1
Идеи / Re: Оптимизация на трамвайните маршрути
« on: Yesterday at 15:12:54 »Говорим си пълни фантасмагории....Новите планирани трасета от години са само в приказките. "Модерното" предградие, Дианабад, Дървеница, по "ринга", Копенхаген.....Истината е, че трамваите не са приоритет, най-много някое спешно ремонтче с европари, разбирай с възможност за краднене. Приоритет е метрото, уж....Ако видите в старите ОУП и т.н. какво е било предвидено - сигурно и 10 процента досега не е реализирано..Ето я реализацията за елементите на комуникационно-транспортната система според ОУП от 2009 г.:
- ключови трасета от първостепенната улична мрежа изцяло липсват, изградени са само частично или въобще не са изградени спрямо изискванията за габарит и профил по ОУП и норматив (например Ломско и Малинов след метрото ги възстановиха по същестуващо положение в нарушение на действащите регулационни планове, а метрото е плитко и тотално провалиха възможностите за реализация според планираното);
- веломрежата е на около 30%, като и там има реализации от времето на герберастите, дето не отговарят по никакъв критерии на велосипедна алея и/или вече са силно деградирали (Ломско-Мария Луиза, например);
- трамваите са на 0% - добрата новина е, че поне предишните не успяха да предадат на скрап релсите от всичките планирани за закриване според ОУП трасета и те все още съществуват....
Единственото с добра реализация е метрото, но там работата на Братоев е като на Марио с табелите/автобусите/ маршрутите - с чужди пари помен прави и си играе на разбиращ от устройствено планиране, вместо да се съсредоточи в тесните компетенции, който има - да управлява метрото и да съблюдава строителството (което му е време да свършва). В момента Братоев напира и се проектират и реализират отсечки, дето не оправдават метро, но струват стотици милиони, експлоатацията им също е за милиони...