Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 54
1
Хоризонталните земетресения принципно се водят по-опасни и разрушителни.

2
А някой има ли представа как ще става самото разделяне - на две нива както е на Младост 1 или по-различно?
Разделянето е на едно ниво със стрелки. И някои смятат, че това е неудачен вариант, но все пак сме най-евтините метро в Европа.

3
Добре дошли обратно, Васко. Тези драматични обяснения липсваха на общността ни. Иначе по същество е крайно преувеличено и едва ли чак такива вреди могат да се причинят от описаното.

4
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 28.10.2024, 22:30:53 »
А всъщност защо се е отлагала модернизацията, ако е имало планове за такава? И това ли са били първоначалните бройки, които се е смятало да се модернизират или други?

5
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 27.10.2024, 11:21:23 »
Не знам дали ще се отвори на снимката, която трябва или човек сам трябва да си прерови, но те са качили там и снимки на Т6ци ремонтирани и модернизирани, уж.
Прикачвам и скрийншот от сайта им, който обяснява какви модернизации правят.


https://www.skodagroup.com/reference/modernization-of-trams-abroad

6
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 26.10.2024, 23:01:14 »
Шкода изкупи повечето ремонтни предприятия в Чехия. Инеконите бяха сглобявани в Екова общинският завод в Острава сега вече е част от Шкода. С повечето ремонти на трамваи имат доста рекламации от Талин и Гьотеборг. Гьотеборг дори ги съди. Интересно аз не съм виждал модернизиран Т6А2 и T6B5 и това с лепените стъкла майлко ме притеснява. Чудно ми е какво са намислили от СЕ.
В сайта пишеше че модернизирали Т6В (точен цитат), така че имат опит. Иначе това почва да понамирисва на нагласена поръчка за шкода, заедно с 18те трамвая за 1435. Нека видим какво ще излезе.

7
Много ми е интересно как на фронта с двуетажните настъпи пълно мълчание. Уж още 7 щяха да купуват и нищо, уж нови линии щяха да пускат и пак мълчание. Какво стана с тази схема не ми е ясно. Единственото, което разбрах е че им сменят табелите, което не знам с каква цел се прави.

8
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.10.2024, 15:53:09 »
 Колкото и да не съм съгласен в повечето случаи с фафан, то тук съм склонен да се съглася, че се готви някаква грандиозна схема. Истината е, че ще се опитат да направят нови трамваи, като ги представят за модернизация. Ще се получи нещо като с инеконите, ще хванат по една греда, която не е изгнила и ще изградят всичко зад нея на ново. Сега Експрес сервиз не знам колко имат възможност и умения да работят с електрически тягови компоненти, които се захранват от директен и постоянен ток, а не от батерия. Сега ако имат опит, то те съм сигурен, че ще направят една изключителна модернизация (нови трамваи), която да стане бързо и да изкара дълго. Ако някой е обърнал внимание на критериите на поръчката 80% е тежестта на цената, а експрес сервиз се хвалят (за маневрените по ПВУ), че техните влакове са най-евтини, така че може пък и българската икономика да я раздвижат и на теория ще имаме 40 трамвая почти новопроизведени в България.

9
https://app.eop.bg/today/416349

Обявена е поръчка за капитален ремонт и модернизация на общо 40 броя Т6А2 и Т6Б5. Не разбрах какво ще е разпределението, но се очаква подмяна на електрониката и нископодова част. Прогнозна стойност 56 милиона лева.
Пс. ако се сметне за неподходящо, то нека модераторите преместят мнението.

10
Трамваи / Re: T6МД-1000
« on: 17.10.2024, 22:30:53 »
Аз бих се поинтересувал за пендела 4 секции какво се знае, дори и да са конспирации.

11
После като се качи в нашите, дето са поорязани, ще му стане гадно… Та по-добре да не го прави…

Защо нашите ще са орязани? Нашите ще имат и климатик за разлика от полските които нямат.
Предполагам, обаче са ги поръчали пак на пластмасови пейки "вандалоустойчиви", а не на тапицерия както е във Варшава. Това също си е недостатък, а климатик на нас ни трябва, защото имаме надземни участъци, които през лятото стават кошмарни особено в тези тубоси, които имат ефект оранжерия.

12
От статия на икономист разбрах, че първите 3 влака трябва да пристигнат 25та година. Дано да е възможно най-скоро, защото чакам с нетърпение да им се кача да се повозя.

13
Тролейбусите ще са къси. По кои автобусни линии ще ги пуснат?
Аз разбрах, че щели да са за удължаване на някои съществуващи тролейбусни. Иначе 604 е един възможен претендент заедно с(ъс) (1)84

14
Обявена е поръчка за 35 нови тролейбуса с хибридни батерии с пробег до 15 километра на курс, дължина 12 метра. Очаквана стойност 45 милиона лева.


https://app.eop.bg/today/365310

15
Гледам никой не го е споменал, затова аз ще се включа с добра новина. От СЕ са обявили поръчка за 4 нови аварийни, които да са за поддръжка на мрежата, като разпределението е 2х2 за двата типа мрежи. Поръчката е била обявена преди около половин месец на стойност 4 милиона, като за всяка от 4те машини е обособена позиция.

https://app.eop.bg/today/377096

16
Не знаех, че там са направили Лидл. Според мен малко безсмислено предвид, че Кауфланд (който май е с един общ собственик с Лидл в Германия) е на 15-20 минути пеша от локацията, ако не и по-близо. Там има и Билла сравнително близо и като цяло не е място без обслужване. А едно време там имаше гаражни клетки.

17
Ти как мислиш. С навлизането на мобилните данни дори в една съща стая да са имат различни IPта.
Не само това, но и така наречените vpn-и, които реално прикриват IP-то и го пращат в друга държава даже. Така че дали пък не е подходящо да се провери за аномалия с IP извън България на тези потребители, които подозираме за множество профили? Това го казвам, защото от телефон, това което прави всяко/Марин и сие си е доста трудно. Да режеш мнения, да разцепваш твоето мнение с други мнения да болдваш конкретни абзаци и тн. Аз предвид, че пиша само от телефон тук знам, че е трудно и избягвам множество цитирания или сложни редакции. Та бих казал че това е писано от компютър, но с инсталиран vpn.

18
Лидл в Младост 3 отваря на 5.10
Къде в младост 3 ще има Лидл? Защото вече един си има, освен ако не е бил затворен за ремонт или нещо подобно.

19
За софийските може да се каже, че са и 3, защото наистина не знам какво стана с този, който му нагънаха покрива, май 2605. Не съм чувал някой да е казвал дали са го направили  или си стои така за резервни части.

Отделно да не говорим какво става и с уж "поръчаните" още 7 броя, които ясно ли е не е ли ясно ще се вземат ли или няма да се вземат.

20
Кошовете надали са имали сериозни проблеми - в Будапеща и Прага бяха използвани при модернизациите на по-стари вагони.  :rolleyes:
В Будапеща също ползват нови кошове по спомен от това, което си шушукат унгарците. Те даже се оплакват от нискокачествената изработка от стана на руснаците, че влаковете почнали да хващат ръжда на 2та годна. А защо ги бракуват, ми може би е по-лесно да произведат наново всичко вместо да разглобяват вагона и отново да го сглобяват. Пък и по-бързо става така, ако са били договорени предварително условията на договора. Както май е известно при нашия случай.


Иначе за модернизацията, то сигурно ли е, че ще се прави въобще такава? Защото нито една дума не е обелена по темата. Иначе, че само шкода ще ги правят е повече от ясно. Но нали уж купуваме общо 16 влака от тях, защо ни е нужно да модернизираме и 4те останали номерни?

Pages: [1] 2 3 ... 54