Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 459
1
На повечето автобуси преди МАН 2014 системата за спирка по желание не работи или е изолирана. Не знам дали е възмжно да се възстанови, защото без нея иначе добрата идеята ще се провали.

2
Важат, но се доплаща разликата между първа и втора класа.

Първокласни вагони с дискова спирачка са само тези 19 74 и 15 63.

Няма ли вагони 10 50 с дискови спирачки, или само второкласните имат?

3
Доколкото знам си пазаруват директно от Германия. Явно е имало такова на добра цена.

4
Въпросът е за какво са 19 ЧКД в Красна поляна.

5
Колко малко. Ако са от служители на СДВР или РЗИ са си доста много. От ЦГМ естествено няма как да са.

6
В същото положение беше и на инспекцията преди няколко месеца.

7
Ако се прибирам с влак откъм дефилето често правя връзка с 79 на гара Север, защото не ми се ходи от 13 коловоз на Централна гара с тълпата. В повечето случаи ако е празничен ден или съм сам, или с още някой в автобуса поне до Сточна гара. За 202 ра има 309 който е достатъчен.

8
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 03.08.2022, 19:17:52 »
2152 е влязъл за кърпене ...

След 6 месеца родилни мъки вече чака за боя  8)

2157, 2151 и 2150 кротко хващат трева на плаца.


9
Тук вече навлизаме в сферата на теория на конспирацията и вероятностите.
Ако действително дадена фирма си позволява да нарушава законите и нормативната уредба, то е защото има стабилен гръб където трябва. Това, което възпира други фирма да го правят е липсата на подобни връзки.

10
Според Наредба 11 в разписанието на международните линии може да има спирки само в областните центрове на територията на България освен началната/крайната. Не може да има спирки извън тези, посочени в разписанието на линията. Не може да се дублират или допълват съществуващи линии по републиканската или общинската транспортна схема.

11
3283 - 76.  (Не знам дали не е по наряд, но отдавна не е бил на линия 76.  По-късно ще прикача информативна снимка.)

Вчера беше на 213. Обикаля навсякъде.

12
Директен е. На Горна Оряховица му закачват вагон от Истанбул. Преди като имаше влак до Солун също пътуваше директен вагон Солун-Букурещ.

13
Дори по стъклата си пише Higer.

14
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 27.07.2022, 09:27:22 »
Това, какво е решено преди три години, не означава че е валидно към днешна дата. Има куп обективни и субективни причини, а твоето мрънкане следва да се отправи към СО/ЦГМ/СА.

15
Изключително рядко излиза стара Шкода на 1.

16
Зависи от автомобила. С моя при действащите цени до Варна е около 100 лв двупосочно.

17
Автобусите от София до морето са доста разредени, в сравнение с преди.

18
Всъщност откъм комфорт на возене е по-добре от някои дружбенски екземпляри.

19
Откъде кондукторът е сигурен, че мястото не е купено примерно от гара Пловдив до София? В този случай, ако алгоритъмът е читав, трябва да го дава свободно от Бургас до Пловдив.

И да е продадено, ще има друго, което ще се освободи. Въпросът е че места има, но няма гъвкава система за менажирането им, което води в определени случаи на отказ за продажба на билети. Това в особена степен важи за влаковете със задължително място.
Миналата седмица пътувах със Слънчев бряг от Бургас към София. Влакът тръгна на 70% пълен (ден вторник). До Пловдив половината слязоха, а други се качиха. Местата на слезлите останаха празни, а празните се запълниха.

20
Ако се получи твърде удобен маршрут следва да остане за постоянно, а не да се чудим как да отучваме хората да ползват МГТ.

Pages: [1] 2 3 ... 459