21
Други градове / Re: Хасково и Димитровград
« on: 14.05.2018, 19:38:05 »
Снимкa от Хасково на 1012
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Направи ми впечатление, че по всички линии се движеха Шкоди. Първоначално мислех, че с 40 Шкоди няма да успеят да покрият и новите маршрути, но фактите говорят.
Затова нямаше 2 тролея 12 на 7:20 от Сторгозия, за да покрият графика....
Някой знае ли какви ще бъдат новите маршрути, след построяването на контактната мрежа? Не по кои улици е новата мрежа, това е добре известно. Интересно е дали ще се променят съществуващите линии или ще има нови маршрутни номера.
Ето моите предположения за това как е логично да се промени тролейбусния транспорт след новите трасета. Две променени линии и две нови:
НОВА ЛИНИЯ: Тролейбус номер 1 Сторгозия – 9-ти квартал: По линията за 9-ти квартал изглежда логично автобус номер 1 да стане тролейбус номер 1. Без изменения.
НОВА ЛИНИЯ (например двойка) Дружба – Мара Денчева – Кайлъка: Старата линия на девятката от обръщалото в Дружба през пощата, след това по Трети март, наляво по бул. Хр Ботев – ж. К. Мара Денчева – и наляво към Моста по "Сан Стефано". След това обратно по същия път.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 9 Ж.П Гара – Дружба 4. „Девятката” от бул. Русе при хотел Балкан не завива надясно по бул. Хр. Ботев, както е сега, а продължава към ортопедията, а след това надясно по новото трасе на бул. Европа, след това бул. България и включване към старата линия при бл. 311 в Дружба. Това ще направи пътуването до Дружба 3 и 4 по-кратко. Хората, използващи втората спирка в Дружба (срещу пощата) няма да са особено щастливи от промяната, защото ще трябва да използват 5-цата и да ходят малко пеша.
ПРОМЯНА: Тролейбус номер 7 (или на номер 3) – ЛВТ – ж.к. Кайлъка: По цялото си сегашно направеление, непосредствено преди Моста, завива наляво по новото трасе към ж.к. Кайлъка, върти през квартала, покрай гробищата и се спуска към бул. Хр. Ботев. След това на кръстовището с ул. Сан Стафано в Мара Денчева завива надясно и си продължава по обичайни маршрут. Така обичайните пътници от ЛВТ пак ще могат да си стигат до Калйлъка (въпреки, че тролеят ще ги оставя на 200 преди парка, а не на самия вход, както е сега)
И друго, което си спомням, баща ми ми беше казвал, че преди пускането на тролеите в града до стъкларския и циментов завод в Западна индустриална зона е ходил 47 (или 49) ако не ме лъже паметта. И много отдавна ровя из интернет в търсене на подробна карта на градския транспорт от началото/средата на 80-те, но засега безуспешно. Би било интересно да се види тогавашната схема.