1
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: Today at 22:16:43 »
Газпром няма да плаща дивиденти, курсът е здраво надолу 

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Eто графика от тикет системата. Имайте предвид, че тези данни са на базата на всички видове превозни документи.
Мисля че отново не разбирате, че билетите не са за 30 минути и за 60 минути, а за 30 плюс минути и за 60 плюс минути, което означава, че в първия случай се прекачваш в рамките на 30 минути и после продължаваш да пътуваш, за да довършиш пътуването, а в другия случай - се прекачваш в рамките на 60 минути и после продължаваш да пътуваш, за да довършиш пътуването.
, а ще бъде важна от стратегическа гледна точка за НАТО.
Товарищите в руското посолство са много зиморничави. Нищо, че е ужасно горещо днес! На тях им е станало студено и са започнали да се "отопляват" и то не на газ или ток. Днес са забелязали да им пуши комина с черен дим. По някаква причина е в деня след изгонването,
https://petel.bg/CHeren-pushek-se-izdiga-ot-pokriva-na-Ruskoto-posolstvo-v-Sofiya__450364
Ммм и Ердоган изплеска Вовата май. Пише, че е кандисал за Финландия и Швеция
https://segabg.com/hot/category-foreign-country/turciya-kandisa-shveciya-i-finlandiya-da-vlyazat-nato
Но липсва семеен пакет от неперсонализирана карта и ученическа карта на сносна цена. Например една неперсонализирана карта плюс една ученическа за 65 лева и една неперсонализирана плюс две ученически за 75 лева за да може родителската карта да се разменя между двамата родители. Или да се въведе възможността за издаване на персонализирани карти за две лица като алтернатива.
Казусът е, че неперсонализираната реално може да се ползва освен от двата родителя, от много други хора, защото е неперсонализирана, включително и от фирми. Затова няма опция за неперсонализирана в пакет.
С тези тарифи столична община приканва хората да ползват коли. Градският транспорт в София с ниско качество на обслужване. Разписанията особено в делнични дни са много неудобни. Не е нормално в делнични в час-пик да има 15-20 минутни интервали. Това което правят Фандъкова и компания се нарича наглост и кражба. При тези нови цени на билетите ще е добре на всички видове карти да им се намалят цените за да се стимулират хората да си купуват карти. Пак казвам пълна глупост е махането на картите за една линия и метро. Пример ако един ученик може се едно превозно средство може да стигне до училище защо родителите трябва да се набутват да му купуват карта за всички линии
Нови билети в градския транспорт: Ще излиза ли по-евтино на софиянци?
Промени в билетите и продажбата им в София предвижда и въвеждането на времеви билет в градския транспорт. Ще пътуват ли по-евтино софиянци и гостите на столицата, или напротив?
"Войната засили нагоре цените на енергийните ресурси. Чувам, че в парламента има предложение за половината компенсация, необходима на общината. В тези години на пандемия си написахме домашното, изгради се тази система за билетите. Направени са над 100 оптимизации на транспорта, така че той да бъде по-ефективен", каза в "България сутрин" Прошко Прошков, член на комисията по транспорт в СОС и заместник-председател на СОС.
Той уточни, че скок в цената на билетчето ще има единствено, когато то се закупи от водача, хартиен е и важи само за превозното средство.
Още по темата
От 2023 г. нова тарифна политика за пътуване в София
Билетчето за градския в София остава 1,60 лв.
"На водача работата му не е да продава билети. В интернет вече всеки може да си закупи билет или електронна карта. Билетът си остава 1,60 лв. и мога да се возя колкото пъти искам в рамките на 30 минути. В последното превозно средство, ако се кача до 29-ата минута, също ми важи билетът. Системата отчита времето, в което влизаме. При абонаментната карта валидираме. 95% от пътуванията в София с едно-две прекачвания ще се покриват от билета от 1,60 лв.", обясни Прошков.
Пред Bulgaria ON AIR той посочи, че ще се въведе и билет за 2,20 лв., но той ще е за прикачване до един час. За особено дълги пътувания, които са свързани със селата в системата на Столичната община или пък да направите пауза, в която да си свършите някаква работа.
"Няма промяна в цените на абонаментните карти. Годишната карта е безалтернативно по-евтина. Въведохме и 24-часова карта в новата тарифна политика, която ще се приеме след 20 юли. Градският транспорт е длъжник по отношение на скоростта си, но няма по-добра алтернатива от него", подчерта Прошков.
Той призна, че има предложение за по-висока цена на билета за метрото.
Гледайте целия разговор във видеото
Относно синът ти: Ученическата карта за една линия наземен транспорт е на цена от 9 лева, а не 7. За 2021 г. има издадени 20089 такива карти или по 1674 такива карти месечно. Учениците в София (1-12 клас) са около 135 000 души. Тоест - 1,25 % от учениците ползват такава карта. Сега тези 1,25 % от учениците ще трябва вместо 9 лева да платят 20 лева (по новата тарифа). Но ще имат възможност да пътуват из целия град, неограничено, във всеки регулярен и случаен случай. А ако се вземе годишна карта от 200 лева, месечния разход спада до 16,67 лева.
Относно картите за една линия: Синът ми пътува за тренировки два-три пъти седмично за три спирки с тролей. В началото му купувахме талони, но след това му взехме карта за една линия за 7 лв. Сега хем ще се махнат талоните, хем картата за една линия. От моя гледна точка това означава увеличение с 286%, при това на ученик. Май и тук градския ще остане ощетен.
Звучи неприятно, но България се поддържа жива благодарение на живеещите в нея, а не на избягалите в чужбина. И поради тази причина такива хора не трябва да определят нашия дневен ред, колкото и да им е неприятно това![]()