Кампания: Подкрепете запазването на тролейбусната история на България
При това е така гладко трамбована, че чак блести на слънцето
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!
На последното си заседание Министерският съвет прие допълнително финансиране на обща стойност 86.100 млн. лева за завършване на строителството на проект магистрала "Люлин". Тя се простира от Софийския околовръстен път до пътен възел "Даскалово", от км 0+000 до км 19+135.21.От общата сума ново финансиране (почти една четвърт от първоначалната стойност) за 2010 г. са отделени 62 586 560 лева, а за 2011 г. - 23 513 440 лева, съобщиха от Министерския съвет.Средствата за 2010 г. се предоставят от централния бюджет за сметка на разчетените средства по чл. 1, ал. 2, т. 4.1. "Резерв за непредвидени и неотложни разходи - за структурни реформи и допълнителни фискални мерки" от Закона за държавния бюджет на България за 2010 г.Средствата за 2011 г. ще бъдат предвидени в проекта на закон за държавния бюджет на България за 2011 г., пише в съобщението на МС.Първоначално строителството на магистрала "Люлин" започна със 137 381 785 евро от програма ИСПА и 4 609 400 евро от бюджета, като стойността на финансовия ИСПА меморандум е 148 450 000 евро.Изпълнител е сдружение "Мапа-Ченгиз", Турция. Договорът е подписан на 8 август 2006 г., преди почти 4 години.Консултант е обединение "Луис Бергер S.A.S/ Мот Макдоналд", като договорът е подписан на 20 декември 2006 г.Строителните работи започнаха на 29 декември 2006 г. Срокът на изпълнение е 36 месеца и още 12 месеца период за отстраняване на дефекти. Според пътната агенция удължаването на срока за изпълнение е със 123 дни. Датата за приключване на проекта е 15 май 2011 г.Лот 1 и лот 4 от магистрала "Струма", в която прераства "Люлин", се подготвят за обявяване на търгове до края на годината, обяви Клаус Щоле. Сега се изработва техническият проект на лот 2. Проектирането на трите участъка от лот 3 ще се извърши със средства от техническата помощ по оперативна програма "Транспорт", съобщиха от агенция "Пътна инфраструктура".Магистралите "Люлин" и "Струма" са по направление на трасевропейски коридор 4 в посока Видин - София - Кулата. Коридорът е замислен да осигури бърза пътна и жп връзка на северозападните европейски територии с югоизточните, а по този начин ще осигурят и добри транспортни връзки между бившите социалистически страни.
Искам да те попитам снимките на възел Даскалово .....
И готов ли е да сподели идеите си - включително и с някоя грозна непрецизно нарисувана схема В смисъл - преминаването над река, жп линия, самото кръгово - явно че ще е кръгово....
Междудругото и аз си блъсках главата тези дни над въпроса за схемата на възела. Това което е сугурно е, че двете главни направления ще минават напълно безконфликтно през възела в самостоятелни нива, а на третото (вероятно най-долно) ниво ще бъде оформено нещо като кръгово! За което обаче ще трябва да се пробие още веднъж насипа на съществуващия път I-6!
Стигнал съм до някъде и спрях в нищото, образно казано (а и буквално де)
Горе двете отклонения за Мало Бучино ли са?