Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - София 70

Pages: [1] 2 3 ... 427
1
Прекалено малко се е движил о асфалта за да е скоростта повече от 15 км.

2
Да , много е сложно да се завърти един ключ , който има ограничител . Дали не си поредния Васко?

3
Работят , но не се ползват , защото при ползване се случва да губят ход . Предвидливо на 3016 съм махнал врътката за да не се изкуша да го ползвам.

4
А на ЧКД - обръщането става с подаване на ход с най-десния педал , а оставането и в същата позиция - със свален пантограф.
Я пак!

5
Изтрити теми / Re: Снимки (трамваи)
« on: 22.05.2023, 19:50:34 »
По-скоро си рестартира таблета , но щом това те възбужда - така го мисли.

6
Спри се бе!Ако живееш в блока зад тролейбусното депо или съседните? Ще идеш до спирката на тб 5 за една спирка и после да хванеш 85 -примерно.Или пък тези, които живеят до спирка Надлез Надежда в посока Надежда- могат да се приберат с 85,86,285,77 и 82 , но не могат да отидат на работа , щото спирката е на половин километър надолу!
 Не разбра ли, че на всички вече им е дотегнало от глупостите ти!?

7
Считано от 26.05.2023 год. съгласно приетата постоянна организация на движение автобусите от линии № 77, 82, 85, 86, 101 и 285 ще спират  на съществуващата спирка с код 6430 „Метростанция "Княгиня Мария-Луиза“ и обслужваща автобусна линия № 27.
Много добра новина ! Най-после живеещи и работещи в района ще имат спирка там и няма да се налага да маршируват още до спирката на 7 п-ка, както и посетителите на болница Клементина.

8
...Така например на Графа/Алабин кривите почти не са мръднали,
Можем да поспорим. Над самите лубрикатори има неприятни пропадания ,които блъскат като джонтове. Кривата към Журналист е доста износена и назъбена. В обратна посока кривата е една идея по-добра.
Онзи ден правиха единия лубрикатор на Македония- след входящата стрелка на 5 и 27. Разрязаният асфалт възстановиха с цимент и пясък и разбира се се намери някой с кола да мине оттам . Гледката е грозна...

9
658 е 19-та.


Боби! Хиляди благодарности!

10

По-скоро 409. 439 доколкото знам е бракуван след 2000 г.

По-скоро след 1990 . Бях солджър през 1991 , ватман ми описа подробно ситуацията , която съм запомнил . В тои период 439 го отняма.

11
409 се катурна година по-рано на обръщалото.
Със загинала пътничка . Не с екатурна а дерайлира поради висока скорост и се удари в стълба.

12
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 14.05.2023, 18:26:53 »
Бил е учебен може би до началото на 90-те години, защото имаме снимки от средата и края на десетилетието, когато вече е бил в пътническо движение, но често резервен вагон. Възможно е да са съвместявали  работата му като учебен трамвай и резервен вагон. Имало е и други учебни трамваи по това време като  401,402, 434, 435, 464?, както и поне още една "България" 1300.
463.

13
Според ватманка, работеща от 1988г. 6хх са най-успешните бг трамваи, като според нея са били класи над София 100 и Т6М-700.
Абсолютно вярно! Бяха изключително поддържани . Четните работеха на 19 , нечетните на 9. В Банишора - 615,619,621,623,625,630-676.
671 се върна от баира , поради ватманска грешка. Румен ми беше приятел , не искам да го обвинявам , но фактите говорят - изкачва баира с препълнен както обикновено трамвай . Изгаря двигател на едната група. Спира .Дотук почти всичко е ок . НО - превключва на здравата група и се опитва да потегли. Тук е голямата му грешка. Изгаря и двигател от другата група, тъй като няма мощността за изкачи баира с пълния трамвай . 671 се връща назад и се удря в трамвай от 6 линия . Би трябвало да е 439 . Все пак ватмана на 671 предупреждава пътниците да се скупчат напред и да се държат здраво , другият ватман , на 6 л. вижда какво се случва и експедитивно подканя пътниците да слязат . 671 се удря в 439 , щетите са големи , но има  ранени само с леки наранявания - охлузвания и изкълчвания.
След този ден работещите по 5 линия Т6А2 започват работа по 9 линия. Втози момент 6ХХ стават излишни и започва поетапното им бракуване. В пъти по-добри и прекрасно поддържани трамваи от всички останали бг трамваи, произведени след`1965 г , но за съжаление по-стари от София 100 и Т6М-700.

14
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 10.05.2023, 19:38:38 »
3036 и 3035 са разспрегнати. Ще работят на 10.

15
От вторник, тм10 става с 17 коли
Като в 5.30 сутринта ще има цели 15 коли на линия . БЕЗУМИЕ!
Две от колите имат заработки от 9 часа и малко . Лятото , като се напечат ламарините ще е мор.
Три са -4,8 и 10 .  4 е до 15.18 ,8 до 15.03 ,единствено 10 е до 13.34. А 10 може да и се спести първия курс.

16
От вторник, тм10 става с 17 коли
Като в 5.30 сутринта ще има цели 15 коли на линия . БЕЗУМИЕ!

17
Следователно, съкращаваме този в 14:35, който пътува по дословно същия маршрут по никое време, за да може по някое (разбирайте по-важно) време да обслужи прибиращите се от работа.
В този влак рядко се намират свободни места - всеки работен ден пътувам с него.

18
20171 СФ-ГО .14.35

19
От другата седмица ще трябва да пътувам с 2615 до Своге и да се връщам с 20112 , който перманентно закъснва . Така за 2 лева отгоре ще пътувам един час и кусур , вместо за 40 минути...

20
Тази седмица всеки ден ще има такъв.

Pages: [1] 2 3 ... 427