1
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: Today at 14:12:07 »Двуетажните какво правят там?Обслужват линия 3...
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Двуетажните какво правят там?Обслужват линия 3...
200 души евакуирани от ИЦЕ между Хановер и Бремен. Спряло и блокирало цялото движение. Първо уж пише, че заради технически проблем. Накрая обаче си противоречат "Не става ясно защо е трябвало да бъдат евакуирани хората и защо е спрял влакът внезапно" Новото нормално. Мигрантски заплахи?Или вакснаТ машинист?????!?!?!?!
https://www.bild.de/regional/niedersachsen/niedersachsen-200-reisende-aus-ice-evakuiert-66eb19ed60661e488318536c
При тях схемите са малко по-сложни и дебели. Дадох ги за пример на бореца срещу фашизма и прочие, защото те прибират лъвския пай и събират чудовищно количество бази данни, с което да си развиват и другите бизнеси… А той прави драма от това, че още някой друг хипотетично би прибрал някаква комисионна от 1-2 стотинки…Кои са тези? И защо намазват?
Защото са капиталисти...
Тоест могат нещо, което ти не можеш и затова си прибират заслужена печалба.
М80 с ремарке и две Шкоди в Своге.Автогарата и гарата са били заедно, за максимална интермодалност!
Нарядите често пъти лъжливо залагат експлоатационни планове, за да не се вижда не каквото трябва, правили са го във всички гаражи и не знам кога в първия ден на зимните разписания нарядите са се спазили от до.На петър111111 мед трябва да му прокапе от устата.... Бай тошовото време не ни е напускало и всичко е точно!
Пътен възел Лъвов мост е сбъркан на ниво проект - кръгово кръстовище с асиметрични потоци, завиващите от/към гарата са много повече от тези от/към Халите. Трябваше да се търси възможност вместо него да се реализира пробивът Данаил Николаев и да се разтовари сериозно Лъвов Мост и Сливница.Едното не пречи на другото - Данаил Николаев някой ден да се надяваме да се случи, макар и може би не в нашите животи... Коментарът ми в случая е единствено към качеството на изпълнение - по задание на ГБС са им казали да няма нормални пешеходни връзки и т.н., но нацепените фуги, пропаданията на новите мостове и събиращите се локви по тях, разхлопаните плочки, лошо наредение павета около релсите, безумните "решения" около стълбовете за електричество и ККМ са си изцяло техни импровизации. Наводненията в автомобилните надлези не знам дали са си по проект или пак са техен патент...
Вероятно си прав в това, което казваш.Показват средно качество... Пътен възел "Лъвов мост", например, вече се разпада отвсякъде... Да не коментираме и колко е извратено мисленето да превъзнасяме тези, които горе-долу си вършат работата, която трябва да вършат и за която им е платено. Хвалбите са тогава, когато някой е направил нещо в повече...
Изказването ми беше по повод не историята на компанията, а че показва завидно качество при изпълнение на обществените поръчки за магистрали и пътища, което както виждаме е огромна рядкост. Като ги сравниш с Трейс, които трябва да са първи в нереализирания черен списък, или Фармвил (ул. Щросмайер и Кукуш). Джи Пи също ги знаем колко струват (Графа).
ГБС за справка стоят зад почти всеки издържал на времето проект. Сравнението всъщност е най-просто на Околовръстния път - участъците на ГБС (южна дъга) и участъците на останалите - дъгата около Люлин, ССТ и т.н.
"Икономията е майка на мизерията"... В Северна Корея "иновациите" им следват подкрепяните от теб идеи, единствено вождът им някакси предпочита най-новите западни модели и по-питателната и свръх "луксозна" храна:Тези да се ремонтират както трябвя ще излезе колкото цената на чисто нови вагони.....Какво означава както трябва?
На всеки 10 вагона може да отделят 1-2 вагона за резервни части. Най-важното е да се гарантира безопасността - значи окачването, колоосите, инсталациите. Останалите неща не са кой знае какво - сваля се старата боя, китосва се и се боядисват с нова боя. Вътре се сменят счупените елементи от интериора. Претапицират се седалки, ако е необходимо. Останалите им се прави дълбоко изпиране. Стягат се механизми на прозорци, врати и се смазват. Това е.климатициЗа мен климатиците са излишен лукс - стига да има възможност за проветряване през нормално отваряеми прозорци.нови ергономични седалкиСедалките от вагоните от видеото са много удобни. Стига да се поддържат чисти - не би трябвало да има някакви оплаквания.
вакуумни тоалетниТук съм раздвоен. От една страна не е най-добро всичко да пада на релсовия път, но от друга - не знам дали си струва да се дават пари за такова нещо, а пък и ще трябва поддръжка.
Междувременно докато ние се мотаем: Romania wants to buy 58 short-distance electric trainsНие не се мотаем - при нас се саботира, а от 3-4 години има публична битка за наша сметка, към #КОЙ/КОИ да оттичат всички средства...
При трамвите е лесно, защото се движат по релси и няма големи отклонения от габарита. Я вижте в Залцбург откъде минават автобуси и тролейбуси:Същото тръгнах да допълвам в моето мнение, но ти ме изпревари:
https://www.google.com/maps/@47.8030359,13.0380701,3a,75y,327.89h,92.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLweaan_OaCf9wdP0EncJzQ!2e0!7i16384!8i8192!5m1!1e2?hl=bg&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDkwOS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
McDonalds съм го посещавал посред нощ през пролетта на 1998г. Така че е доста по-стар от снимката.В един от източниците, и то достоверен, който явно не съм прегледал по-внимателно по-рано се намери точният месец на откриване на Макдоналдс-а при НДК: м. октомври 1997 г. (стр. 5 от Годишен доклад за дейността от 2009 г. на "Сънфудс България" ЕООД, до 2009 г. "Макдоналдс България" ЕООД)
Ще може ли да се изкажеш по-конкретно?Разбира се: