Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 228
1
1226 по 260. До сега съм виждал само Conecto (LF). Водачът или не знаеше маршрута или беше разсеян, но на Горнобански път вместо към Горна баня продължи към Княжево, а явно и никой от пътниците не обърна внимание, че се е наредил в тази лента на светофара. Чак след това явно му казаха и се наложи да прави сложен обратен завой на Цар Борис.

2
По света / Re: Метро в Прага
« on: 17.01.2022, 10:24:55 »
Билети за градския им транспорт има и онлайн с някакво приложение, до колкото си спомням, а също така важат и за влаковете им на територията на града.

3
Но тогава трябва да са най-високите скорости, т.е. няма как с парния локомотив да е било по-бързо.

4
Но 89-та година гледам че експресите са били:
София - Пловдив: 2:15
София - Пловдив - Бургас: 5:50
София - Карлово - Бургас: 5:25
София - Варна: 6:55

Бързи:
София - Кюстендил: 2:02
София - Перник: 0:41



5
Ето тук има колекция от стари разписания, може да провериш:
https://streleco.wordpress.com/bdz/

6
Излязохте извън темата. Дискусията за "шопите" може да бъде възобновена в подходяща тема!

7
Има 11 влака дневно Брусарци - Лом и още толкова обратно. Далеч е от закриване. В този район почти няма автобусен транспорт.

8
Не. Явно и това са пропуснали в поръчката.

9
Вероятно разчитат и на локомотива, който трябва да дойде от Русе през февруари.

10
За толкова време можеха да го вкарат в тунел под земята.

11
Ако я имаше системата, тя какво би направила? Щеше да спре автоматично 8601?

12
Влакът е навреме, закъснения не се отчитат, никой не се напряга - значи всичко е идеално. А без пътници даже е по-лесно.

13
На мен пък лошо впечатление ми прави, че точно рано сутрин, когато се предполага че най-много хора идват на работа, училище, пазар, туризъм към София влаковете от Пловдив пътуват твърде дълго, например БВ 1622 пътува над 3 часа! Седи на Елин Пелин 12 минути, ПВ10110 пък 3 часа и половина. Твърде дълго ми се вижда. До не толкова отдавна си спомням че по това време сутринта имаше бързи влакове Пловдив-София, които го вимаха за 1.50-1.55 минути и рано сутрин бяха пълни с народ. Същото и вечер. Спомням си как след работа съм ходил сума пъти на гости до Пловдив излизали сме, сутринта съм ходил пак на работа до София с влака и въобще не го усещах, привечер по спомени също имаше влакове които пътуваха за 1.55-1.57 минути, помня че беше няколко минути под 2 часа.

То вярно, че останаха почти без конкуренция и явно разчитат че хората така и така няма с какъв друг обществен транспорт да пътуват, ама пък си накупиха коли, почнаха споделени пътувания. Дано по-скоро пуснат София-Елин Пелин и да коригират разписанията.
След 2-3 години като приключи ремонта на изключително сложният участък София - Елин Пелин, ще спрат да чакат там.

14
Изглежда доста мизерно, като за елха на столица. Вероятно има и не малко села с по-красива елха. Като цяло в България май няма голям град с по-мизерна коледна украса.

Във Варна елхата изглежда така:

15
В Македнония се шири мнение, че в автобуса са превозвани киселини и други прекурсори за производство на наркотици, които реално са се възпламенили и за нула време са задушили всички, а фирмата има много сериозен чадър по целия коридор. Фактът, че екскурзията е струвала 75 евро с 2 нощувки, също навежда към това, че основаната печалба е идвала от друго.

16
1314 по 102.

17
По спомен, бяха казали, че валидността на билета е от качването на първото ПС до качването на последното и ако се качиш на 29-тата минута, може да си пътуваш и 1 час ако искаш.

18
Релационните цени според мен са определени като изключение цени за двупосочни билети по определени по-търсени отсечки между по-големи градове свързани с директен влак с цел да се привлекат пътници. Това реално са най-печалившите пътувания, където има доста пътници без намаления. Нямат нищо общо с влака или деня от седмицата. По някои по-натоварени дни и влакове има т.нар. календарни цени, където има завишение на цената с цел по-голяма печалба и стимулиране на пътниците да използват и другите влакове, за да не се препълват тези.

19
БДЖ трябва да получи парите, които държавата му дължи и да бъде оздравено през следващите 2 години. Трябва и да бъде подготвено да работи в конкурентна среда и да се самоиздържа. Има много работа и е нужен министър, който не го е страх от такава и има желание нещата да се променят. Съпротивата ще е голяма, но трябва всички хрантутници да си заминат.

20
Според мен трябва да се закрият 1 и 10, 6 да е до Западен парк, а 7 - до Хладилника.

Pages: [1] 2 3 ... 228