Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 231
41
А преди 200 години - няма автобуси, няма колички, няма бордюри, нама шофьори, абе общо взето - рай. Само локум има. Как са живели - еми по-трудно.
Лесно е да се изкажеш така, когато никой от тия проблеми не е опрял до теб. Мога да ти кажа, че в много от случаите никой не помага с количката, а шофьора най-много да те напсува, че го бавиш. А като отиде трудно подвижен човек какво става - все се намират 2-3 човека да го вдигнат ли? Моята майка например за това не може да се качи на нищо друго, освен на ТМ 5. И такива хора просто не се возят на градски транспорт и не защото не искат, а защото той е недостъпен. И всеки има право да се придвижва свободно, ако това е възможно, а не да зависи от други хора. Преди години Емо Шиваров орева света за табелките на предното стъкло и осъди СО за дискриминация, а това е далеч по-маловажен проблем.
Просто някой хора сте готови да измислите какви ли не тъпотии, за да си оправдаете тезата.

42
Ама после се мрънка защо не се спирало на две педи разстояние.
Ако някой ден имаш деца (за което возенето при шофьорите няма да ти помогне) ще те питам пак за спирането на 2 педи, да видим какво ще мислиш като си с количката и трябва да я вдигаш на всяка спирка за да я качиш в автобуса. Или като остарееш и вдигането на краката стане трудно.
Шофьорът когато иска, ще мине бавно и ще спре до бордюра. Ама не иска, че му е по-лесно, а пъниците са паплач, дето му пречи да си върши работата. Това, че пътниците не са научени да използват копчетата на вратите беше доводът толкова време да не се използват. Но се научиха много бързо по 7, а и с краставиците. Така ще се научат бързо и да не стоят на бордюра.
И на запад не са много по-културни пътниците, ама се спира до бордюра.

43
Силно намаляха строежите на пътища на национално ниво и Шиши трябва да избива пари от някъде.

44
"Чао" звучи доста инфантилно!

Но и заради такова "чао" немалко хора напуснаха форума или изобщо спряха да пишат в последните няколко години. Замислете се защо.
И никой, напуснал поради тази причина, не ми липсва. И други няма да ми липсват.

45
Както си е редно, тревата вече е почнала да увяхва.

46
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 20.04.2022, 21:02:47 »
Само на мен ли ми се струва, че едни и същи хора са склонни да защитават шофьорите, които откровенно не си вършат работата, да милеят за комунизма и икарусите и да говорят колко хубаво прави Русия? Какво е общото - приятели са им само щофьори и други "фенове", не са се возили много на Икарус, почти или хич не са живяли по време на комунизма, а в Русия не само че не са били, ами не са успявали и да подушат огромните "блага" с които дарява всеки тази държава. Общо взето - като си на обратното на останалите, може и някой да ти обърне внимание. А иначе са като Путин - има много малко хора около тях и само такива, с които са на един акъл.

47
Трансбордиране с автобус. Явно има счупен локомотив отново.

48
Разберете едно , възрастни хора , деца или просто ниски хора не се виждат в огледалото , особено като са слезли на стъпенката вече. Отделно от това , не може до последно да стоиш на седалката да си цъкаш на телефона и чак като подминава спирката да се усетиш ,че трябва да слезеш и стават едни скандали....А към Възраждане има време - от Гешов до Мола за 9 минути . А и на Бъкстон тичат по платното , от светофара към спирката ........,на Нишава на червено между колите ,на Лагера пресичат на червено пак бързайки да хванат автобуса.
И ти разбери едно - тоя човек не трябва да вози пътници с подобно поведение. Основното в тази професия е да возиш пътници и да го правиш безопасно, а не разхождаш автобус. И никое от описаните неща не е оправдание.

49
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 14.04.2022, 15:33:47 »
На сайта на Ивкони го има автобуса в 17:40 за София.

50
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 13.04.2022, 16:43:56 »
Биомет мисля, че не спират никъде освен на обявените спирки. Ивкони по-скоро спират и имат автобус в 6.30. Не знам дали имат административна сграда, но завода на Видима е точно до главния път при бензиностанция Еко, а не в града.

51
Днес пътувах с 2613 и беше пълен на 150%. Явно никой не се е сетил, че като почва ученическата ваканция и с тия цени на горивата ще има наплив. Дано поне другата неделя се сетят да пуснат допълнителни вагони.

52
По 73 има доста голямо натоварване в участъка по Тодор Каблешков, така че върши доста добра работа където си е. На всички спирки си има пътници. Точно тази връзка липсваше и хората го ползват.

53
ЕМВ си е добре на вид, както и на звук също, но графитаджиите са виновни за всичко. Вероятно и да я пребоядисат, същата ще бъде съсипана за отрицателно време  :angry: нужна е адекватна охрана по крайна гари и депа, иначе колкото и пъти да се боядисва, ефектът ще е същияТ.

ПП - помня, че имаше обновена чамуга, включително и с нова тапицерия на седалките (синя), тя в какво състояние се намира след обновяването?
Абе до сега не съм се качвал в електричка, дето да мирише на графити -  все си мирише на кочина. Така че графитите са им най-малкия проблем. Ремонта им отвътре е мацане с блажна боя и нищо повече. Седалките са неудобни, хигиената е нулева и там се возят съответно само хора, дето нямат избор и такива, дето ги гони носталгията.

54
А63 и А107 са със съвсем различна честота. А63 е подпомогнат от А64 в долната част на Бояна и от ТБ2 по Бъкстон, А107 е самичък по целия Пушкин. Освен това се твърди, че връзката Бояна+Павлово - Любляна е полезна заради 56 СОУ, така че по-добре двете линии да не се пипат в южната си част.
107 почти не се ползва от ученици, особено от Павлово/Бояна. От една страна в 66-то вече са основно индианци, от друга страна пеша от Павлово до училището се стига по-бързо, отколкото с автобуса.

55
За пътуващите по линия 11 не е предвидено заместващ автобус, или поне 12тм не прави връзка с нея.
Нищо не пречеше Е12тм да минава двупосочно по Скопие и Калитин.
Или 11 да върти на ул. Струга.

56
Според мен трябва да се направи обръщало до метростанцията и 107 и линията до Суходол да са 2 отделни, вместо една дълга. Тогава може и 260 да минава от там, както и да е обръщало за 103, който да стане по-редовен. Място има достатъчно, желание - 0.

57
Както и при повечето тирове, тия се карат докато гръмнат. При колите се препоръчва да се сменят на 50 000 км. до колкото знам, макар че могат и двойно повече. 280 000 ми се струва абсурдно.

58
Идеи / Re: А 260
« on: 11.03.2022, 18:39:09 »
Левият завой от Цар Борис 3 към Житница е забранен, а разрешили се ще се образуват километрични задръствания заради промяната на лентите и фазите на светофара!
Това е и причината 63 да върти чак на Гешов, въпреки минималния пътникопоток след Красно село.

59
Явно е свързано с тези проби. Срамно е да може влака да стига за 5:45, а да го прави за 6:45 с изкуствено забавяне. Дано по-скоро актуализират разписанията и да направят такива проби и до Варна, където също се видя миналта година, че може да се скъси с близо час времето.

60
Пясъкът има и едно много-лошо качество - пързаля се доста. Дане говорим, че и доста запрашава въздуха.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 231