Нека да внеса няколко уточнения. Първо, А25 се ползваше от жителите на Мировяне и Требич. Имаше курсове в които се движеше празен, но имаше и курсове в пиковите часове, в които имаше 10-15 души. Наистина се обезсмисли неговото съществуване, след като 26 мина по новия маршрут през Илиянци, но ресурса на 25 трябваше да се прехвърли по 26 или 29, а в момента го прехвърлиха към удължените до Лъвов мост 20 и 21/22. За мен смисъла на това удължаване е спорен , а начина по-който го осъществиха, много некоректен към хората. Взеха от едни, за да дадат на други. Разписанията на 26 и 29 не са променени с почти нищо, единствено 29 прави един непълен курс сутрин, като обръща в Мировяне, така че да може да има ранен курс сутрин и последния курс на 26 е удължен до Мировяне. Там се изключва автобусът, преди това се изключваше на "Хан Кубрат". Делничното обслужване е сравнително добро, но събота и неделя не пипнаха нищо по разписанията. Има "дупки" при които няма автобус 80 минути. Освен, че не пуснаха допълнителен ресурс по 26 или 29 за празник, не си направиха труда дори да синхронизират разписанията! В началото на зимния сезон, да трябва да чакаш автобус 80 минути. Зорлем ни качиха по колите. Сега явно ние трябва да направим инициативен комитет, за да вземат от други и да дадат на нас. Така се решават проблемите на транспорта в София.
А заобиколната разходка на 26 през Мировяне, удължава времето за пътуване само с 5 минути, но за сметка на това още 2 000 души имат връзка с метрото. Както 26, така и 29 бяха пуснати през Мировяне по инициатива на кмета на Мировяне, районният кмет единствено подкрепи промяната.