Author Topic: Плевен  (Read 479597 times)

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1680 on: 28.07.2018, 14:33:08 »
Според мен би било по-оптимално да се изгради и мрежа до Хоум Макс (ако толкова държат на тази линия) и просто да се удължи маршрутът на линия №7, вместо да има 2 линии, които се покриват на 90%.
...

Ако ще се удължава линията на ТБ7 до Хоуммакс то наистина би имало някакъв смисъл да се създаден и 7а, като приемерно през един да пътуват до ЛВТ, респективно Хоуммакс.
От друга страна маршрута до Балканстрой е пример за обратното
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!


Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1066
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1682 on: 28.07.2018, 16:32:21 »
Много добре,че се спират автобусни линии и се разкриват тролейбусни. Със новата линия няма ли да се увеличава бройката тролеи,които ще трябва да се използват и дали няма да извадят още зиута? И друг въпрос до колкото разбрах линия 7 и 7А се припокриват. Защо не е само линия 7 като някои от курсове да ходят до хоумакс?
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1683 on: 28.07.2018, 23:01:45 »
Няма нужда от допълнителни тролейбуси,защото 7а е линия която покрива изцяло линия 7 като се удължава маршрута.Интервалът ще бъде същият като времето за престоят на линия 7 на крайна спирка е достатъчен да стигнат до Хоумакс и обратно.За ЗиУ вече не очаквайте да се появяват по пътищата след като бъдат доставени всичките Солариси.Те все още пътуват,но не повече от 4 тролейбуса в целият град.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1684 on: 18.08.2018, 19:10:49 »
Едно от новите попълнения


Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1685 on: 18.08.2018, 21:09:52 »
И една в гръб:


Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1686 on: 18.08.2018, 22:19:17 »
Две снимки от Плевен от 03.08

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1687 on: 24.08.2018, 11:50:39 »
Вече от новите тролейбуси всичките 6 доставени вече са на линия.Вече ако се види ЗиУ по пътищата ще е истинска изненада.Най много по едно да се види и това ще е.Очакваме и другите 9 Солариса да пристигнат и с лека ръка може да кажем че имаме обновен автопарк.Всичко това става благодарение на управителя който от много време се бори да запазим електротранспорта в града и да го обнови на 100%.Плевен е град който всички линии са тролейбусни и да речем да отидеш от точка А до точка Б с градски транспорт то освен тролейбуси друго няма.Също така е започнала реставрацията и на музейният тролейбус който ще бъде върнат към нов живот.Естествено той няма да се вижда по пътищата всекидневно,но по някой поводи ще го виждаме за да ни напомня как в години назад това е превозвало Плевенчани.Ще ми се и другите градове да взимат пример и така да развиват транспорта в града си.

Offline Saruman

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 226
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Плевен
« Reply #1688 on: 24.08.2018, 12:20:55 »
Както би казал зам. кмета по транспорт в Габрово - "това е морално остаряла технология за транспорт, тролейбусите замърсяват околната среда, те са отживелица". Да я питаме тогава защо в други градове се развиха...

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1689 on: 24.08.2018, 12:21:53 »
Ангел Несторов и цялата фирма "Тролейбусен транспорт" са пример за фирма и управление изобщо. А като общинско транспортно предприятие за мен са без аналог в България. Лично мнение. Живи и здрави да сте!

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2994
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1690 on: 24.08.2018, 13:20:17 »
Свалям шапка и дълбок полкон за този човек!Лично се запознах с него на първото представяне на новите тролейбуси преди години.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1691 on: 24.08.2018, 23:57:42 »
Поклон и от мен! Трябва пак да посетя града и да се повозя и по новата мрежа.

 Зиу-то с каква ливрея ще бъде ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1692 on: 31.08.2018, 17:24:47 »
Музейният тролейбус ще бъде боядисан в заводската си окраска червено и слонова кост.
« Last Edit: 07.09.2018, 15:04:29 by BOBI MW »

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1693 on: 07.09.2018, 15:19:01 »
Вече можем да кажем че целият тролейбусен парк е подменен на 100%.Старите тролейбуси ЗиУ бяха окончателно спрени на 23.08.2018г и на тяхно място в експлоатация са новите Solaris Trolino 12.Това са много положителни емоции да имаме екологично чист транспорт,нови тролейбуси и модерна контактна мрежа.

Една малко неприятна новина с 112 който знаете е избран за експонат.Служител на дружеството чийто лице още не е известно е нахлул с взлом в тролейбуса като е демонтирал заводската табелка която е обозначена годината на производство и заводският му номер.С тази липса не може вече да се докаже автентичноста на тролейбуса.Ето и една запазена снимка която показва автентичноста https://transphoto.ru/photo/1140606/
« Last Edit: 08.09.2018, 04:39:02 by BOBI MW »

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1694 on: 07.09.2018, 21:43:21 »
Нелепа и неприятна случка е това с откраднатата табела на 112, но нужно ли е да се доказва автентичността, когато е ясно кой е тролея, заводския му номер, кога е произведен, внесен и т.н.? Иначе е доста тъпа постъпка от някой "ценител".

На какъв етап е реставрацията? Някоя снимка дали има?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4074
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1695 on: 07.09.2018, 22:11:05 »
Същата работа преди години, когато реставрираха парен локомотив 01.23. Наложило се да му изработят нова заводска табела, понеже оригиналната изчезнала малко след посещение и разглеждане на локомотива от група чужденци. Според Деянов, табелата е открадната от безсъвестен служител на железниците за пари по поръчка на някой от чужденците. Има хора, които проявяват голям интерес и плащат луди мангизи за такива уникални табели - това е единственият случай в цялата история на българските парни локомотиви, в който заводските табели са изцяло на български. Не е проблем да се възстанови табелата, но....

Иначе всички Солариси ли дойдоха? Има ли все още автобуси в Плевен?
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6777
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1696 on: 11.09.2018, 15:32:54 »
Ето и официалната новина от сайта на Шкода:
https://www.skoda.cz/skoda-electric-dodava-trolejbusy-do-bulharska/

ШКОЛА ЕЛЕКТРИК ДОСТАВЯ ТРОЛЕЙБУСИ ДО БЪЛГАРИЯ

Четиринадесет нови тролейбуси, чието производство допринася значително от Шкода Електрик в Пилзен, са насочени към българския град Плевен. Последният от флотата на нискоетажни автомобили се появи в Плевен в края на август и септември. Автомобилите имат интересно оборудване.



"Благодарение на факта, че тролейбусите притежават батерии, те ще могат да пътуват дори и на места, където няма надземна контактна линия ", казва Петър Kasenčák, търговски директор на Škoda Electric . Най-лесният достъп и излизане от пътниците се улеснява от така нареченото коленичене, когато количката се наведе към ръба на настилката.

"Шкода Електрик" е успешна в България от дълго време. " По улиците на българския град Плевен управляван от 2014 г. четиридесет нови тролейбуси, направени от Пилзен. Още шестдесет коли от тази поръчка ще отидат и до Бургас, Варна и Старе Загора до Плевен. Тези автомобили предлагат повишен комфорт на пътниците, мощен климатик и модерна аудиовизуална система ", казва Петър Kasenčák .

Plzeňská Škodovka също е доставила в София през последните години 50 камиона с нискоетажно съпротивление Škoda 27 Tr за 700 милиона корони. От 2010 г. насам има и тридесет други 26 тролея от типа 26 Tr, задоволяващи превозвача и пътниците. В България повече от 500 тролейбуси от Шкодовка са в България.

Шкода Електрик е най-големият производител на тролейбуси в Европа. По време на съществуването на производството на тролейбуси повече от 14 хиляди тролейбуси са доставени на вътрешния и външния пазар. В допълнение към традиционното разработване и производство на тролейбуси, Шкода Електрик предлага няколко типа нови електрически автобуси за батерии.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline dst1123

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 268
  • Т25 (199x-12.2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1697 on: 11.09.2018, 17:19:33 »
Обичам Google Translate  :D
Автомобилите имат интересно оборудване.
Plzeňská Škodovka също е доставила в София през последните години 50 камиона с нискоетажно съпротивление Škoda 27 Tr за 700 милиона корони. От 2010 г. насам има и тридесет други 26 тролея от типа 26 Tr, задоволяващи превозвача и пътниците. В България повече от 500 тролейбуси от Шкодовка са в България.


Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 185
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1698 on: 04.10.2018, 08:46:12 »
Малко по качествени снимки и от мен.Показвам и салон да се видят разположението на седалките.Кабината на водача е същата с разликата в информационната система и мониторинга.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5493
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1699 on: 10.10.2018, 12:38:50 »
A ЗиУтата в същата разцветка до тях за Златна Панега ли чакат?

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.