Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 236
1
Един и същ производител за 2 типа мотриси със сигурност е по-лесен откъм поддръжка вариант. А най-хубавото е, че Песа и румънците няма да са :)

2
Не, само казва че в момента няма право да се работи. Ако бъде издадена нова заповед, която следва закона, вероятно може отново да почне да се работи. Съда казва, че в момента няма валиден акт, който да разрешава направата на корекции в движението.

3
Първата партида от 19 вагона 2 класа от DB е в Сърбия и може би утре ще е в България.
https://www.facebook.com/josip.buljovcic.921/videos/1117077559577084?idorvanity=319673298127013

4
Даже бих казал че всички други партии всячески се старят да подливат вода където могат, за да прецакат кмета и ПП-ДБ-СС, да не би да се окаже, че може София да е по-хубав град отколкото при предните управления.

5
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 17.05.2024, 14:58:31 »
Да припомним все пак и предизборните обещания:

Васил Терзиев си поставя за цел в един мандат да реши проблемите на Витоша
Е то предните 15 години не ги решиха, ти искаш за полоивин година сега да ги реши. Далеч сме още от края на мандата.
Ясно е, че използваш всяко нещо да нападаш кмета и СС, независимо колко изсмукано от пръстите е, защото ги мразиш по някаква причина, но вече почва да става прекалено.

6
Не видях проблеми с видимостта. Само поредния джигит, който първо навлиза в кръстовището и после спира да се огледа.

7
Еми новите са на власт вече доста време, не виждам да са променили работата на светофарите.

8
Контрера още газ пикае, че му секнаха увеличението за МТК и сега се опитва да си отмъщава - първо пробва с нощния транспорт, сега и тук се обажда. А доводите, че велоалея и бус лента за сметка на 50 паркоместа ще влошат транспорта са просто смешни. Още по-безумното твърдение, което чух, е че хората от центъра нямали алтернатива да водят децата си на училище, освен колата, и за това трябвало да си имат коли и да си паркират там. За сметка на това пък блокираха опита за използване на паркинигите на НДК за 500 коли с мотива  "много хубаво като идея, за това няма да ви разрешим да го направите".

9
Силно зависи кой е влака и от къде за къде е пътника. По-млади пътници на по-големи разстояния често са с онлайн билети. Имал съм случай и около мен повечето да са с такива.

10
ВАС е отменил окончателно решението на долния съд за спиране събарянето на МОЧА. Сега събарянето може да продължи....Мая Манолова и останалите атакували в съда събарянето нямат правен интерес - не са засегнати лично. Също МОЧА не е културно-историческо наследство....
Всъщност отхвърля жалбата им като недопустима, но отбелязва, че има нареждане от културното министерство да спре и то е валидно.

11
Пуснали са и официална новина https://www.bdz.bg/bg/a/vvezhdat-se-promeni-v-dvizhenieto-na-vlakovete-prez-tsentralna-gara-sofiya?fbclid=IwAR1SmL-oNyZBB-sngA4i8YArlJxil_HxpUcUt4__FuQIl9BKOBBAHyWnFEE_aem_AfbTl6ulJZ8Vlq8V8TV6kUmdz1HDOsVgx6uGmdXYoucYGdHm5SiJ0RTBTtu9SvyyLCycQ_G5bBoJp5GBcXBf-pP5
Само 13 коловоз ще е достъпен от Север, като няма да има връзка с останалите и съответно не могат да се правят маневри, за това до там ще ходят само мотриси. Ще има връзка с такава мотриса от София Север за всеки влак, който ще стига само до там.

12
Явно мотрисите ще са през Волуяк, а тези с локомотив - през Казичене, като предполагам това ще важи най-вече за сутрешните и вечерните, а през деня ще са до София Север.
Дано се сетят и да пооправят гара Север, че ще поеме доста по-гоям пътникопоток от преди, а не е подготвена.

13
Песа на 6, Инекон на 10, ЧКД на 18. Интервалът на 10 може да бъде 8 минути и ще са нужни 13 коли, при 17 сега. И един ремонт Триъгълника - Агресия. При желание е работа за 1-2 месеца.

14
По мое мнение 10 трябва да стане с Инекон и това ще е достатъчно за да се подобри обслужването. Още една линия на препълнения пл. Македония и сложен синхрон с ТМ 5 и 4 не са нужни.

15
А има ли опция за затваряне на вратите от машиниста? Че те и да работят блокировките, като вратите са отворени, полза няма. Особено на купейните вагони, много от вратите даже и на ръка не се затварят хубаво, а и отварянето не е лесна задача. При exDB е малко по-добре положението, ама малко. Само при ремонтираните салонни с пневматичните врати няма проблем.

16
Според мен спокойно може с тези коли, които в момента обслужват 20 (16 броя), 10 да останат за 20, което прави интервал от 10 минути и 6 по 21 също на 10 минути, което е 5 минути в общия участък и съвсем приличен интервал за останалия. Извън час пик може да са 8/5 коли на 12/6 минути. Така няма да има нужда от единични.

17
Ако не беше да работят блокировките и затварянето само на 10% от вратите, нямаше да стане това (и още много подобни изпълнения).

18
Кой е тоя "експерт"?
Този:
Quote
Ръководител Направление "Пътническа информация и атракционни
превози" при Столичен автотранспорт ЕАД,
експерт "Транспорт и мобилност",
част от постоянна работна група по системи за пътническа информация, Столична община

19
За мен от летището си има нужда от експресен автобус (X80) T2-T1(5:00-22:00)-бул. Брюксел-Цариградско шосе-Цар Освободител-Опълченска-Руски паметник и обратно на всеки 30 минути от 5:00 до 1:00 и на час през останалото време, а не нощна линия.

20
Сместа била от вода и глицерол за тези двигатели, но се сипва вода и не се проверява винаги дали има нужда. Просто както с всичко ново, поддръжка няма, сипва се каквото има и в краен случай. Предписанията са само пожелателни. Здравият локомотив сега трябва да бъде спрян за ТО, но няма да се случи, защото няма нито един друг локомотив в движение. И в този дух и той ще се спомине скоро.

Pages: [1] 2 3 ... 236