1
Транспортът по света / Re: Градският и жп транспорт в Германия
« on: Today at 13:56:55 »
Нека коментирането на разписанията в България да се ограничи до личния пример, даден от Ники! Темата е посветена на транспорта в Германия!!!
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
А аз си мисля, че това е силно украсено.Нали хекимян излезе на пресконференция да разправя, колко е задръстен градът и т.н., всичко това се е случило в последните 11 месеца и т.н. Та се публикуват подгряващи статии, за да се увеличи ефекта на прокрадваната теза…
Не ми се рови из мненията ти, но е твоя фразата за (не цитирам дусловно) "присъдите се издават от съда, всичко друго е..."Интересно ми е какъв досег имате някои хора тук с каквото и да било образование, че съдите хора с две бакалавърски степени и две магистратури, изкарани във Парижки университет.
Действията им ги съдят. За да не ти е интересно.
А защо да чакат? Притежаването на лиценз преди да се започне същинската организация дава сигурност и могат да рискуват да поръчат нови влакове, а до тогава да чакат. И без това в момента няма кой знае какво да предложат по спънатата инфраструктура. Един влак с вагони под наем веднъж в годината е жълти стотинки за тях.Отделно никога не се знае, дали няма да се изменят условята за получаване на лиценз, дали техните ще са на власт и така лесно ще вземат и т.н. Винаги могат да се рекламират, като "първия частен оператор", а не просто поредния...
Добре, чакай малко, никого не защитавам, но и по-нови автобуси аварират, досега не виждам да е споделяна информация, че им се случва масово. Защо трабва от веднага да се използват тежки квалификации?Че са на Марио и Контрера ли е тежката квалификация? Иначе тези автобуси или ги блъскат в гаража, или по улиците, или аварират, или са за ремонт още с пристигането си...
После като се качи в нашите, дето са поорязани, ще му стане гадно… Та по-добре да не го прави…От статия на икономист разбрах, че първите 3 влака трябва да пристигнат 25та година. Дано да е възможно най-скоро, защото чакам с нетърпение да им се кача да се повозя.
И сега можеш да им се повозиш, трябва да се разходиш до Варшава.
Първият е след груб строеж.Отзад се вижда и втора боядисана секция…
Голяма шарения стана, нищо общо с ливреята на досегашните съставиНашето метро нали е най-евтиното на света… Можем да си отпуснем душата поне да ни е цветен и шарен животът….