Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - София 70

Pages: [1] 2 3 ... 432
1
Всички знаем , че ЧКД като пийнат водица и умират . Друг е въпроса, че не са правени за амфибии.
Не е нужно човек да е специалист , за да знае,че токът и водата не са приятели.

2
За сметка на това ТМ10 е на 6 минути от 5:30 сутринта, гениално просто. Не можеше ли за времето на ремонта и последвалата го авария да се спести пробег и част от ватманите да излязат в отпуск/почивка. Почти сигурен съм, че има хора с бая извънреден труд и полагащи им се компенсации. 9 коли на интервал от 7/8 минути биха били повече от достатъчни за маршрут от пл. "Журналист" до Захарна фабрика.
Така е от 9 Май 2023 по зимни разписания.

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Yesterday at 21:10:12 »
Прав си, Влади, ти си повече време навън от мен.
А това, че си снимал 3028 три пъти а 3027 един път не значи, че по толкова са се движили . Знаеш , че мога да ти дам справка от 1 Ноември до сега кой колко пъти е излизал , но няма да го направя, защото не ми се навлиза в някакви спорове.

4
За сега 10 и утре ще се движи до пл.Журналист . Разбира се ,до 15 ч. може да има ново нареждане.

5
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Yesterday at 09:40:36 »
В какъв смисъл не му се получава, аз го виждам много по-често от 3027, може и да е случайно, но все пак не ми прави впечатление да отсъства.
Колко често? 3 пъти за по 1 курс на нощна кола.

6
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 27.11.2023, 09:54:40 »
Никой не отбеляза самостоятелната кариера на 3028 след повече от 30 години верен другар на 3027. :angel: Че му се и получава. :laugh:
Не му се получава . Не може да се движи самостоятелно.

7
Глупости на търкалета и ватмански фолклор.Трасето още няма актове 15 и 16.
Не са баш глупости. Степенките наистина опират в  бордюрите. Български трамваи няма да работят на 11 след пускане на трасето.

8
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 15.11.2023, 20:05:52 »
Акумулаторите са в средната секция на пенделите.
Относно 701- все още може да се спаси - нужно е правилният човек да се обади на правилното място.

9
Какво стана с “умната” система за приоритизация на МГТ? В петък вечерта ТМ 27 отвися около 4 минути на светофара на “България” и “Гешов”, докато се източат колите във всички останали посоки.
Онзи ден - в Петък , в 15.50 пътувахме 8 минути от Кошарите до Хладилника .На Сребърна и Черни Връх светофарът държеше по 3 минути зелено за идващите от Южния парк и съответно по 20 секунди за другите три ръкава .

10
Онзи ден направиха и първата копка на Рожен, да видим там какво ще се случи. Че и това въртене е безумно.
Преди седмица беше  . Оттогава са махнали само малко огради.

11
Повечето от 27 се прекачват на Динамик или Рожен на трамваите . Ако трасето е перфектно ремонтирано - трамваят ще се движи много по-бързо от автобуса. С почасов билет няма да е голяма драма , когато има редовен трамвай .

12
Считано от 06.11.2023 г. до 10.11.2023 г. (включително) се изпълнява следната организация на движение (без пропускане на спирка):

Маршрутът на тролейбусни линии № 1, 2, 3 и 4 се променя само в посока надлез „Надежда“, ж.к. „Бъкстон“, УМБАЛ „Света Анна“, ж.к. „Дружба 2“, както следва: от действащата спирка с код: 2012 ул. „Кракра“, надясно по бул. „Янко Сакъзов“ до площад „Васил Левски“ (кръговото кръстовище), наляво по бул. „Васил Левски“ и от спирка с код:1698 СУ „Климент Охридски“ по съществуващите маршрути.



Няма да е зле и така да си остане завинаги. Няма особен смисъл по преминаването по Кракра след Янко Сакъзов и Оборище, тъй като няма спирка при Музикалното училище. Тоест - преминаването по промененият маршрут ще е по-смислен с разкриване на спирка на Паметника Левски.

13
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 03.11.2023, 09:31:38 »
И изглежда доста добре, в пъти по-добре от изпълненията на „Банишора“. Аз днес имах за първи път шанса да огледам 3026 отблизо след последното и второ му пребоядисване в „Банишора“ за основен ремонт от 2019 г. и изглежда абсолютно покъртително.
2051 Епребоядисан в Банишора,до колкото знам. И е пребоядисано само жълтото.

14
Да не говорим за Шипка и Охрид в Княжево, които се казваха така до преди 20-ина години.

15
Браво, браво, вместо едно огледало местим спирката няколко километра.  :/ Да очакваме скоро и окончателно закриване на спирки на които не им изнася на водачите да спират, следващата ще е спирка Вишнева, ще виси само едно съобщение на спиркознака "Закрито за да угодим на ватманите, ходете пеш, с уважение ЦГМ"
. Кое не ти е ясно- че вратите не се виждат нито отвътре нито отвън . Кое не ти стана ясно, че когато има инцидент с пътник Законът не признава - ама има огледало допълнително и т.н? Много е лесно да си чешаш клавиатурата! Вероятно въобще не си разбрал ,че на Вишнева проблем има със състави. И то не е само с това, че не се вижда а и ,че последна врата отсава извън преона на спирката.
Ако си си въобразил , че това е прищявка на ватмани  -жестоко се лъжеш . Прищявките на ватманите отдавна не се изпълняват . Заповядай ЕднА ЦЯЛА смяна само да се возиш при мен и ще си промениш коренно вижданията . Но съм сигурен , че няма да го направиш

16
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 21.10.2023, 19:58:05 »
И 711 , който бута разкомплектованите.

17
На 15 минути е по това време. Какъв един час?

18
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 15.10.2023, 19:26:40 »
714 дойде от завода чисто нов с механизми над втора врата.
700-М си бяха с механизми над вратите. Любимо ми беше, когато ВЕП-а на шалтбау-то изсъскаше и бабичките - чакай , не затваряй , още не сме се качили...
700 М имаха закрепена ремъчна шайба на  паразитния вал и при движение се въртеше допълнително динамо за зареждане на батериите.

19
Сделана е в България . Преди година беше в Банишора.Вероятно сега е в Илиенци.

20
Мария е Васко?
Бай Марин ,Васко...

Pages: [1] 2 3 ... 432