Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 243
1
Т. е. ако профсъюзите ви кажат да стачкувате - стачкувате, ако ви кажат да слушате - слушате. Съмнява ме в синдикатите да има достатъчно представителна извадка от гаражите, за да имате глас там. На село на това му викат стадо.
За щастие аз не членувам в синдикат и не съм задължен да го правя, че и да им плащам.

2
Неизпълнение на заложения план- поради повреда на автобус, независимо по чия вина.
Неспазване на разписание- независимо че не зависи от шофьора.
Мръсен салон на автобуса- след жалба от пътник.
Липса на униформа, вратовръзка.
И още каквото друго се сети началник отдел "Есплоатация", за да те цака.
Ами помислете тогава дали стачкувате на правилното място? Дали не трябва да стачкувате пред кабинета на директора? Дали няма да е по-добре ако стачкувате за това, че е пълно с некадърници и гъзолици на позициите, от които ви зависят и заплатите, и работната среда? Дали ако новите калинки по бордовете и шефските места не раздаваха пари на близки фирми, щеше да има повече пари за заплати?

3
А от синдикатите казват, че подкрепят протеста, ама не участвали вече и отговорността си била на служителите. Демек, ако не получиш заплата тия дни или те уволнят, те не са виновни.

4
Още 1-2 дни без транспорт и от спестените пари може спокойно да се вдигнат заплатите :)

5
Това е прекалено модерна и скъпа технология, че да си чешем клавиатурите по въпроса.

6
Имам предвид, че си личи кой стои зад нещата - това си е нещо като наказание за това че кмета не е на ГЕРБ.

7
Красноречиво за протеста:

Quote
Борисов: Софиянци трябва си изстрадат промяната и спасителите

8
Ами не е споменато, защото и парите, и условията са други.

9
За неопределен срок:
ТБ3 и ТБ5 са до площад на Авиацията.
73 посока център не обикаля по Митрополит Сливенски, а минава по детелината Малинов-Цариградско.
Това трябва да е заради цъфналата яма в локланото преди Оркъжна болница.

10
Аз до колкото разбирам, искането не е за предните увеличения, а за нови.

11
Ами да вземат първо да протестират пред директорите, дето раздават милиони на близки фирми, вместо да отиват за материалната база и заплати. Само ще дам за пример нещата, за които се знае от доста време - купуването на газ на завишени цени през посредник и игражането на компресорна станция, където монтажът струва колкото самата тя, като никой не знае даже каква е конретната апратура.
Не знам защо служителите се оставят да бъдат използвани като пионки за политически игри.

12
Вчера пътувах обратно Варна-София с 2616 и забелязах няколко неща отново:
1. Влакът почти постоянно се движеше с аванс и чакаше по гарите.
2. На Горна оряховица в рамикте на 7 минути почивка успяха да му прикачат 2 допълнителни вагона - значи при желание може да се случват и такива неща и не е никакъв проблем такова нещо да се случва в повече случаи и на повече гари.
3. Случайно забелязах, че 463, който мианава час преди 2616, стига до София Север за 14 минути по-малко с абсолютно същия брой спирания и престои. Е това ако не е изкуствено забавяне на влака...
Иначе чистотата и състоянието на вагоните отвътре се е подобрило от предни години - беше топло, не духаше от прозореца, тоалетната не смърдеше и даже и аз не миришех на влак след това, а беше от купейните вагони :)

13
От доста време не бях пътувал дълго разстояние с влак и миналата седмица го направих от София до Варна с 2611. На Мездра му бяха направили 13 минути закъснение, които изби до ГО. После там чака връзка и натрупа нови 10 минути, които въпреки че го спряха на 2 входни, изби до Варна и даже стигна с 3 минути аванс. Това значи, че този влак е избил общо към 25 минути и като прибавим на тях 20 по разписание на ГО, значи че при желание може без проблеми да стига за 30-40 минути по-малко от София до Варна, което не е никак малко. Ама желание няма или пък някой от горе не дава, че да не се изпразнят касичките...

14
Трябва да сменят всички маневрени 55-ци с такива на батерии, че да няма какво да крадат.

15
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 20.03.2025, 11:07:57 »
То и в центъра на София няма много - в голямата си част те са компактна маса, която рядко напуска местообитанието си, освен за ходене до работа. Не те ходят на ексурзии (освен на море евентуално), по музеи или дори за да се разходят далеч от дома. И това е обясимо - трудно могат да се оправят сами, защото доста от тях са неграмотни, необразовани и не знаят езика, когато са в чужбина.

16
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 20.03.2025, 10:37:39 »
И по самолетите ли е почнало да има масово циганьори? Преди поне там нямаше, за международните автобуси си знам, че бяха основно такива, но в самолетите почти не съм срещал...
Има по някой направления, предимно по-далчени в западна Европа, където има концентрация на емигранти - най-вече Англия и Франция. И винаги половината не са разбрали, че за по-големия багаж се плаща допълнително :) Към централна Европа, Италия и туристическите дестинации са по-скоро изключение.

17
Ако си добър в близането на задници и изпълняването на поръчки, само те трудоустрояват от едно място на друго, колкото и да си некадърен. Същото стана и със Здравков.

18
Вече трета година поне ремонтират и там, а скоростите са си все същите.

19
Като стана катастрофата на Кремиковци и изведнъж се оказа, че можело да се стига и с нощните влакове до централна гара. Просто в БДЖ хората не обичат да се напрягат, за това и ремонта на гарата го карат вече сигурно 5 години. Когато и да мина, техника има много, а хора - никакви.

20
А някой знае ли защо при този недостиг на вагони, голяма част от немските киснат в депата без да се ползват? Има достатъчно Шкоди с които да ги возят.

Pages: [1] 2 3 ... 243