1
За системата като цяло / Re: Нощен транспорт
« on: 23.07.2022, 15:46:29 »
Тези наблюдения са от доставката на последната пардида Песи ... В периода от 11.11.2019 г. (2326) до 19.06.2020 г. (2338), тринадесет нощи.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Съвсем сериозно ...Сериозно ли?... И си е карал така до пред стадион Славия ...Как става това на прав ремонтиран участък? Вероятно ще да е от отличната техническа поддръжка на трамваите.още от стрелката е излязъл
... И си е карал така до пред стадион Славия ...Как става това на прав ремонтиран участък? Вероятно ще да е от отличната техническа поддръжка на трамваите.още от стрелката е излязъл
Конкретно там стрелките бяха ръчни. Момичето слизаше и ги местеше с щанга.Ето един пример от Базел ... Видях го "на живо" като ходих да гледам товаренето на "краставиците". Гледах как една колежка направи маневра и "се включи" на където трябва ...
https://www.google.bg/maps/@47.5508475,7.5863842,101m/data=!3m1!1e3?hl=bg
Такива работи стават само при изцяло електронни стрелки и изнесен диспечески център който ги управлява. Нашите допотопни стрелки с обръщане от ватманите ще трябва да изчезнат повсеместно преди да се пристъпи към такива чудеса.
Бих се радвал Емо да коментира в коя част от наблюденията си на отиграването на ситуацията с 2410 не съм прав. Според мен 15-те души дошли на аварията с 2 камиона, 1 автобус, линеен контрол и полицаи можеха много по-ефективно да си свършат работата и задръжката да е доста по-къса, а не над час. Ето какво наблюдавах, което ми се стори нередно:Какво да коментирам? Като не си наясно, че и целия личен състав на СЕ да се струпа там аварийно-възстановителните работи се извършват само от дежурния авариен екип на "Аварийна служба", общо трима монтьори и двама шофьори. Останалите просто гледат, нито са обучени, нито са инструктирани за работа в такива условия. Ти коментраш като обикновен зяпач от съседния магазин за ядки. От 2015 година си ватман и още не си наясно с работата в СЕ. Още повече, че каквото и да напиша винаги ще има поне един "любител на МГТ", който ще разбира повече от мен ... Тъй, че няма да ти доставя удоволствието ...
1. Вероятно 2313 отваря стрелката под 2410 и така последната талига на 2410 потегля за Княжево, ватманът не разбира. Склонен съм да изключа вероятността стрелката да не е била прилепнала, но все пак и това е възможно.
2. Аварийните камион и кран теглят 2410 по новия асфалт, като това причинява щети и на асфалта, и на вагона. Тук ми е интересно да разбера дали е толкова пипкаво заради контактната мрежа да се използва кранът по предназначение и елегантно да бъде вдигнат трамвая.
3. Пантографът на 2410 никога не беше свален, съответно в един момент се закачи в мостчето за стрелката се счупи. Счупеният пантограф добави поне 15 минути, ако не и повече в задръжката, защото трябваше да бъде обезопасен на покрива на трамвая.
4. Допълнително време отне приготвянето на 2313 и 2410 за прикачване, което можеше да се свърши, докато се обезопасяваше пантографа на 2410.
5. Докато аварийните камиони маневрираха, имаше член на аварийния екип, който говореше по телефона и част от крана мина почти до главата му, както и самия камион щеше да го бутне.
6. Нямаше грам адекватно диспечиране и 3019 стоя поне 30 минути на стрелката за 10 и 7, изчаквайки да завие към Алабин, вместо да продължи към Иван Вазов и да не задържа движението на 6 и 7.
7. Да не говорим за тоталната липса на координация с полицаите, които така и не успяха ефективно да отклонят движението и през цялото време се бутаха коли отвсякъде, отново с риск за безопасността им.
Допускам, че не съм прав, но тази абсурдна ситуация ми прилича на еманация на хаоса, обхванал СЕ.
Българите срещу света 1:0Винаги оцеляваме. Вече има-няма две-три хиляди години, 1400 от които на това място. С какво ли не сме се срещали, какво ли не сме виждали?!? Стар, як и мъдър народ!
И този път оцеляхме, колкото и да не им се искаше на някой и то при едва 30% ваксинирани (реално може би са половината, другите са със сертификати). До тук противниците на пЛандемията се оказахме прави, дано не се окажем прави поне за страничните ефекти от ваксините в близките години.
От къде изведнъж се появи този недостиг на части? Проблеми с плащанията на доставчици, или липса на производство на материали?Проблеми ...
2141 е добре закъсал на надлеза точно след кръговото спускайки се за Надежда. Сменяха гума на двиг.мост, сигурно е с блокирали спирачки.Гледам да не пиша много, но някои писания ме провокират ...
Няма смисъл да се разкарвате, още никой не е пипан ,трябва първо да дойдат новите редуктори , а ако са готови и не са платени...На кого да са платени? Ремонтират се в Трамкар. Трамкар е поделение на СЕ, не се извършват вътрешни плащания.
3008 дърпан от 3029, 2310 съпроводен с аварийна към Красна поляна. А вчера 936 с блокирала колоос на колички се прибираше към Банишора.Как си ги измисляте тези работи ...?!?
Двете колооси се задвижват от един тягов електродвигател. Т.е. имат постоянна кинематична връзка. Това налага поставянето на двете колооси на колички.Цялата талига и двете колооси? От какво може да стане това?661 е с блокирала задна талига, през нощта е издърпан от Люлин.На 04.03. ... През нощта талитага е поставена на колички и 661 е прибрана в депо теглена от 3008.
661 е с блокирала задна талига, през нощта е издърпан от Люлин.На 04.03. ... През нощта талитага е поставена на колички и 661 е прибрана в депо теглена от 3008.
4152 беше върнат от основния ремонт на 2-ри март, 4154 днес е забелязан в депо „Красна поляна“, явно е бил върнат снощи.Не е снощи ... Посред бял ден, по пладне, точно в 12,00 часа излязохме от Трамкар теглейки я с 2033 към депо "Красна поляна". Разтоварихме я и чака придвижване към депо в понеделник.