Author Topic: Надземните отсечки по МД1  (Read 22806 times)

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3139
    • View Profile
    • Email
Re: Надземните отсечки по МД1
« Reply #80 on: 12.11.2021, 21:31:28 »
Правилната ориентация на снимката е тази. Според мен въпросната снимка е от инспекция преди зазиждането на трамвайния вход/изход, защото на сателитната снимка от 2000 г. се виждат следи от машини на мястото на двете арки, които също се вижда, че липсват, въпреки лошото качество. Прави впечатление, че двете долепени арки, които са били трамвайния вход/изход изглеждат много къси и въобще не се вижда, че са вход, което значи или че по онова време той вече е бил зазидан или че никога не е бил доправен както трябва, може би и двете, все пак през 1993 г. заравят вход/изхода при Руското посолство, може тогава да са заровили и този, но да са оставили само арките и сервизната шахта.

Това би трябвало също да помогне да се идентифицира точното местоположение на края на трамвайния тунел:

Quote
Подземната връзка между метростанция “Стадион Васил Левски“ и съществуващия под бул. “Драган Цанков“ тунел представлява тунелен участък с дължина 208 м и надлъжен наклон 3,75% по посока към метростанция “Стадион Васил Левски“. Дебелината на земното покритие е в границите от 11 м при метростанцията до около 7,6 м в другия край на тунела. Строителните работи се извършват по Нов австрийски тунелен метод (НАТМ). 

Взето от тук: https://www.geotechmin.com/istoriya/izpalneni-proekti/82-stroitelstvo/255-proekti-ot-razshirenieto-na-sofiiskoto-metro