Poll

Коя от изградните метростанци е най-хубава и най-добре архитекрурно оформена?

Обеля
15 (6.8%)
Сливница
6 (2.7%)
Люлин
12 (5.5%)
Западен парк
38 (17.3%)
Вардар
21 (9.5%)
Константин Величков
15 (6.8%)
Опълченска
13 (5.9%)
Сердика
100 (45.5%)

Total Members Voted: 201

Author Topic: Метростанции в участъка Обеля-Сердика  (Read 107849 times)

Offline donkeyhot

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • View Profile
Аз пък се чудя не им ли е минала през главите идеята да сменят турникетите на входовете, понеже сега има по един, максимум два турникета, които работят с електронни карти. А все пак болшинството от хората ползват карти и се получава странната ситуация да се редят по 10 човека на заветния турникет докато другите пустеят.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2994
    • View Profile
Аз пък се чудя не им ли е минала през главите идеята да сменят турникетите на входовете, понеже сега има по един, максимум два турникета, които работят с електронни карти. А все пак болшинството от хората ползват карти и се получава странната ситуация да се редят по 10 човека на заветния турникет докато другите пустеят.
1-2 турникета има само в "стария" така наречен участък

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2017
    • View Profile
Определено трябва да се монтират по старите станции от новите турникери, защото наистина сутрин стават големи опашки на турникерите за ел. карти.
« Last Edit: 06.11.2009, 10:56:01 by ivan krastev »

Offline popov.dinko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
    • Email
    А бе Иване, няколко пъти пишеш търникери или турникери. Не ли бяха турникети. :D

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2017
    • View Profile
    А бе Иване, няколко пъти пишеш търникери или турникери. Не ли бяха турникети. :D
Те са турникери, но поради близостта на двапа бутона съм се объркал :)
Иначе днес за сетен път се убедих, че трябва да се направи нещо, защото на Западен парк днес имаше голяма опашка!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7225
    • View Profile
ТурникеТи! Никакви турникеРи!
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
От днес забелязвам, че светлинните индикатори на старите станции вече работят. Да са ни честити. :P

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Да - и аз го забелязах - 7 месеца след  свързването на участъците, свързаха и системата за оповестяване. :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13097
    • View Profile
Да - и аз го забелязах - 7 месеца след  свързването на участъците, свързаха и системата за оповестяване. :)
Е не са 7 месеца....

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Да - и аз го забелязах - 7 месеца след  свързването на участъците, свързаха и системата за оповестяване. :)
Е не са 7 месеца....

айде 4.....  :D :D :D

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
Хахахаха, вярно - почнах да броя от март хахаха

Offline EuroDance

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EuroDance @ YouTube
    • Email
Днес забелязах нещо на станция Обеля, свързано с използвания коловоз. Една от релсите (вътрешната, не откъм перона) е деформирана - образувано е някакво дълбоко и широко (2-3 см) вдлъбване с формата на кръг, което няма нищо общо с настави или заварени участъци. Влаковете, преминавайки през въпросното деформирано място, тракат подобно на преминаването през настави/стрелкови участъци. Чудя се на какво може да се дължи това и дали преди свързването на МД1 и МД2 ще ремонтират релсовия път на тази станция?

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Днес забелязах нещо на станция Обеля, свързано с използвания коловоз. Една от релсите (вътрешната, не откъм перона) е деформирана - образувано е някакво дълбоко и широко (2-3 см) вдлъбване с формата на кръг, което няма нищо общо с настави или заварени участъци. Влаковете, преминавайки през въпросното деформирано място, тракат подобно на преминаването през настави/стрелкови участъци. Чудя се на какво може да се дължи това и дали преди свързването на МД1 и МД2 ще ремонтират релсовия път на тази станция?
Можеш ли да направиш снимка на въпросното място и да я качиш?

Offline EuroDance

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EuroDance @ YouTube
    • Email
Ще опитам да го снимам следващия път, като имам ходене към Обеля. Стига да не си изпатя от наблюдателните лелки и охраната. :D

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4430
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
По описанието изглежда като избоксувано място.

Offline EuroDance

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EuroDance @ YouTube
    • Email
Горе-долу така изглежда:



...като се има предвид, че на гадната ми Paint-ска графика изглежда просто издраскано, а реално си е дупка, дълбока. И е с по-централно разположение, в средата на релсата, но пак е нещо подобно.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
Дефектоскопистите няма начин да не са го забелязали, но, предполагам, тъй като е на станцията, а там няма големи скорости - не си дават зор за ремонт. Виж, ако беше в тунела - веднага щяха да подменят релсата. Там не биха си позволили предпоставки за беля.
Едва ли ще чакат чак свързването на двете линии, за да го ремонтират: две години са твърде много време за дефектирала релса.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4430
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Не е толкова лесно да се смени релса от безнаставов път, а и заради едно пробоксувано място в станцията не си струва.

Offline EuroDance

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EuroDance @ YouTube
    • Email
Не е толкова лесно да се смени релса от безнаставов път, а и заради едно пробоксувано място в станцията не си струва.
Релсите на станция Обеля не са безнаставови, поне между средата на станцията и северния изход са с настави. И даже има някакви парцали набутани при скрепленията между две отделни релси. Въобще коловозите на тази станция явно са били претупани.

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2003
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
На Сердика пак тече здраво от покрива. Особено романтично бе днес, когато водата румолеше по покрива на номерния вагон :)
I'll be back®