Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - eugenio

Pages: [1] 2 3 ... 23
1
При новите модели има такива, на които макарите са скрити и прътовете се повдигат и спускат автоматично. Има и такива, които са полуавтоматични. Забелязал ли си, че на тях плъзгачите са си същите като на Шкодите ?!
Единствено допотопните производители от ОНД все още оборудват машините си със стоманени токовзематели и плъзгачи като на Зиутата.

Не съм забелязал. Мерцедесите в Русе са без макари и би трябвало да са с автоматично токоснемане.

2
А макарите отзад за красота ли са?

При някои от по новите модели направо липсват макари и въжета. ;) Тогава не знам как биха се стабилизирали прътовите ако се разхвърчат при откачане.

3
Обаче главата не може да се обръща. При откачане на токоприемника ако се получи камшичен удар, главата може да се удари в някой по-твърд елемент от контактната мрежа и това да доведе до сериозно нараняване.

4
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 12.08.2012, 16:37:12 »
По-интересното в новината е, че Веселин Михайлов ни обещава 80 нови автобуса до няколко месеца, което според мен е поредното обещание и ако все пак се осъществи ще е най-рано догодина. Просто нямам търпение да дойде Димитровден и да прочета ежегодишната статия "До другия Димитровден бракуваме Икарусите". :crazy:

Незнам вече дали и на него да вярвам. Миналата година той и Кирил Йорданов обеща на варненци тролеи като софийските ама се разбра, че няма да стане! Както казва колегата тролей No 164 линия 2 работата с ръчкане става, но с това засягам лични интереси, които са с несравнимо по-големи правомощия от моите в този форум. А какви са моите? На база на всеобщото благо, просто нищо лично. Въобще всеки мой опит да установим помежду си общ диалог, за да бъдем в полза на самите нас и обществото, вече ми се струва просто ненужен, а за някои дори това е провокация. Даже нещо повече, ще те изкарат луд затова, че показваш, че не си доволен, не си съгласен и не си мълчиш, а се опълчваш на несправедливостта. Това крайно много ме обижда и съвсем не остава далеч момента, в който ще поискам от главните модератори да изтрият профила ми веднъж завинаги от този форум.

5
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 12.08.2012, 03:45:28 »
Цитат от статията: Множество паркирали автомобили по ул. Цар Асен обаче са попречили на иначе доброто начинание на Градски транспорт.

6
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 12.08.2012, 01:50:05 »
@eugenio много те моля запознай се с фактите и тогава коментирай. Пишеш неща, факти които изобщо не са така или са от доста време неактуални. Линия 2А по проект трябваше да минава по Цар Асен само в едната посока. В другата правеше по Осми приморски полк, Мария Луиза, Антим І и Съборни.

Понеже твърдиш, че изнасям невярна информация, бих искал да прочетеш това Улица "Цар Асен" - непреодолима спънка за удължената линия 2А и да ти задам въпрос - Коя е тази непреодолима спънка на линия 2А ако автобусът е трябвало да минава само в едната посока по улица Цар Асен, както го прави 12 към момента ???

7
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 11.08.2012, 19:18:27 »
Толкова упорито пишеш за тази ул. Цар Асен, че ми идва един въпрос да ти изхакам на бързо- минавал ли си по тази улица? И още един- бил ли си свидетел на 86?
Много пъти съм минавал по Цар Асен и продължавам да минавам от там, когато ми се налага. Картинката ми е ясна, най-вече с паркиралите коли като някои от тях са разположени, забележи по диагонал и заемат повече от пътното платно, затова на 12 му е трудно да се размине с тях. Дори нещо повече возил съм се на тролей 86 и в двете посоки. В момента не засягам ни най-малко линията ЖП гара - Почивка (86), а Аспарухово - Почивка, има разлика.

8
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 11.08.2012, 13:17:13 »
И какво му е толкоз нежелателното да има тролейбусно трасе пред Общината, та само в краен случай можело да се опъва ВКМ

Много спорен въпрос, поне за мен. Ако контактната мрежа се удължи от Червения площад към Общината, самата тя ще бъде "затапена", защото няма да може да продължи към Катедралата и ще трябва да заобиколи по Антим I. Такова изпълнение едва ли ще доведе до значителен принос към бъдещо развитие на тролейбусния транспорт там. Поради това най-добре пространството пред Общината да се запази такова, каквото е в момента.

9
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 11.08.2012, 10:42:03 »
Четвърто или пето мнение подред засягам въпроса, че два тролейбуса НЕ са се разминавали по Цар Асен. Единият, който идваше от ЖПГ чакаше на сп. Музея, докато мине този, който идва от бул. Цар Освободител. Същото беше и като пуснаха Ивекотата на мястото на тролейбусите по 86. Толкова ли е трудно да се види, че едната лента е широка другата, която е за паркиране е малко по-тясна. Ако не си ходил до там, направи си разходка. То тези мечти за тролейбусен МГТ Варна почват да граничат с детинщини. 86 или както на дадената карта 90 потъна в забвение с пускането на 12. В последствие и линия 2А беше опит за пробив по такъв маршрут, но опорочен.

Ако тролеят застане на кръстовището на Цар Освободител и Цар Асен, то той не може да остане в кръстовището и да чака този, който идва от Музея и няма да имат друг изход освен да се разминат по улицата. От "Градски транспорт" щом миналата година се опитаха да пуснат 2А по Цар Асен двупосочно, но паркиралите коли попречиха на начинанието, това значи, че проблем с разминаването не е имало.

10
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 11.08.2012, 00:34:39 »
Тролейбусният транспорт във Варна трябва да се развива и това е напълно постижимо. Винаги ще има трудности и пречки да не се случва това, но няма нищо, което да не е преборимо и непреодолимо.

11
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 10.08.2012, 22:35:54 »
Извинявай много, преди тролеите по 86 как са се разминавали с всякакви други МПС безпроблемно, а сега да не може?!? Освен това всяка улица е със стандартни размери и щом преди се е преценило, че може да има двупосочно движение на тролейбуси по тази улица, значи и сега може да има!

12
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 10.08.2012, 22:07:45 »
Пак повтарям, моето мнение (без да задължавам никого с него) се свежда до това да се осигури коридор по ул. Цар Асен за тролейбусите както преди. Улицата нека си остане Еднопосочна, с изключение на тролейбусите, без възможност за паркиране както е случая с Бачо Киро и Ал. Рачински.  Може да се направи допълнителна пътна маркировка насочваща вниманието на всички шофьори, че има специално платно за тролейбуси в посока от Цар Освободител до Съборни. Това е напълно реално и постижимо, затова не ни трябват по-скъпи хибридни тролейбуси. Не е желателно да има и тролейбусни жици пред общината, дори това да е само в едната посока.

13
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 09.08.2012, 14:06:47 »
Към момента вместо 14А може да има отделни курсове на 82/88 през Янко Мустаков.
Моето мнение е, че там тролейбусната мрежа трябва да се демонтира.

До Аспарухово и Галата обобщавам следните автобусни и тролейбусни линии, като 2 и 17 ще се изпълняват само в определени моменти:

- Авт. линия № 12 Сп. Бриз - В. болница - ХЕИ/ВиК (в обр. посока) - Окр. болница - Община - Катедрала - КЗ - Аспарухово (сп. Зора)
- Авт. линия № 21 Аксаково (Владиславово) - Метро - Меб. палата - Радиозавод - Автогара - Катедрала - КЗ - Аспарухово (сп. Зора)
- Трол. линия № 88 Владиславово - Трети март - Дом Младост - Техникуми - Нептун - Центр. поща - КЗ - Аспарухово (център)
- Трол. линия № 90 Сп. Почивка - сп. Явор - Чаталджа - Музея - Центр. поща - КЗ - Аспарухово (център)
- Авт. линия № 17А Сп. Почивка - ДКС - ФК - ЖП Гара - ОУ Д. Дебелянов - КЗ - Аспарухово (център) - Галата

Прилагам и схема за развитие  на тролейбусния транспорт:

14
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 09.08.2012, 13:09:28 »
Eugenio, пак намесваш така мразената от мен 2-ка. Обърни внимание, че маршрутът й се припокрива на между 99 и 100% с предложения от теб маршрут на 21 и на около 97-8% с маршрутите на 88, 17(а) 46, 60... Все пак това е логиката - увеличаваш тролейбусите и линиите им, за да намалиш автобусите :)

Посочих 2 и 17 фигуративно, защото в най-ранните/късните часове от деня дългите линии трудно ще се изпълняват на кратък интервал и тогава тези две линии биха били нужни. :)

15
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 09.08.2012, 12:15:21 »
С тези морги задръстванията ще са денонощни...

Тролейбусите (Skoda 14/15Tr) не са ти виновни за задръстванията в града, като същите се стремят да се движат достатъчно бързо по лошата пътна инфраструктура на Варна. Престани да пишеш лъжи, с които влияеш негативно върху погледа на останалите участници във форума!  :angry:

16
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 09.08.2012, 10:50:37 »
Бившата тролейбусна линия № 86 е с утвърдено маршрутно разписание по ул. Цар Асен двупосочно. Допълнителни трасета по Мария Луиза и Антим I или Вл. Варненчик не са решение на проблема заради нежеланата контактна мрежа пред Община и Катедрала.

P.S. - До Аспарухово освен линиите с номера 2, 12, 17(17А), 42, 46 и 88, могат да се утвърдят още две:

Автобусна линия № 21 (вместо 49) Аксаково - Цар Освободител - Ян Хунияди - Меб. палата - Сливница - Република - Вл. Варненчик - Автогара - Катедрала - М. Луиза - Хр. Ботев - Асп. мост - Народни будители - Аспарухово център - Св. Кирил и Методий - сп. Зора и обратно

Тролейбусна линия № 90 Сп. Почивка - В. Левски - сп. Явор - Осми Прим. полк - Цар Освободител - Цар Асен - Съборни - Центр. поща - Хр. Ботев - Асп. мост - Народни будители - Аспарухово център и обратно

17
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 08.08.2012, 21:08:00 »
Правителството на Р. България обяви тролейбусния транспорт за приоритетен и започна проучване за въвеждането му в останалите (от общо 27) областни центрове на страната, където все още го няма. Варна е третия град по големина по брой на населението. Тук има вече изградена тролейбусна инфраструктура, включително и до сп. Почивка. Единствената възможност да се реализира тролейбусна линия по това направление е Почивка - Аспарухово - Почивка. А това от своя страна на чист български език означава, че рано или късно тази линия ще бъде факт.

18
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 07.08.2012, 21:59:08 »
Билет с цена от 1 лв е напълно оправдан за Варна. За сравнение ще посоча Стара Загора като пример, където автобуси и тролейбуси ще возят от септември на 1 лев. Предполагам се досещате, че разстоянията там са два пъти по-малки в градската среда спрямо тези тук. За картите не бих коментирал. Освен това Дап-а да не се ослушва и да започва ускорена работа по възстановяването на тролейбусното движение към Почивка за да може линията от Аспарухово до Почивка да се реализира през новата учебна година. Това, че ул. Цар Асен и по-тясна от ул. Ал. Рачински и ул. Бачо Киро не отговаря на истината и по нея спокойно могат да се разминават два тролейбуса.

19
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 07.08.2012, 10:45:36 »
Това не са "фантасмагории", а престъпление и е подсъдимо.

20
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 07.08.2012, 01:21:01 »
Улица Ал. Рачински е еднопосочна, улица Бачо Киро е еднопосочна и по двете минават тролейбуси и градски транспорт двупосочно. Защо ул. Цар Асен трябва да прави изключение с множество паркирали коли по нея? Умишлено улицата се остави в това състояние, за да бъде пречка и да не може да се реализира тролейбусната линия от Аспарухово до Почивка.  :angry:

Pages: [1] 2 3 ... 23