Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kaiser Kar

Pages: [1] 2 3 ... 251
1
Колеги, снощи карах в локалното на Борис посока центъра и се вакарах в размисли как всъщност по позволен начин може да се премине от локалното към основното платно. На всеки един светофар позволените посоки са направо и надясно. За да се премине към главното обаче, трябва да се завие наляво, което обаче не би могло съвсем да се тълкува като завой наляво, тъй като посоката на движение след маневрата остава надолу по Борис.

Помолих Гугъл мапс да ми начертае маршрут и според него трябваше да мина директно от локалното към главното платно със завой наляво. Не казва обаче дали може да ме отнесе трамвай или не.

Моят здрав разум обаче ми продиктува да си намеря пряка, през която с 3 десни завоя да изляза на кръстовище с Борис и оттам да се включа директно в главното платно.

2
Идеята е, че поскъпването и изместването на синята зона изтласква приходящите по съседните зони, което създава неудобства за живущте. Дълго време живеех на гранична улица между Синя и Зелена зона беше абсолютен ад, особено петък вечер и събота.

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 11.11.2025, 11:23:08 »
Тази тема постепенно върви по стъпките на темата за Т6В5, която е една безкрайна хроника кой състав е зацепен и кой състав е разцепен.

4
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 17.10.2025, 18:05:18 »
Предлагам приценката дали времето е хубаво или не да се остави изцяло на шофьорите.

5
Мисля, че е крайно време за изграждане на единна автоматизирана система на стрелките в София. Ама къде ти такива космически технологии тук...

6
Но в интерес на истината и пътниците твърде често седят на ръба на бордюра, създавайки риск автобусът да ги удари при навлизане в спирката. Преди години един O305 G отнесе чадъра на една жена с огледалото на Окръжна.

Но нито това, нито спрелите коли, имат отношение към несвалянето на рампата. Сигурен съм, че тази рампа пада до нивото на асфалта и надали е тооооолкова стръмна, че да не може да се качи количка.

7
А можеше просто да си вдигнат гъза от седалката и да вдигнат глупавата рампа. И без това седенето по цял ден е вредно.

8
Този ефект само при чавдарките ли го има или и при оригиналната "Сетра"?

9
Този блок някога бил ли е използван или е изоставен преди завършването си? Върнах времето назад до 2005 в Гугъл Ърт, не ми изглежда да е обитаван през последните 20 години.

10
Не мога да разбера носталгията по броячите. Моят спомен за тях е свързан с якото натискане на газта и автомобили, преминаващи на нулевата секунда с 80-90 км/ч. Мигането си е ок, напълно достатъчно, за да прецени човек дали да настъпи малко или да върне газта.

11
Ръководителят направление двуетажни автобуси да се самосезира, преди някой да е изхвърчал през предния джам.

12
Крайно време беше!

13
Не мен на дневна база ли се качват на главата. Как не съм се сетил да се тръшкам и да викам?!

14
Една препоръка от мен - в галерията на сайта търсенето по модел "Икарус 280" е изключително затруднено заради прекалено раздробените по вариации опции. Има 280 (Ikarus), Ikarus 280, Ikarus 280.43, Ikarus 280.33 и т.н. Нека се окрупнят моделите, за да има по-лесна навигация.

15
Със сигурност има. Просто ръководството в неможенето си осигури адекватни условия на труд си е затваряло очите за нарушенията, а сега наляво-надясно обяснява как е забранено да се спира и напуска превозното средство между спирките. За това свидетелства и отговорът на въпроса колко ватмани са глобени за подобни спирания за кафе и закуски - нула.

16
Обърнати, но този не се е обърнал. Със сигурност щеше да се обърне и да се попилее по кръстовището препънал се в кривата, но да си остави талигата в подлеза и да не спре там, това не виждам как ще е инерция. Другото необяснимо е как ватманът ще твърди, че е външна намеса при положение, че знае, че над главата му има камера, която би отрекла това, а тя не е под негов контрол.

И аз това имах предвид. По този наклон може да набере максимум 30-40км/ч, с каквито би трябвало да има реален шанс даже да вземе завоя или най-много да се катурне. В никакъв случай не може да се самобракува по този начин.

17
Аз оставам с впечатлението, че за сега единствената информация за чужда намеса идва от ватмана, което според мен не е много надеждно и е логична оправдателна теза.
Съмнително ми се струва някой съвсем случайно да е там среднощ, да се качи, да подкара трамвая и да скочи или да се измъкне на собствен ход от доста смачканата кабина.

И това е така. Но има ли достатъчно разстояние, за да се засили трамваят по инерция с такава скорост, че да тръгне по "Иван Асен"? Денивелацията там е не повече от 8 метра, като най-стръмно е метри преди кръстовището.

А що се отнася до кафето - всеки би могъл да си приготвя вкъщи и да си носи термос.

18
Най-малкото е можел да си заключи кабината. Доколкото ми е известно, всички кабини имат ключалки.

19
Някой невръстен wannabe ватман си е казал “Сега или никога”.

20
Преди влекът на Беклемето се използваше само когато проходът беше затворен през зимата, тъй като пистата пресича пътя. Предполагам, че е скъсен след поставянето на системата за изкуствен сняг с пистата да работи и извън този времеви период. Но пък пистата е удължена в посока надолу, където има инсталиран още един влек.

Pages: [1] 2 3 ... 251