Poll

Коя метростанция Ви харесва най-много ?

СУ Климент Охридски
78 (39.4%)
Стадион Васил Левски
23 (11.6%)
Жолио Кюри
10 (5.1%)
Г.М.Димитров
11 (5.6%)
Мусагеница
18 (9.1%)
Младост 1
41 (20.7%)
Младост 3
11 (5.6%)
Цариградско шосе
6 (3%)

Total Members Voted: 198

Author Topic: Метростанции в участъка Св.Кл.Охридски-Цариградско шосе  (Read 208510 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15516
  • Живей, за да озаряваш, озарявай, за да даваш живот
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
„Сливница“, „Люлин“, „Западен парк“, „Вардар“, „Константин Величков“, „Сердика“, „Г. М. Димитров“, „Младост I“, „Интер експо център Цариградско шосе“, има още една станция от десетте, която не сме изяснили.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline rado84

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 135
    • View Profile
От изброените в анкетата ми харесва Ж. Кюри. Лесно се влиза и излиза от нея, стълбите за излизане са близо, като слезеш от влака и не е безкрайно дълга като Сердика. А също така и на влизане не се налага да ходиш по 20 км пеша, за да стигнеш до влака, какъвто е случаят на станцията на Орлов мост.  :laugh: 

Offline NickZach

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
    • Email
„Сливница“, „Люлин“, „Западен парк“, „Вардар“, „Константин Величков“, „Сердика“, „Г. М. Димитров“, „Младост I“, „Интер Експо Център - Цариградско шосе“, има още една станция от десетте, която не сме изяснили.

Пропуснахте "Опълченска". Станаха десет.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15516
  • Живей, за да озаряваш, озарявай, за да даваш живот
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Ако броим стадиона ще станат и 11, но тях двете не ги броим, става дума за новите прегради от средата на миналата година насам.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Nikolai Boyanov

  • Писател
  • **
  • Posts: 30
    • View Profile
    • Email
Оказа се, че и на метростанция "СУ Св. Климент Охридски" ще има скоро прегради. И аз забелязах черните точки (там, където ще са преградите) на перона.
Повече информация за новите метростанции и още последни новини за него, отидете на този сайт и намерете [Metro System] Line 3 - 12 Stations U/C | 4 Stations App:
https://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1818

Offline SashoGrigorov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
    • Email
На ИЕЦ преградите са сглобени. Цветът на въжетата не е жълт, а тъмнозелен и е доста по-красиво така, особено като е съчетано с цвета на станцията.


Offline daweb

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 9
    • View Profile
    • хамалски услуги в София
да хубави са, и аз ги харесва. Добре че направиха прегради на повечето места/станции. По европейско и добре е. Ама сега ме отчайват с тези маски в градския транспорт....

Offline eco_power

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 367
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Просторите за по 2 млн. на станция започнаха да сдават багажа ...

Offline FrankenPet

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
Някой знае ли от кога функционират просторите на СУ?

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7122
    • View Profile
    • Email
Някой знае ли от кога функционират просторите на СУ?

От петък. Имало е официално рязане на лентички:

https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=595.msg100288749#msg100288749

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15516
  • Живей, за да озаряваш, озарявай, за да даваш живот
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Просторите за по 2 млн. на станция започнаха да сдават багажа ...
Преди десетина минути при пристигането на „Младост I“ от летището бариерите започнаха да се вдигат, влакът спря точно, но се вдигнаха само до средата, след което се спуснаха обратно и машинистът трябваше да ги отвори, след което да ги затвори ръчно преди потегляне с аварийния бутон.
« Last Edit: 08.02.2023, 11:48:25 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7122
    • View Profile
    • Email
...но се вдигнаха само до средата..

На това му се казва "провиснали простори"  :help:

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
А цялата картинка е два пъти по-саркастична. Не стига, че са простори, ами и счупени.
« Last Edit: 08.02.2023, 13:11:46 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15516
  • Живей, за да озаряваш, озарявай, за да даваш живот
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Би било спекулация да се каже, че всички от монтираните през миналата година са с дефекти на базата на два документирани дефекта на „Г. М. Димитров“ и на „Младост I“, машинистите ще са тези, които биха казали със сигурност, но що се отнася до нас на предишните „простори“ на „Сливница“, „Люлин“, „Западен парк“, „Константин Величков“ и „Сердика“, не сме документирали никакви дефекти.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1992
    • View Profile
Писа се, че от студа дават грешки.
Вчера на Г.М.Димитров отново имаше проблем. Влакът спря и отвори врати, но преградите не се отвориха. Пътниците не можаха да слязат. Машиниста тръгна да затваря вратите. Една жена натиска бутона за връзка “екстрената”, та подобно на описаното по-горе машиниста слезе от влака и започна нещо да ръчка по конзолата, та се отвориха.
Миналата седмица пък отново на Г.М. Димитров половината простор седи вдигнат, другата половина - не. Непрекъснато се съобщава съобщението от конзолите “Моля не преминавайте жълтата линия” с женския глас и веднага след това на английски с мъжкия глас. Направо ми се наду главата. Сигурно 60 пъти се повтори записа докато дойде влака.
« Last Edit: 09.02.2023, 00:26:47 by bonbon »

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Ако не бяха простори, отношението ми към всяка тяхна нередност нямаше да бъде такова. Просто трябваше да се направят както видях, че са по линия М3. Дефектите се отстраняват и започват качествено да си изпълняват функцията. Сега дори и да ги "лъснат до блясък", те пак ще си останат нищо повече от простори за пране. :rolleyes: Някой ще каже: "Еми за толкова имаше пари!". Аз ще отговоря така: "Ако няма пари за нормални прегради по М3, по-добре не трябваше изобщо да се дават така-приготвените недостатъчни средства за тази пародия на прегради и да бъдат пренасочени към по-належащо перо от разходите на Метрополитен София". Това е поредният пример за пладнешки обир, ако питате мен... на вашите пари, от вашите данъци като жители на столицата.
Просторите за по 2 млн. на станция започнаха да сдават багажа ...
Тези неща, реално, струват максимум по 10 000 на станция, от които 9 500 са вложени в опорните колони, където са задвижващите мотори, контролерите т.н. Да сложим 5 000 за труд. Тоест, излиза, че милион 985 хиляди са отишли в нечий джоб. Умножено по броя станции, на които са/ще бъдат монтирани... :help: На живо ми се сториха още по-афиф, отколкото по разни клипове. Някой да рипне, нещо да каже, да изрази мнение пред ръководните органи... няма, или поне не съм чул и видял. :D
« Last Edit: 09.02.2023, 13:05:27 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6097
    • View Profile
    • Email
Не може като по линия 3, заради различните видове влакове като дължина и местоположение на вратите.
По рейс и по жена не се тича!

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Ако не бяха простори, отношението ми към всяка тяхна нередност нямаше да бъде такова. Просто трябваше да се направят както видях, че са по линия М3. Дефектите се отстраняват и започват качествено да си изпълняват функцията. Сега дори и да ги "лъснат до блясък", те пак ще си останат нищо повече от простори за пране. :rolleyes: Някой ще каже: "Еми за толкова имаше пари!". Аз ще отговоря така: "Ако няма пари за нормални прегради по М3, по-добре не трябваше изобщо да се дават така-приготвените недостатъчни средства за тази пародия на прегради и да бъдат пренасочени към по-належащо перо от разходите на Метрополитен София". Това е поредният пример за пладнешки обир, ако питате мен... на вашите пари, от вашите данъци като жители на столицата.
Просторите за по 2 млн. на станция започнаха да сдават багажа ...

Тези неща, реално, струват максимум по 10 000 на станция, от които 9 500 са вложени в опорните колони, където са задвижващите мотори, контролерите т.н. Да сложим 5 000 за труд. Тоест, излиза, че милион 985 хиляди са отишли в нечий джоб. Умножено по броя станции, на които са/ще бъдат монтирани... :help: На живо ми се сториха още по-афиф, отколкото по разни клипове. Някой да рипне, нещо да каже, да изрази мнение пред ръководните органи... няма, или поне не съм чул и видял. :D

Само защото преградите са "простори", не значи че са:
1. Евтини
2. Прости за поставяне
3. Дефектни
4. Ненужни
5. Безполезни.

Преградите не са елементарна притурка на станцията - те трябва да се синхронизират със системите за безопасност на метрото, което не е елементарно да се направи. Личи си от експлоатацията, че не е елементарно. Обаче само защото нещо не е елементарно за правене, не е оправдание то да се чупи и не работи. Отговорност трябва да бъде търсена. Аргументи от типа "студено е и затова заяжда" не могат да са сериозни, защото това значи, че заданието не е написано правилно. Не изключвам Братоев да е видял преградите някъде другаде и да е вкарал кръгла тръба в квадратна дупка.

Всичко това обаче не значи, че преградите нямат своето място в метрото. Всичко, което подобрява сигурността има място в метромрежата. Дали точно това решение в точно нашето метро - това е друг въпрос. Няма как да стане като в МД3 - това е ясно. А като не може така как иначе?
« Last Edit: 13.02.2023, 10:26:24 by fizik »
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2441
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Не може като по линия 3, заради различните видове влакове като дължина и местоположение на вратите.
Моля те, не възприемай написаното от мен на 100% буквално. Важна е идеята на поста ми, а не откъде да изкопираме 1:1 нещо си, без значение дали пасва. Идеята е, че това "нещо" е всичко друго, но не и солидна преграда на перон на метростанция. Затова предложих откъде можеше да се заимства идеята - плътни стени, с отварящи се врати, оразмерени спрямо вратите на вагоните, които ще минават - това са Русич и, все още, номерните. Нищо не пречи да не е стъкло, може да е PVC, пластмаса, картон ако щете (щом се налага, специално пояснявам - това за картона е иронично, само за онагледяване и разкрасяване на мисълта :)). Ще зависи от това колко пари остават след "раздаването на разни комисионни". Пък ако може без комисионните, най-добре. Тогава ще има пари за най-доброто. Инак, пак иронично-казано, можеше поне да сложат завеси, щеше да изглежда по-аристократично, или пък плътни пердета - да не се вижда кой какви ги върши във влака. :D
« Last Edit: 09.02.2023, 14:52:23 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1274
    • View Profile
Абе ей, човек, мисли малко преди да ги пишеш тези мнения и проверявай в интернет или в този форум някои неща, преди да напишеш мнение! Това ти е за пореден път... Моля те!  :police:

НЕ МОЖЕ да има оразмерени врати на преградите по М1, защото има 3 вида подвижен състав- Номерен, с 4 врати на 19 м вагон, стар Русич с 4 врати на 28 м вагон, и по-нов Русич с 6 врати на 28 м вагон...
« Last Edit: 09.02.2023, 21:14:01 by Chezare »