Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 242
1
Аз до колкото разбирам, искането не е за предните увеличения, а за нови.

2
Ами да вземат първо да протестират пред директорите, дето раздават милиони на близки фирми, вместо да отиват за материалната база и заплати. Само ще дам за пример нещата, за които се знае от доста време - купуването на газ на завишени цени през посредник и игражането на компресорна станция, където монтажът струва колкото самата тя, като никой не знае даже каква е конретната апратура.
Не знам защо служителите се оставят да бъдат използвани като пионки за политически игри.

3
Вчера пътувах обратно Варна-София с 2616 и забелязах няколко неща отново:
1. Влакът почти постоянно се движеше с аванс и чакаше по гарите.
2. На Горна оряховица в рамикте на 7 минути почивка успяха да му прикачат 2 допълнителни вагона - значи при желание може да се случват и такива неща и не е никакъв проблем такова нещо да се случва в повече случаи и на повече гари.
3. Случайно забелязах, че 463, който мианава час преди 2616, стига до София Север за 14 минути по-малко с абсолютно същия брой спирания и престои. Е това ако не е изкуствено забавяне на влака...
Иначе чистотата и състоянието на вагоните отвътре се е подобрило от предни години - беше топло, не духаше от прозореца, тоалетната не смърдеше и даже и аз не миришех на влак след това, а беше от купейните вагони :)

4
От доста време не бях пътувал дълго разстояние с влак и миналата седмица го направих от София до Варна с 2611. На Мездра му бяха направили 13 минути закъснение, които изби до ГО. После там чака връзка и натрупа нови 10 минути, които въпреки че го спряха на 2 входни, изби до Варна и даже стигна с 3 минути аванс. Това значи, че този влак е избил общо към 25 минути и като прибавим на тях 20 по разписание на ГО, значи че при желание може без проблеми да стига за 30-40 минути по-малко от София до Варна, което не е никак малко. Ама желание няма или пък някой от горе не дава, че да не се изпразнят касичките...

5
Трябва да сменят всички маневрени 55-ци с такива на батерии, че да няма какво да крадат.

6
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 20.03.2025, 11:07:57 »
То и в центъра на София няма много - в голямата си част те са компактна маса, която рядко напуска местообитанието си, освен за ходене до работа. Не те ходят на ексурзии (освен на море евентуално), по музеи или дори за да се разходят далеч от дома. И това е обясимо - трудно могат да се оправят сами, защото доста от тях са неграмотни, необразовани и не знаят езика, когато са в чужбина.

7
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 20.03.2025, 10:37:39 »
И по самолетите ли е почнало да има масово циганьори? Преди поне там нямаше, за международните автобуси си знам, че бяха основно такива, но в самолетите почти не съм срещал...
Има по някой направления, предимно по-далчени в западна Европа, където има концентрация на емигранти - най-вече Англия и Франция. И винаги половината не са разбрали, че за по-големия багаж се плаща допълнително :) Към централна Европа, Италия и туристическите дестинации са по-скоро изключение.

8
Ако си добър в близането на задници и изпълняването на поръчки, само те трудоустрояват от едно място на друго, колкото и да си некадърен. Същото стана и със Здравков.

9
Вече трета година поне ремонтират и там, а скоростите са си все същите.

10
Като стана катастрофата на Кремиковци и изведнъж се оказа, че можело да се стига и с нощните влакове до централна гара. Просто в БДЖ хората не обичат да се напрягат, за това и ремонта на гарата го карат вече сигурно 5 години. Когато и да мина, техника има много, а хора - никакви.

11
А някой знае ли защо при този недостиг на вагони, голяма част от немските киснат в депата без да се ползват? Има достатъчно Шкоди с които да ги возят.

12
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 14.03.2025, 11:00:30 »
Риска да ти изгърмят бушоните след 3 дни пътуване с влак и да се метнеш от него е по-голям от този да стане нещо със самолета :) Звучи готино да направиш такова голямо пътуване с влак, ама си мисля че на средата някъде вече ще ти е писнало и ще съжаляваш.

13
Сега последно какво да чакаме като подвижен състав, че вече се загубих из всички анулирания и договорки?

14
Най-малкото договорът може да се удължи с 1 година, а не с 4, и през това време от автото да си пуснат конкурсите за автобуси и да се подготвят за вземане на линиите. Другото е удължаване без конкурс до след следващите избори.

15
В задачата се пита за чий му е трябвало на ватмана да излиза от колелото въобще и още повече да кара с делерайрирла талига? До депото ли е мислил, че ще стигне така?

16
Здравейте, как да стигна от Централна гара до бул. История славянобългарска 21?
Отиваш на последния перон при 13 коловоз и вървиш до края му в посока запад, след това пресичаш и минаваш на последния коловоз (той е отколонение към някакъв завод) и вървиш пак по него малко и като стигнеш до задния край на Баухаус има пътека, която те изкарва на пътя до него. Продължаваш напред и пред теб е въпросния търговски център. Минавал съм го много пъти.
Ако идваш с влак от север, може да слезеш и на София Север и да минеш през подлеза и после да хванеш 79 за 2 спирки или да вървиш пеша по бул. Илиянци от лявата страна и ще стигнеш накрая до пешеходния светофар при търговския център.

17
Важно е пробега да се прави, не да се возят пътници.

18
43532 на товарни превози. Бил е на проби след ремонт.
Къде са му направили този качествен ремонт?

19
БВ 3621 вече заминава от София в 6:50 и пристига в Бургас на 12:55 - един час по- късно от преди.
Бонус - 20 минути по-бавно пътуване.

20
И ако се окаже че влака е композиран за 500 пътника, а има още 200 които не могат да си закупят билет поради продадените 500 билета, какво следва ? Закачване на още вагони, от което ще последва неминуемо закъснение от обявеното разписание. То тогава влака ще се превърне в трамвай...........
Оналйн може да се вземе само със запазено място, така че няма как да си купиш, ако местата са свършили. Реално няма разлика с купуването на гише, освен че не трябва да се редиш по опашки. Отделно че на повечето гари и спирки вече не се продават билети и си купуваш от кондуктора след като вече си се качил.

Pages: [1] 2 3 ... 242