Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 821
1
През лятото е пуснато трасето, така че смятайте по тази отправна точка.
Според Тринмо, ТМ11 е пуснат на  12.07.1985 до Княжево, ТМ4 е от 01.10.1985 г. до Автостанция Овча Купел.

2
Писах го и във Фейсбуук:

 - Какво става с общия дял на пътуванията с мгт, който е около 30%, а целта е този дял да бъде 65%?!

- Колко струва изграждането и експлоатацията на километър метро и оправдани ли са тези разходи?!

- Какво е натоварването в сходни метро мрежи на софийската (като население на града, дължина на линиите и брой станции, конфигурация на линиите)?!

Все неудобни въпроси, отговори на които няма да чуем в тази статия… Факт е, че Братоев умее да натиска и да се лансира, сам си действа за проектната обезпеченост, все неща, които величията в СЕ не им идва на акъла да направят. Но тлъстата сметка за осъществяването на “делото на живота му” я плащаме всички ние и ще я плащат и децата и внуците ни…  :help:

3
Благодаря ти. Жалко че на самата карта не са написали с кои метростанции ще прави връзка. А и някои от трамвайните връзки са перспективни, а не съществуващи.
Метростанциите са ясни:
- Люлин;
- Мизия;
- Витоша;
- Д-р Г. М. Димитров;
- Арена София (в строителство).

За спирка "Суходолска" на НКЖИ също има готов проект.

Трасетата са планирани и както е видно в презентацията, в момента се върви по стъпките за реализацията им. Единствено връзката към Овча Купел 2 и една измежду Симеоновско/Габровски могат да отпаднат Всички други е редно да се случат и има всички предпоставки за това при реализацията на ринговото трасе. Целта на презентацията е да изтъкне точно това...

4
Браво! Това изображение от официален източник ли е? Изглежда като на "спасителите". Ако познаваш автора, предай му да конкретизира, демек да пише и имената на метростанциите с които ще прави връзка.
Презентацията > събитието... В скоро време ще бъде публикувана поне още няколко пъти...

... В ОУП имаше схема, но сега не мога да я намеря.
Цък Но в мащаба на ОУП не може да се каже, където точно преминават... Ето реално къде са тръбите (червените) линии спрямо настоящите бордюри на Симеоновско (бивше Волоколамско) шосе:


5
Всички трасета, за които се изготвят подробни комуникационно-транспортни планове се разглеждат в по-тежкия случай - габарит за нормалнорелсов трамвай. Това обезпечава и ползването на трасето като споделено, макар и това са не е удачна практика с оглед различните експлоатационни характеристики на трамваите и автобусите…

6
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 01.03.2024, 08:06:45 »
Браво, този път искам да те похваля. Снимките не са съвършени, но са интересни и уместни като количество! :)

7
И после всички искат да поръчваме от същите тези, които е силно вероятно да ни пържат по такъв начин. По - добре влаковете от Митищи, но да е по - евтино и да можем да си го направим тук, отколкото да се дават луди пари за софтуерни простотии.
Мотрисите по МД3 са повече софтуер, отколкото влакове, като това го казвам с мисълта за повече от 1 значение.
Като са толкова ОК руските каручки, що не им работят странични табели?!

8
Чак за 20 и 22 няма да стигнат, но от Песа произвеждат и нормалнорелсови… Но проблемът с наличието на две междурелсия си е за решаване определено…

9
А кога е направено продължението с пресичане на булеварда? И да попитам някой виждал ли е новите схеми в НАГ за този булевард - сякаш искат трамвая да бъде изместен в средата
Не е нужно да се гледа в НАГ - повече от ясно си личи при депото, как трамваят е изграден по средата на общия габарит, а за автомобилите е реализирано само западното платно на Мушанов. Като я имаше и пасарелката, още по-ясно си личеше…

10
Свършвало е точно там. В празния имот е било обръщалото, даже май релси имаше все още или покрай строителството на метрото изчезнаха…

11
Неизправните спирачки - първо условие за здрав и изправен двигател!

Нищо лично към Агент, не го иронизирам, просто всичко в трагично!

12
Кичът е явна симптоматика, какво е състоянието и на останалото...  :help: И защо в Германия няма накичени автобуси като в Пакистан, или в Пакистан нямат и не следват най-строгите технически изисквания като в Германия?!  :help:

13
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 28.02.2024, 18:37:21 »
За 2133 не се учудвам, защото не съм го виждал от есента, но 2143 се появи през януари ремонтиран и пребоядисан, с него какво се е случило?
Траурните агенции предлагат процедури по разкрасяване на покойниците...  :rolleyes:

14
Автогарата при лифта ще замести Автогара Юг и не изключва наличието и на останалите, в други части на града...

15
Все пак колкото по накичен е автобуса като Румънски тир, значи е поддържан. А това, че на повечето манове които са накичени по този начин двигателите реват като глутница вълци на пълнолуние е съвсем друга тема на разговор, ама щом има шестотин лампички всичко е наред. :laugh:
По механиката творят основно в сервиза - където е имало рапид - тел, където маркуч - няма маркуч и т.н. Водачите да рядко комептентни по такива въпроси и основен начин да изпъкнат е с лепене на ваденки, ръкоделие и жичкаджийство...  :rolleyes:

16
Метрото е доказано, че в добре въобще да не се случва, въпреки наличието на извършено проектиране. Да се случи трамвая се започва с устройствените процедури и отреждането на терени за такъв. Обвързано е и с реализацията на трасето по ринга.

17
И ще е хубаво тази нова автостанция Юг да и се осигури един адекватен довеждащ транспорт за да могат пътниците да стигат до нея. Че сега положението го спасява супер удобната възлова спирка на Окръжна болница
Почни да четеш изцяло предишните мнения, моля! Предвижда се трамвайната линия по Св. Кл. Охридски да достига до там, както е планирано още едно време за олимпийските игри… ще се пренасочат евентуално автобусни линии…

18
След като не можем да прекараме трамвай през гора (Борисовата градина) изобщо не си представям как ще го прекараме през булеварди. Имам усещането, че по различни причини в София се прокарват много по-лесно и бързо подземни трасета, отколкото ужким по-лесните надземни. Построиха нов булевард и беше добре докато копаят миналото лято да сложат и релси с идеята да ги свържат в скоро време със съществуващите. Сега изобщо не ми се вярва прясно копаното да се ремонтира пак.
При реализиране на целия ринг, ще има до 10 пресичания с радиални трамвайни връзки, на 5 места с метролинии и на едно място с жп линия. Предизвиквам Ви да ги посочите всичките, преди да Ви споделя какво се прави и какво се планира…
Да върна дискусията към съществото на темата:




19
Изтрити теми / Re: Снимки (трамваи)
« on: 27.02.2024, 06:57:28 »
Спряно ли е изцяло трамвайното движение в София, че трябва да пускате поменици за събития преди 1-2 години!?  :rolleyes:

20
Жиците стигат до подстанция “Рила” на ъгъла на Драган Цанков и Митрополит Кирил Видински

Pages: [1] 2 3 ... 821