Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 847
1
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Today at 14:12:07 »
Двуетажните какво правят там?
Обслужват линия 3...

2
Синият съчленен туристически автобус на втората снимка какъв е?

3
200 души евакуирани от ИЦЕ между Хановер и Бремен. Спряло и блокирало цялото движение. Първо уж пише, че заради технически проблем. Накрая обаче си противоречат "Не става ясно защо е трябвало да бъдат евакуирани хората и защо е спрял влакът внезапно" :help: Новото нормално. Мигрантски заплахи?
https://www.bild.de/regional/niedersachsen/niedersachsen-200-reisende-aus-ice-evakuiert-66eb19ed60661e488318536c
Или вакснаТ машинист?????!?!?!?!  :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

4
Кои са тези? И защо намазват?

Защото са капиталисти... :rolleyes:
Тоест могат нещо, което ти не можеш и затова си прибират заслужена печалба.  :)
При тях схемите са малко по-сложни и дебели. Дадох ги за пример на бореца срещу фашизма и прочие, защото те прибират лъвския пай и събират чудовищно количество бази данни, с което да си развиват и другите бизнеси… А той прави драма от това, че още някой друг хипотетично би прибрал някаква комисионна от 1-2 стотинки… ;)

5
Теоремус достатъчно намазват… Идеята на различни възможности за заплащане е по-голямо удобство и привлекателност за пътниците… Някои май позабравиха опашките пред бюрата за карти. ;)

6
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 17.09.2024, 09:16:34 »
М80 с ремарке и две Шкоди в Своге.
Автогарата и гарата са били заедно, за максимална интермодалност!  :fan:

7
Нарядите често пъти лъжливо залагат експлоатационни планове, за да не се вижда не каквото трябва, правили са го във всички гаражи и не знам кога в първия ден на зимните разписания нарядите са се спазили от до.
На петър111111 мед трябва да му прокапе от устата.... Бай тошовото време не ни е напускало и всичко е точно!  :rolleyes:

8
Какво е попречило на гаражите да подготвят титулярни изправни автобуси!?! Зимните разписания някакво изненадващо чудо ли са, за пръв път ли се случват!?!  :help:

9
Подлезът на НДК, София 65, Шкода 9тр и бонус - Веселин Маринов като солист на група Импулс...  :crazy:


10
Пътен възел Лъвов мост е сбъркан на ниво проект - кръгово кръстовище с асиметрични потоци, завиващите от/към гарата са много повече от тези от/към Халите. Трябваше да се търси възможност вместо него да се реализира пробивът Данаил Николаев и да се разтовари сериозно Лъвов Мост и Сливница. :rolleyes:
Едното не пречи на другото - Данаил Николаев някой ден да се надяваме да се случи, макар и може би не в нашите животи... Коментарът ми в случая е единствено към качеството на изпълнение - по задание на ГБС са им казали да няма нормални пешеходни връзки и т.н., но нацепените фуги, пропаданията на новите мостове и събиращите се локви по тях, разхлопаните плочки, лошо наредение павета около релсите, безумните "решения" около стълбовете за електричество и ККМ са си изцяло техни импровизации. Наводненията в автомобилните надлези не знам дали са си по проект или пак са техен патент...

11
Вероятно си прав в това, което казваш.

Изказването ми беше по повод не историята на компанията, а че показва завидно качество при изпълнение на обществените поръчки за магистрали и пътища, което както виждаме е огромна рядкост. Като ги сравниш с Трейс, които трябва да са първи в нереализирания черен списък, или Фармвил (ул. Щросмайер и Кукуш). Джи Пи също ги знаем колко струват (Графа).

ГБС за справка стоят зад почти всеки издържал на времето проект. Сравнението всъщност е най-просто на Околовръстния път - участъците на ГБС (южна дъга) и участъците на останалите - дъгата около Люлин, ССТ и т.н.
Показват средно качество... Пътен възел "Лъвов мост", например, вече се разпада отвсякъде... Да не коментираме и колко е извратено мисленето да превъзнасяме тези, които горе-долу си вършат работата, която трябва да вършат и за която им е платено. Хвалбите са тогава, когато някой е направил нещо в повече...

Защото споменах "Артекс" малко по-нагоре, Ето снимка от сграда "Диамант" - явно и при тях всички е тотал щета (по-нисък клас бетон, лошо кофриране и изливане, липса или лошо изпълнение по всички части), прикрито отгоре с евтин китайски гранит(-огрес)...


Едит: Снимката и конкретните примери за Артекс са взети от коментари под тази скандална обява.

12
Тези да се ремонтират както трябвя ще излезе колкото цената на чисто нови вагони.....
Какво означава както трябва?

На всеки 10 вагона може да отделят 1-2 вагона за резервни части. Най-важното е да се гарантира безопасността - значи окачването, колоосите, инсталациите. Останалите неща не са кой знае какво - сваля се старата боя, китосва се и се боядисват с нова боя. Вътре се сменят счупените елементи от интериора. Претапицират се седалки, ако е необходимо. Останалите им се прави дълбоко изпиране. Стягат се механизми на прозорци, врати и се смазват. Това е.

климатици
За мен климатиците са излишен лукс - стига да има възможност за проветряване през нормално отваряеми прозорци.

нови ергономични седалки
Седалките от вагоните от видеото са много удобни. Стига да се поддържат чисти - не би трябвало да има някакви оплаквания.
 
вакуумни тоалетни
Тук съм раздвоен. От една страна не е най-добро всичко да пада на релсовия път, но от друга - не знам дали си струва да се дават пари за такова нещо, а пък и ще трябва поддръжка.
"Икономията е майка на мизерията"... В Северна Корея "иновациите" им следват подкрепяните от теб идеи, единствено вождът им някакси предпочита най-новите западни модели и по-питателната и свръх "луксозна" храна:








13
Междувременно докато ние се мотаем: Romania wants to buy 58 short-distance electric trains
Ние не се мотаем - при нас се саботира, а от 3-4 години има публична битка за наша сметка, към #КОЙ/КОИ да оттичат всички средства...  :help: :neznam: :bag:

14
Ето я пълната програма за седмицата на мобилността, събитията няма да са единствено на 22-ри. Разбира се, кулминацията за феновете на МГТ като нас ще е на 22-ри, но възможност за возене с ретроавтобуси ще е в два дни (включително на 21.09.):








15
При трамвите е лесно, защото се движат по релси и няма големи отклонения от габарита. Я вижте в Залцбург откъде минават автобуси и тролейбуси:
https://www.google.com/maps/@47.8030359,13.0380701,3a,75y,327.89h,92.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLweaan_OaCf9wdP0EncJzQ!2e0!7i16384!8i8192!5m1!1e2?hl=bg&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDkwOS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Същото тръгнах да допълвам в моето мнение, но ти ме изпревари:

В Торино точно на същото място, под същите арки минават с автобуси и нищо им няма...

16
Важното е, че маневрите са възможни и има такива криви, въпреки теснотията в историческа градска среда... Това не са високоскоростни влакове, дето трябва да летят с 200+ в градска среда...

17
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 13.09.2024, 14:00:36 »
Ще започна да налагам наказания за подобни необмислени мнения - ясно съм написал, че това е списък към 2009 г. - ресторантът във Велико Търново е открит през 2011 г.!

В списъка си го има обекти на околовръстното при Бояна, открит през ноември 2000 г., докато този на Орион е открит още през м. юни 1996 г.! Русенският действително е пропуснат, но явно да не изтъкват, че не само отварят, но и затварят обекти...

Списъкът е от документ на собственика на ресторантите, той ли знае кога какво е отворил или вие?!  :help: :help: :help:

18
Разни / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 13.09.2024, 11:17:07 »
Май всички сте чукчи - писатели. Сложих специално линк към достоверния източник, който намерих, а именно самото търговско дружество, което управлява ресторантите Макдоналдс в България от откриването през 1994 г. и са актуални към 2009 г. (от когато е документът):



Конкретно за откриването на Славейков има богат и качествен снимков материал, знаем и точната дата, а не само месеца: 1995 : Откриване на първия магазин на Макдоналдс в София (15 декември 1995).


19
Разни / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 12.09.2024, 19:17:51 »
McDonalds съм го посещавал посред нощ през пролетта на 1998г. Така че е доста по-стар от снимката.
В един от източниците, и то достоверен, който явно не съм прегледал по-внимателно по-рано се намери точният месец на откриване на Макдоналдс-а при НДК: м. октомври 1997 г. (стр. 5 от Годишен доклад за дейността от 2009 г. на "Сънфудс България" ЕООД, до 2009 г. "Макдоналдс България" ЕООД)

20
Ще може ли да се изкажеш по-конкретно?
Разбира се:

Държавното предприятие е приватизирано по обичайната схема за придобиване на държавни активи и е едно от тези, който все пак запазиха и развиха дейността си. Но да се случи приватизацията и да се развива дейността, Пешовите винаги са били дупе и гащи със силните на деня и със задкулисието. Получавали са държавни поръчки, стартирали са скандални проекти, някои от тях нереализирани (като ски зоната над Берковица и други), и до днес за реализиране на частни инвестиционни проекти на територията на София, например - сплашват и рекетират други собственици на терени в територии, които са си "харесали" и искат да окрупнят...


Те и Артекс имат някакво качество и проектите им горе-долу стават на външен вид, наследникът на рода с този бизнес ходи в носия и прочие, но това не ги прави по-малко престъпници (справка - сканадалът около Златен век, физкултурника и т.н.).

Та може би ГБС не "краднат" на 90+% материали и труд при изпълнението на публични обекти, а са с малко по-скромни. Но да ги благославяме като стойностна строителна фирма е вулгарно и пресилено. :)

Pages: [1] 2 3 ... 847