1
Актуална информация / Re: ПТП и инциденти
« on: 02.06.2023, 07:45:09 »
Прекалено малко се е движил о асфалта за да е скоростта повече от 15 км.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
А на ЧКД - обръщането става с подаване на ход с най-десния педал , а оставането и в същата позиция - със свален пантограф.Я пак!
Считано от 26.05.2023 год. съгласно приетата постоянна организация на движение автобусите от линии № 77, 82, 85, 86, 101 и 285 ще спират на съществуващата спирка с код 6430 „Метростанция "Княгиня Мария-Луиза“ и обслужваща автобусна линия № 27.Много добра новина ! Най-после живеещи и работещи в района ще имат спирка там и няма да се налага да маршируват още до спирката на 7 п-ка, както и посетителите на болница Клементина.
...Така например на Графа/Алабин кривите почти не са мръднали,Можем да поспорим. Над самите лубрикатори има неприятни пропадания ,които блъскат като джонтове. Кривата към Журналист е доста износена и назъбена. В обратна посока кривата е една идея по-добра.
По-скоро след 1990 . Бях солджър през 1991 , ватман ми описа подробно ситуацията , която съм запомнил . В тои период 439 го отняма.
По-скоро 409. 439 доколкото знам е бракуван след 2000 г.
409 се катурна година по-рано на обръщалото.Със загинала пътничка . Не с екатурна а дерайлира поради висока скорост и се удари в стълба.
Бил е учебен може би до началото на 90-те години, защото имаме снимки от средата и края на десетилетието, когато вече е бил в пътническо движение, но често резервен вагон. Възможно е да са съвместявали работата му като учебен трамвай и резервен вагон. Имало е и други учебни трамваи по това време като 401,402, 434, 435, 464?, както и поне още една "България" 1300.463.
Според ватманка, работеща от 1988г. 6хх са най-успешните бг трамваи, като според нея са били класи над София 100 и Т6М-700.Абсолютно вярно! Бяха изключително поддържани . Четните работеха на 19 , нечетните на 9. В Банишора - 615,619,621,623,625,630-676.
Три са -4,8 и 10 . 4 е до 15.18 ,8 до 15.03 ,единствено 10 е до 13.34. А 10 може да и се спести първия курс.Две от колите имат заработки от 9 часа и малко . Лятото , като се напечат ламарините ще е мор.От вторник, тм10 става с 17 колиКато в 5.30 сутринта ще има цели 15 коли на линия . БЕЗУМИЕ!
От вторник, тм10 става с 17 колиКато в 5.30 сутринта ще има цели 15 коли на линия . БЕЗУМИЕ!
Следователно, съкращаваме този в 14:35, който пътува по дословно същия маршрут по никое време, за да може по някое (разбирайте по-важно) време да обслужи прибиращите се от работа.В този влак рядко се намират свободни места - всеки работен ден пътувам с него.