Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 525
1
Да видим сега дали някой от СЕ ще си понесе отговорността за това безобразие. А дано, ама...

2
Особено Песите имат доста проблеми, главно заради уникалното ни междурелсие. Освен това 10 годишните екземпляри не изглеждат никак добре. Да, голяма заслуга за това има депо Красна поляна, но и самите трамваи не са много добри.
Иначе не е никак, ама никак добре да минават наглсени поръчки. Стана като че ли практика, която е крайно време да спре. По същата схема минаха китайците за сметка на Ивеко.

3
2 и 12 се съкращават до Журналист през пролетта на 1999. Тогава се разкрива 14 от Надлез Надежда до Хладилника с Т6М-700М, а 9 се пренасочва от Македония през Графа до Дървеница с Т6А2. В края на пролетта на следващата година са внесени Т6А2-SF. Това позволява 9 да си върне стария маршрут към гарата, 2 да се върне до Дървеница, но вече с Т6А2. За 14 остават няколко единички Т6А2, което стига само за маршрут до Журналист. По това време не останаха много 700М (повечето станаха осемосни 9**), те отидоха на 3 и 12. След вноса на Т4Д, 14 се върна до Надлез Надежда.

4
Прилагам снимки от гугъл мапс, които отразяват и моите наблюдения. Вижда се защо е този вой - няма да може (или побне ще бъде силно затруднено) да се паркира безплатно на такси стоянките, забранени за спиране места и върху пешеходната пътека. От първата снимка ясно се вижда, че едва няколко редовни паркоместа ще бъдат закрити.






5
...
Има още много такива. Нито една похвала.

Има си хас да беше намерил похвала. Иначе като чета критиките, ми то няма нищо по същество. Подлезът е еднакво мръсен и входът на метрото си е все така там, независимо къде е спирката на автобусите. Стоянката за таксита остава. Да, няма да има паркоместа пред входа на сградата, но съвсем на пешеходно разстояние има достатъчно голям паркинг. Иначе може би, би било добре да се разкрие спирка в близост до автогарата.

В съобщението не виждам линии 82, 77 и 101. За тях какво е решено?

6
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.
Май не си пътувал скоро с тм 10 към западния..

Ако твърдиш че двете спирки между вагона и крайната имат пътникопоток за трамвай на 6 минути, то аз сериозно поставям под съмнение това твърдение.

7
Всъщност има много аспекти по които трябва да се търси отговорност от многобуквената абревиатура, но за това което е написал преждеговорившия е съвсем вярно. Изолираха виртуозно многобуквието от избора на директори в общинските дружества.

8
Фафан си е изпечен спекулант. За Патриарха решението на съда е да се спре с изпълнението, друго решение няма. За гарата решението е да има двойна спирка преди подлеза.

9
Въпрос на по-добра организация е част от колите по 10 да се пренасочат (като номер 13 например) към Захарна фабрика.

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 26.11.2024, 13:19:25 »
... С отпадането на 2 T4D вместо да подсилят 14 със състави, се пенсионираха на 8-ца.

To и за Люлин имаше известно време забрана за български трамваи.

11
Не само че не е забранен, а дори е една от задължителните посоки.

12
Същото важи и за 60. Нека си почиват под зарядното, но защо да не спират пред гарата.
В същия доклад има предложенеи 305 да не слиза към Пл. на авиацията. Това дали е минало?

13
111 последно май беше с 18 коли през 2001 с Икаруси. Сега дали ще са пак съчленени? Едва ли.
А 108 комай отива към закриване "заради липса на пътнокопоток".

14
За последно, прикачат се возила. Пътниците се прекачват. Оттук насетне ще има проценти!

15
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 23.11.2024, 20:33:10 »
Изискват дотолкова че нямат силова връзка през муфите на автосцепката. Това беше решено при старите Т4Д чрез допълнително монтиране на силов кабел. Нищо неосъществимо.

16
В конкретния случай и двете са неудачни.

17
Двете рамена през Лъвов мост и Ботев са с различна дължина и време. Това ще попречи на какъвто и да е синхрон и подобно на 84 и 184 в дадена част от маршрута ще се движат заедно с 20 минути дупка до следващата двоица.

18
В сравнение с 10 е доста по-редовна.

19
Редовни линии като 88 и 404 нямат място в катун Миленков, 10 е напълно достатъчен за мургавите братя там. Населението е твърде малко за по-редовен транспорт.  Глупаво е да се влошава транспортното обслужване на Дружба 2 заради катун с под 1000 индийци. :rolleyes:

Освен, че редовният 88 със съчленени автобуси няма никакъв смисъл да се забива в катун Миленков с население под 1000 души основно мургави братя улиците в катуна и обръщалото са тесни и провирането на съчленен автобус ще е трудно. 88 на практика прави панорамна обиколка на промишлената зона и по-голямата част от Дружба 1 и стига от Дружба 2 до Младост 1 за около 20 минути при липса на по-сериозни задръствания, но до завършването на пробива Копенхаген няма как да се осигури по-бърз пряк транспорт. 404 е нужен за връзка между Дружба 1 и 2 и промяната на маршрута му ще доведе до по-голямо натоварване на ТБ 4, съответно ще се наложи неговото сгъстяване. :rolleyes:

Няма никакъв смисъл съчленените автобуси по 88 да се провират по тесните улици в катун Миленков и да се мъчат да обръщат - населението е под 1000 души, основно мургави братя гратисчии и пътникопотокът е прекалено малък.  :rolleyes:

Напиши го още един път и ще прекараш празниците в почивка!

20
Май всички части вече чака.
Но след като веднъж възстановиха 2047, значи и този някога може да тръгне.

Pages: [1] 2 3 ... 525