Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: 1 ... 234 235 [236] 237
4701
Quote
Специален асансьор за трудноподвижни хора, възрастни хора и майки с детски колички работи от днес на метростанция \"Вардар\", съобщи за пресцентъра на Столична община Ирина Папанчева - зам. кмет на София с ресор \"Социални дейности\".Изграждането на съоръжението е продължило три месеца, а \"Метрополитен \" са отделили 60 хиляди лева за изграждането на асансьора.Метростанция \"Вардар\" е втората станция на столичното метро с осигурен достъп за хора с увреждания. Първата метростанция с осигурен достъп е в \"Обеля\". По думите на Стоян Братоев, директор на фирма \"Метрополитен\" всички новостоящи се станции са проектирани след 2001 г и в проектите им са включени асансьори за хора с увреждания.
    Столична община ще търси целево финансиране от Министерството на труда и социалните грижи за изграждане на подобни съоръжения и на останалите съществуващи станции. Кметът на София Бойко Борисов неотдавна запозна министър Масларова с проблема и изрази намеренията си да направи столичното метро достъпно за хората с увреждания .

sofia.bg

4702
Quote
ВЕСТНИК ,,ТАЙМС\"21.01.2006 г.
   
Тим Хеймс, посети Българската столица
   
Почти всеки град от Централна и Източна Европа изглежда се стреми да бъде атрактивен. Че София е представена в този списък, е значително постижение. Докато България отдавна привлича туристи със своите различни черноморски курорти, до преди 5 години нейната столица бе в списъка само на най-заклетите туристи.
   
   Но тъй като наближава времето, когато България ще стане пълноправен член на ЕС (планирано е това да стане следващата година) много от пречките, които до този момент задържаха потенциала на София като дестинация за прекарване уикенда, ще отпаднат. За сега няма ниско тарифни полети между София и Лондон. Веднага щом се открие такъв пазар ми е трудно да повярвам, че няма да има желаещи да изследват тази девствена територия. София със сигурност ще преживее един бум на туризма и само може да спечели от това. Центърът на града е изключително компактен, и въпреки че системата на градския транспорт изглежда малко поостаряла работи ефективно. Със съпругата ми избрахме една сравнително скъпа пешеходна обиколка (7 ЕВРО за двама души) с екскурзовод, за да се запознаем със забележителностите на града.
   
   София има три неща, които работят в нейна полза. Първо - основните булеварди ,,Княз Дондуков\" и ,,Цар Освободител\", са действително впечатляващи и на тях или в близост до тях се намират множество галерии, музеи и паметници. Просторната катедрала ,,Александър Невски\" е забележителна сама по себе си и представлява сериозен комплекс от църкви. За щастие не е трудно да се ориентираш, кои са главните улици, тъй като по една ексцентрична прищявка те са покрити с хиляди жълти плочки, един необикновен сватбен подарък от Императора на Австро-Унгария за български цар Фердинанд - това вече придава една сюрреалистична прилика на града с ,,Магьосника от Оз\" и това го прави още по интригуващ.
   
   Вторият фактор е бързото строителство на 4-ри и 5-звездни луксозни хотели . Същото се отнася и за рестронатите.
   
   От това идват и двете основни изненади: първата е, че българската кухня е доста добра и си заслужава да се опита, вместо менюто на стотиците международни вериги за бързо хранене, които са окупирали София , и втората е, че английският е доста разпространен език в София. Българите под 35 години са го учили в училище - това може да е бедна страна, но образователните стандарти са впечатляващи.
   
   Последният елемент е, че в София е сравнително евтино, въпреки, че понастоящем пътя до страната излиза доста скъп, това скоро ще се промени. Цената за алкохола е прилична дори в скъпите хотели и като цяло в модните местни ресторанти се приближава до 5-те лири.
   
   Що се отнася до пазаруването, задължително трябва да си купите икони, местните килими също си заслужават цената, а тъкан лен може да се купи навсякъде. Лесно ще убиете няколко часа бродейки по местните булеварди, като спирате тук-там, за да позяпате или се изкушавате от местните музеи, които отразяват една култура, колкото Европейска, толкова и повлияна от ислямския свят.
   
   В този смисъл София се превръща в една разрастваща се туристическа дестинация в сравнение със страните които вече почти са изчерпали потенциала си в това отношение.
   
   Докато основните улични артерии за приятни за окото, посетителите, които се отклонят от тях ще открият доказателства за разнебитване и трябва да се подготвят за павета, които рядко си пасват едно с друго.
   
   Обществените паркове, някои от които са доста приятни за разходки, ще придобият по-приятен вид, ако тревните площи се косят редовно. Надписите на улиците, са основно на кирилица, въпреки, че има и много туристически карти с надписи на английски.
   И накрая да цитираме Джуди Гарлънд: ,,София не е Канзас\".

sofia.bg

4703
Доста от частите акто врати, мостове и т.н. не са ли същите като ан автобусите, а напоследък се рециклираха доста автобуси?

4704
Не мисля че с конвейрна лента би станало защото тя трябва да се удължава по някакъв начин заедно с придвижването на къртицата. Наистина този въпрос е доста интересен. Но там все пак ще се полагат и релси и ще се укрепва така че вероятно тунелите ще са по-широки и високи за да могат да се движат машини там.

4705
Отново имаме изгонен потребител и това е същия който беше изгонен и преди това, но с ново име и с ново прокси.

Прякор: Данчо лудия
Причина: Отправяне на заплахи към участник във форума.

4706
А то там трасето не е ли изкопано още прееди доста години?

4707
То по принцип си е само скройшотове през около 5 сек май.

4708
Айде да ни е честито първото изгонване. Ето и цитат на изказването за коеот получи изгонване:

Quote
Казвам се Калин ххххх, живея в София, ул. ххххххххх. Под псевдонима Dragon съм пуснал жалби срещу доста народ. До Dragon - помисли си много добре като тръгнеш да пишеш тъпи жалби срещу някого, защото вече не си анонимен и името и адреса ти ще бъдат достъпни до всички депа и гаражи от системата на СКГТ. На първо време това ще са шофьорите на 107 и 111, които доста са ти набрали вече.

Много съм поласкан от факта, че съм станал толкова известен, че чак някой знае името и адреса ми. Но пък то в днешно време никой не може да остане анонимен... дори и ти. Достатъчно е човек да ти знае IP адреса и вече може да те намери. Ето аз сега знам че твоя е 84.238.139.211 или 139.211.pppoe.netissat.bg . Та и мен ако ме интересува кой си и къде живеееш е въпрос на време да разбера. За сега само не мога да се сетя причинта по която ми имааш зъб и за това не се сещам кой си. Още не са уволнили никой заради мен... май? А иначе ще се радвам ако заедно с тази информация разпространиш и снимката ми... даже по-добре, искам я залепена във всеки автобус по 111 и 107, искам като се качвам да виждам треперещи шофьори Въобще големо смех ми направи А и вече като знам че явно от жалбите ми има някаква полза имам още по-голямото желание да подавам още и още (мале че съм ненаситен).


Ей така се отплеснах че щях да забравя да спомена причината за изгонването - публикува личните данни на участник във форума.

Честито на печелившите, на останлите - успех!

4709
И аз не мога да ги разбера точно какво искат да правят - в сайта на СО има слухове в тия тунели, че ще се дижат трамваи, метро и коли и накрая сигуно няма да излезе нищо. А тия тунели са строени 80-83г.

4710
Дублирания има но разстоянието между метростанциите е голямо и да се спират особено трамвайте наистина е адски глупаво. На 8 може да се скъси маршрута но да се закрие... нямам думи. Сщото е и за трамвайте по графа. Просто мног хора ги ползват точно там  едва ли ще се съгласят да се движат пеша.

4711
Quote
Никой в подлеза на НДК, където се намира прочутият столичен базар ,,Средец", не подозира, че сергиите са разположени върху... перон на метрото. Съвсем пък никой не се досеща, че именно оттам започват не един, а два тунела в посока към хотел ,,Хемус". Входът за базара пък е вход на метростанцията. А изходът е в подлеза до музея ,,Земята и хората".
   Всички тези подземни съоръжения са част от почти 13-километровата отсечка от втория лъч на софийското метро (първият е ,,Обеля -Младост"- б.р.), каза вчера пред ,,Труд" шефът на столичния метрополитен Стоян Братоев. До края на февруари неговият екип ще представи на кмета Бойко Борисов плановете за новия път
   на подземната железница.
   Както Борисов вече обяви, това е един от проектите за разтоварване на трафика в центъра и превръщането на голяма част от него в пешеходна зона. Метрото по тази линия ще свързва ,,Надежда" с ,,Хладилника", като първата спирка е сегашната нулева станция в ,,Обеля".
   Тунелите и метростанцията-базар са строени по нареждане на бившия първи ръководител Тодор Живков от 1981 до 1983 г. заедно с НДК.
   Според тогавашните планове оттам е трябвало да минава метрото през 1990 г. Работата обаче приключва само с построяването на тунелите, каза Братоев. Подобен подземен проход за метро има и под бул. .Драган Цанков" и той вече е част от строящото се метро от центъра към ж.к. ,,Младост".
   Сегашният проект предвижда подземният влак да минава през ,,Ломско шосе", надлез ,,Надежда", Централна гара, бул. ,,Мария-Луиза", ,,Витоша", ,,Патриарх Евтимий" и покрай НДК по бул. ,,Фритьоф Нансен" да се включи в изградените тунели. Оттам пътят му е по бул. ,,Черни връх" към хотел ,,Кемпински-Зографски", ,,Хладилника" и до крайната спирка на ул. ,,Сребърна". Общи-ятброй на станциите ще е 12, като две от тях реално вече са факт - базара на НДК и до музея ,,Земята и хората".
   Предстои да се правят изчисления колко ще струва изграждането на новата метро-линия. От средствата зависи и колко време ще се строи. Паралелно ще се направят и подземни паркинги. Те тепърва ще се проектират до метростанциите.

   Анета ПЕТКОВА, в-к Труд

4712
Архивирани теми / София 2014
« on: 24.01.2006, 21:26:02 »
Как мислите, ако я спечелим дали ще е добре за столицата или напротив. Лично моето мнение е че това ще подобри доста инфрастукурата на пътища и спортни съоръжения. Ще подобри и транспорта особено около Витоша.

4713
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 24.01.2006, 21:22:27 »
Оправданието винаги е че няма достатъчно хора желаещи да ползват лифт като княжевския, и за това не се търсят остатъчно сериозно инвестици. А то си е и така понеже поне там няма кой да го ползва. На копитото няма нищо освен един баровски хотел до него. Мисля че няма писти и дриги неща които да се посещават. За да се направи инвестиция за лифт тя трябва да бъде свързана с други съоръжения за зимен и летен туризъм но няма кой да се наеме с подобно нещо. Иначе да не би София да е по-лоша от койот и да е курорт? Не, даже е и по-добре - града е пред теб а до Алеко стигаш само за половин час с лифт. Въобще всичко имаш. Една от любимите дестинации за чужденци е Копитото, но те се качват там само колкот да видят гледката и да оставят някой лев в хотела. Въобще по някакъв начин трябва да се развие туризмът но не виждам как някой ще го направи освен ако не спечелим кандидатурата за олимпийските игри. Което ме подсеща да направя друга тема...

Оправданието винаги е че няма достатъчно хора желаещи да ползват лифт като княжевския, и за това не се търсят остатъчно сериозно инвестици. А то си е и така понеже поне там няма кой да го ползва. На копитото няма нищо освен един баровски хотел до него. Мисля че няма писти и дриги неща които да се посещават. За да се направи инвестиция за лифт тя трябва да бъде свързана с други съоръжения за зимен и летен туризъм но няма кой да се наеме с подобно нещо. Иначе да не би София да е по-лоша от койот и да е курорт? Не, даже е и по-добре - града е пред теб а до Алеко стигаш само за половин час с лифт. Въобще всичко имаш. Една от любимите дестинации за чужденци е Копитото, но те се качват там само колкот да видят гледката и да оставят някой лев в хотела. Въобще по някакъв начин трябва да се развие туризмът но не виждам как някой ще го направи освен ако не спечелим кандидатурата за олимпийските игри. Което ме подсеща да направя друга тема...

4714
Движението по Климент Охридски ен е ччак толкова силно, така че той може спокойно да се стесни и както казва Благун да се направи вливане на двата булеварда, като този към Младост да е дори по-широк.

А иначе ако има начин да се направи кръгово по подобие на това на сточна гара и да се пуска последователно движението от 5-те булеварда може би ще е най-добре.

4715
Предложението е много добро. Секцията е готова и даже е най-отгоре. Само че и слагам по-простичкото име "Новини" защото мисля че звучи по-добре и значи същото. Ако смятате че е по-походящо "Оперативна информация" или някое друго кажете.

4716
Добре ако се направи нещо там (след като чак сега разбрах къде ще е това Врътопо) тогава могат през пазара да се удъжат някои от автобусите до тази автостания като 111, и 313 да речем а 4 може да инава през дървеница. Така ще се улесни многократно връзката на много хора от младост със студентски град и въобще с автобусите минаващи от там. А кръстовището на онкологията май ще е най-добре да е с "пет кьошета" че иначе ще се затруднява движението по К. Охридски.

4717
Вариантите ти ми се струват доста по-сложни. На първия вариант затваряш и булеварда а на втория станцият а не мисля че би могла да побере толкова автобуси и също така ще им е трудно да обръщат. А това за втора линия от онкологията е адски безмислено. Не стига че поне 7! аавтобуса и единтранмвай отиват на там, пък и още една трамвайана линия с курс 15 мин да се пуска. Няма никакъв смисъл.

4718
Добре а на онкологията къде има място за автостанция която да побере толкова линии?

4719
Аз мисля че на автогарата има повече място и че е по-удобна за целта. Ако 413 се скъси до там ще се изгуби пряката връзка със сточна и централана гара която се ползва доста от студентите.

4720
Аз така и още не съм ги виждал. П кои линии ги пускат?

Pages: 1 ... 234 235 [236] 237