Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - emm_1968

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 177
41
След тоооолкова време влизам във форума да видя кога ще е годишната форумна среща и виждам въпрос, на който мога да отговоря ...
Това е автомобилният кран, който носи денонощното дежурство в "Аварийна служба" на "Столичен електротранспорт". С този цвят е доставен и само са добавени надписите.
В автобазата на "Трансенерго и РП" има още 2 автокрана: КАМАЗ и ЗиЛ. Тези автокранове работят при поддръжка на инфраструктурата. КАМАЗ-ът замества аварийния автокран, когато е на обслужване или при аварии на места, където новия не може да работи. Аварийният автокран също работи при нужда на ремонтите на инфраструктурата и изпълнява други текущи задачи ...

Качвам снимки на аварийният автомобил. Като се преразказват авариите да не се бърка с други аварийни или с пожарна.

42
Да ... Ние дето сме учили транспорт - не разбираме.
Обаче, тези дето са учили други, и то много по-различни работи, даже и такива дето още не са доучили ... толкова разбират, че ги е страх да работят в транспорта. Може пък да го оправят. Тогава този форум ще стане истински любителски форум, а не стена за оплакване.
И те така, те ...  :(

43
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4194)
« on: 03.03.2021, 13:02:04 »
Важното е, че си съгласен с мен и потвърждаваш.... ;)
Ако така си разбрал ... лошо. Но нищо, бъди щастлив.
Пък и не е казано, че всички трябва да разбират от всичко. Ако ти обяснявам подробно нещата от моя занаят има опасност да ми го вземеш и да ме изместиш десетина години преди пенсия.

44
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4194)
« on: 02.03.2021, 16:22:36 »
За съжаление сменяват удобните седалки с неудобни легени. Не е като да не могат да свалят от бракуваните Дашевки, ако са счупени.
Няма бракувани Дашевки. Спрени са от движение, а в това положение не могат да се разкомплектоват.
Айде бе, досега никога не се е случвало да разграбят трамвай, дори с дребен проблем и временно спрян от движение, до състояние почти да го сглобяват на ново....  :laugh: :help:
Мислех да ти обясня подробно каква е разликата между чакащ резервни части и спрян от движение, но реших да не си губя времето.
Аз ще напиша. Ти ще се хванеш за някоя думичка, ще направиш някакви фантастични изводи. После пак аз ще обяснявам подробности - ти пак ще ...
Тъй че ... прав си.

45
Разни / Re: Коронавирус
« on: 02.03.2021, 15:42:13 »
Ха ха ха за хейтарите и антиваксарите  :D

...
Ха-ха-ха ... агенция "Пик" ... Ха-ха-ха ...

46
Късно е либе за китка, ама сега беше момента да се удължи трасето до Черния кос и там да се осигури нормално обръщало с място за почивка..., а и трасето да се премести вдясно до бордюрите!
Направо до Перник ... И там да има няколко разклонения из града.

47
И ... какъв е зорът за 50 метрови трамваи? 30 метровите вършат идеална работа в момента. Когато 80 % от жителите и гостите на града започнат да ползват МГТ, тогава - може.

С това изказване не съм съгласен. В пиковите часове и по 5 и по 7 мотрисите са препълнени дори и при настоящото невисоко ползване на МГТ. Вместо да чакаме абсолютното запълване на капацитета е редно капацитета да бъде превантивно разширен и тогава хората ще започнат да ползват повече МГТ. Последователността на действията е обратна. В случая търсенето е по-голямо от предлагането и ти гарантирам, че част от софиянци се возят в автомобили, защото не искат да се тъпчат в трамвая с неизвестно кого.

Не разбирам защо необходимостта от удължаването на съставите в метрото е очевидна, а същата за удължаването на трамвайните мотриси не е. 30м мотриси са неадекватни за натоварени линии.
В пиковите часове може да се увеличат колите, съответно - намалят интервалите. Това важи и за автобусите и тролейбусите.
По-дълги трамваи означава и по-дълги спирки с 20 метра.
Изборът между автомобил и возило на МГТ не зависи от натовареността. Това е манталитет.

48
За бретелите ... Тябва да има по цялата трамвайна система. За маневрени нужди при необходимост.
За пенделите ... Трябва да се преработи цялата философия на трамвайното движение. Т.е. това или се прилага за цялата трамвайна система или никаде.
И ... какъв е зорът за 50 метрови трамваи? 30 метровите вършат идеална работа в момента. Когато 80 % от жителите и гостите на града започнат да ползват МГТ, тогава - може.

49
Разни / Re: Коронавирус
« on: 01.03.2021, 12:36:35 »
Интересното е, че никой не публикува уравненията от моделът, по които работи. Така всеки от нас ще може да си прави изчисления.
И за пореден път ще напиша, че всичко зависи от изходните данни. При функции y = f(x) стойностите на у се получават като се задават стойности на х. Т.е. за да получиш удобни стойности на у трябва да зададеш подходящи стойности на х. Това всички трябва да го знаят защото е от материала за 7. клас, когато се изучават линейна, квадратна и дробна функции.
Разбира се при прогнозирането на заболяваемостта не е толкова елементарно. Променливите са повече: y = f(x, z, k, p, q, r). Предполагам, че се използват методи от Теория на вероятностите, например Математическо очакване ...

50
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4194)
« on: 01.03.2021, 09:38:33 »
За съжаление сменяват удобните седалки с неудобни легени. Не е като да не могат да свалят от бракуваните Дашевки, ако са счупени.
Няма бракувани Дашевки. Спрени са от движение, а в това положение не могат да се разкомплектоват.

51
Разни / Re: Коронавирус
« on: 01.03.2021, 09:36:02 »
Покъртителен разказ. Обаче ...
Нещо подобно съм чувал преди няколко години от устата на човек, мой познат, който беше изкарал тежка бронхопневмония. Сигурен съм, че ще чуем или прочетем подобни разкази от всички изкарали някакво толкова тежко и предимно мъчително заболяване. Мъчително защото болката си е болка, но когато е затруднено дишането има и уплаха, че всяко вдишване може да е последно (цитирам моя познат, за който споменах в началото).
Та ... Дали бронхопневмонията ще е предизвикана от COVID-19, сезонен грип, настинка или има друга причина, мъката е една и съща ... Сега на преболедувалите тежко COVID-19 им се обръща внимание като част от психозата. Мой колега, на няма и 40 години, получи инфаркт на миокарда преди Нова година. Никой не се впечатли защото истинската атракция е COVID-19.

52
933 счупи пантограф и скъса мрежата в кривата на спирка Грозден. След това 506 счупи плъзгач. 2303 дерайлирал около Петте кьошета.
Да ..., тежка вечер за дежурния авариен екип.

53
Разни / Re: Коронавирус
« on: 25.02.2021, 08:36:53 »
Категорично ме отказахте от ваксиниране.

54
Не успяваш да ме убедиш. Особено с това "Всеки знае ..." Това е аргумент в политическа кампания.
С какво ще пътуват хората, използващи сега петицата? Пътуващите за селата над Княжево, перничани работещи в София, живеещите в Княжево с какво ще пътуват? С метрото, което пресича маршрута й само в една точка?
Не разбирам опитите ти за заяждане, но както и да е.
...
Не само това не разбираш ... нейсе.

55

Е, хубаво де ... Нали вместо трамваи ще се движат автобуси. Всичко описано от теб се случва без промяна. Аз попитах защо ремонтът на една линия се поставя в замисимост от друга, която я пресича. Твоето ала-бала не отговаря на въпроса.
Всеки знае, че заместващите автобусни линии не се ползват много, още повече когато са с частичен маршрут и довозване.
Не успяваш да ме убедиш. Особено с това "Всеки знае ..." Това е аргумент в политическа кампания.
С какво ще пътуват хората, използващи сега петицата? Пътуващите за селата над Княжево, перничани работещи в София, живеещите в Княжево с какво ще пътуват? С метрото, което пресича маршрута й само в една точка?

56
Защо непрекъснато се свързва 5. трамвайна линия и МД 3 ...?! Те не се дублират, пресичат се.
Ако искаш да отидеш от пл. "Македония" до Княжево не ти върши работа никой от метродиаметрите.
Някаква мода ли е за най-новото да се говори непрекъснато? Пропаганда някаква? Просто участие в дискусията ...?
Сприка Красно Село е пресечна точка, където се извършват много прекачвания. От една страна, идващите от Княжево и Павлово към 83 и 102, а от друга страна тези от 73, 83 и 102 към центъра. Метрото не е панацея, но е съвсем естествено част от потоците от 83 и 102 да се прехвърлят на метрото, вместо на трамвая. Съответно, и от трамвая се правят връзки с метрото. Т.е. частта от Кр.Село до Македония е нормално да е разтоварена вече.
Е, хубаво де ... Нали вместо трамваи ще се движат автобуси. Всичко описано от теб се случва без промяна. Аз попитах защо ремонтът на една линия се поставя в замисимост от друга, която я пресича. Твоето ала-бала не отговаря на въпроса.

57
Защо непрекъснато се свързва 5. трамвайна линия и МД 3 ...?! Те не се дублират, пресичат се.
Ако искаш да отидеш от пл. "Македония" до Княжево не ти върши работа никой от метродиаметрите.
Някаква мода ли е за най-новото да се говори непрекъснато? Пропаганда някаква? Просто участие в дискусията ...?

58
Със сигурност няма да го приключат през 2021г. Още Евгени като беше зам. кмет, казваше, че едната година ще е от Княжево до Бъкстон и следващата - от Бъкстон до Съдебна палата.
Жалко, че нямат намерение да реализират някакво по-смислено обръщало от сегашното на Съдебна палата.
Проектно 700 дни ...

59
Разни / Re: Коронавирус
« on: 22.02.2021, 23:39:41 »
Тази вечер по телевиите с такъв апломб се съобщава за хода на ваксинациите, като че ли националния отбор по футбол е станал световен шампион ...

60
Разни / Re: Коронавирус
« on: 21.02.2021, 14:57:34 »
По какво разбрахте че съм се УПЛАШИЛ. Е не четете ли насам натам 10 000 умрели. От къде да знае човек как ще го подкара болестта. Много хора сравнително млади ги умори. Между по известните един от последните случай певеца на група ПИФ без придружаващи заболявания млад с три деца и жена не гледахте ли интервюто на жена му по телевизията. А и 14 дена карантина да караш в къщи затворен. Другия вариант да ходиш и да заразяваш. Вие като сте здрави за другите не мислите ли ?
...
Не четем ... Набиват ни го в главите от сутин до вечер. Толкова настойчиво ни го набиват, че човек започва да мисли, че нещо не е наред. Като добавим в картинката "плаващите" и противоречиви информации ...

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 177