Вчера е имал 50 минути закъснение. Но връзката за Болоня е час и половина след ице-то, така че и вчера и днес, е хваната.
Райлджета Мюнхен -Болоня тръгна с 4 минути закъснение, въпреки че беше там 40 минути преди тръгване. До Мюнхен Ост увеличи на 8 минути.
В Болоня имам 57 минути за прекачване за Неапол, от които още в Мюнхен бяха изядени 8. Вчера Райлджета е пристигнал в Болоня с 45 минути закъснение, но са успели да хванат фречаросата за Неапол.
Общата цена от Хамбург до Неапол е 107 евро. От които Хамбург-Болоня 49 евро, а Болоня -Неапол 58 евро. Всичко седящи, няма спален. ИЦЕ-ТО беше пълно въпреки това, цяла нощ се наказваха хората да пътуват седнали.
И райлджета е пълен, даже вече предлагат само първа класа, втората изграбена отдавна.
Този австрийски влак е доста хубав. Комфортен. Нищо общо с германските.


