1
Автобуси / Re: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)
« on: 14.05.2023, 10:58:09 »... че всъщност амортесьор се нарича у нас, ...
Хидравличен гасител на колебанията се нарича у нас...
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
... че всъщност амортесьор се нарича у нас, ...
Сериозно се надценява консумацията в задръстване на електробус. На място той харчи точно 0 за задвижване, за разлика от ДВГ. Съдейки по това, че разхода на нормални коли не се различава чак толкова драстично с климатик и без, бих предположил, че като цяло това не е голям проблем.
Предположението ти е грешно. Точно там се крие един от сериозните проблеми, говорим за до 18% от заряда на батерията която отива за климатизиране на салона. Горещ летен ден и задръстване на Сточна гара и може да се наложи да идва аварийка да го прибира.
НАТО не ми е виновно - просто казвам, че то се набута в тоя конфликт с Украйна просто за да си оправдае съществуването и набития в него бюджет. Айде да ми кажеш ти като Украйна не е НАТО за какво де що държава има в НАТО им праща оръжия - къде се врем и ние даже между шамарите. Има един доста груб израз - къде си тръгнал с гол г*з там де се мерят к*рове.
Това е и предимството на шестосните локомотиви. По голяма мощност по малко колоосно натоварване, повече сцепление.
И такова ще е, докато не я удвоят поне до Радомир.За да сме точни до Батановци от там до Радомир е удвоено.
От Перник до Искърско шосе има само един директен влак рано сутрин, останалите са с прекачване на Централна гара с поне 15-20 минути чакане, МД 1 няма други удобни връзки с ЖП мрежата.
На принципа с интересното накупиха електро въшките…
Там налягането не би трябвало да е голямо, защото малко над Посолствата е ВЕЦ Симеоново.Може би разликата не е голяма, защото налягането ще пада, ама потока си остава същия