Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 549708 times)

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11312
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Да бе, направо изглежда все едно е нарочно.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5251
    • View Profile
    • Email
Може, примерно за допълнителен стимул за търчане през вратите, да се монтират ръждясали остриета от използвани скалпели. Така пътниците ще се качват със дълъг скок по най-бързия възможен начин. :help:

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2408
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Но не на всички номерни. Аз като дойдох да снимам на 10. април 2021 (в съответната тема), тогава ми се падна номерен с по-бавни врати. Вече съм забравил с каква точно скорост се затваряха, но ще си пусна да си припомня клипчето (след припомняне установих, че затварянето и отварянето се случват за между 2 и 2.5 секунди на всяка една станция). Можеше да ми се паднат и гилотини, да ги имам за спомен, но не било писано, както е казал народът. :rolleyes: Така че считам, че е и въпрос на късмет дали ще попаднеш на влак, чиито врати са били проверени и настроени в депото.

едит: беше неправилно да съдя само по първото отваряне и затваряне. Прослушах по-натам, докъм станция Сердика и забелязвам, че отварянето винаги е за точно 3 секунди, а затварянето - най-често около 2.5, но никога не спада до 2 секунди. Спомням си, че тогава ми направи впечатление как не са гилотини, за разлика от на клипчетата, които бях гледал, особено от Русия.
« Last Edit: 28.08.2023, 13:32:26 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8893
    • View Profile
Вратите на Русич са финландски и не се тряскат.  :)

Offline SashoGrigorov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
    • Email
Не можах да видя номера, но сега се возих в един от лилавите състави и беше с тъмносиви, почти черни пластмасови отляти "тапицерии". Определено изглежда по-добре от боядисаното дърво.


Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1983
    • View Profile
На всички влакове предстои да се сложат такива седалки - “антивандалски”.

Offline SashoGrigorov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
    • Email
На всички влакове предстои да се сложат такива седалки - “антивандалски”.
Това заслужаваме. Особено в последната година прекалиха с това рязане. И на земята да седим ни е много.


Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5957
    • View Profile
    • Email
В интерес на истината навсякъде, и по Европа, и по Канада, където все още има тапицирани седалки, ги сменят с такива. Тиинейджърски режещ и драскащ келеметор да не мислите, че там няма - пълно е, дори и в Швейцария.
По рейс и по жена не се тича!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6805
    • View Profile
    • Email
В интерес на истината навсякъде, и по Европа, и по Канада, където все още има тапицирани седалки, ги сменят с такива. Тиинейджърски режещ и драскащ келеметор да не мислите, че там няма - пълно е, дори и в Швейцария.

В Европа (в Канада не знам как е) масово си се ползват тапицирани седалки. Там обаче и от време на време ги свалят тапицериите и ги перат, а и се сещат да ги подменят като се изцапат или захабят, а при нас с тапицерията от завода ги бракуват превозните средства. В някои Песи и Шкоди тапицериите са придобили интересен вид от сядащите по тях нечистоплътни пътници, направо да те е гнус да седнеш като се сетиш кой е бил преди теб на седалката.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15461
    • View Profile
    • Email
Не е баш така и у нас редовно се сменят тапицериите. Гледам че тролеите Шкода, Конектата чешките трамваи отдавна не са с оригиналните си тапицерии. Дори в метровлаковете преди да почнат са ги правят без тапицерия видимо ги подменяха.

Виж сега колко често ги перат е друг въпрос.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3710
    • View Profile
    • Email
  В един от двата челни вагона на състав А28  2015 или 2016 подът при първа врата е с голямо липсващо парче гума, вижда се шперплатовата основа. Който не гледа къде ходи, при качване може да падне много качествено, защото останалата около дупката подова настилка е набръчкана.
« Last Edit: 21.05.2024, 20:47:56 by София 100 »
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3618
    • View Profile
Между другото започнал е монтаж на видеонаблюдение във влаковете на метрото, за сега го забелязах в един Русич, преди около седмица, но друг не видях.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1983
    • View Profile
Между другото започнал е монтаж на видеонаблюдение във влаковете на метрото, за сега го забелязах в един Русич, преди около седмица, но друг не видях.

Камерите ги има още от миналата година. Само в един състав. Нещо тестваха. Нямам информация какво стана после.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1706
  • 2055
    • View Profile
    • Email
А34 е бил нарисуван днес и си е карал цял ден по М2 :help:
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline AR262BG

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
  • В единението е силата
    • View Profile
А34 е бил нарисуван днес и си е карал цял ден по М2 :help:

Ужас...

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3710
    • View Profile
    • Email
   Във вагон 2040 от състав А 40 при движение на някои места по пода се усеща пукане, характерно за настъпването на тънка и еластична ламарина. Дали е правена някаква мизерия при производството или след това не знам...
Направеното днес е недостатъчно за утре.