За тези, които не са успели да се возят днес, ще споделя моите първи впечатления.
Влаковете са доста тихи отвътре, което е прекрасно, като салон са доста семпли, което си е обект на поръчката ни. Имат добра климатизация. Определено има още неща за отработване обаче. Разписанието е разтеглено, няколко пъти се возих, всичките пъти не се бърза грам, на станциите понякога се стои над минута! Оповестяването е добро, качеството на аудиото е несравнимо с това в Русичите - дано и там стане такова, но пък е доста тихо, както вече се спомена. Английският този път изглежда на ниво. Отделно на 2 от 3те влака, на които попаднах, не им работеха табелите, а на другите отвън пишеше "L3", което е абсурдно и алогично за мен. Вътре в самия влак, схемите над вратите се закриват от някакви много странно монтирани дръжки
. За мен голям пропуск е липсата на светлинна сигнализация подобна на тази в Русич - с диодчетата, които показват текущото местоположение.
Дизайнът на станциите на живо е даже по-добър отколкото на снимките, по скромното ми мнение. Горното токоснемане обаче сериозно загрозява високите станции като НДК. Определено има забележки и по изпълнението на подовите настилки на пероните - прави впечатление, че частта до перонните прегради е някак отделна от самия перон. На няколко от станциите например в тази част резултата е направо скандален - плочките са наредени в стил "Графа" и омазани с нещо като силикон или фуга. Други кусури не можах да намеря. Трансферът на НДК е уреден доста интересно - преградили са 1/3 от подлеза с някакви стъклени прегради.