Author Topic: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"  (Read 338846 times)

Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #480 on: 15.07.2010, 19:11:23 »

Тук целта на багера е ,да изравни нивото на хълма с Магистралата.Като бъде постигнато това, ще се открие гледка долу ,на новия вход към Люлин 5. ;)





Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #481 on: 15.07.2010, 19:13:04 »


Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #482 on: 18.07.2010, 01:53:44 »
Аз ще допълня подробния репортаж на колегата Senna за пътния възел на СОП с малко по-наедро нахвърляните ми снимки от цялото трасе на магистрала от днес, т. е. вчера мечерта (17 юли). Има чувствителен напредък на много места, но на други места се бавят. Все пък вече съм оптимист, че са почти набрани необходимите обороти и последният краен пусков срок ще бъдe спазен.











Вече правят бордюрчетата за отводняването на пътния възел при Мало Бучино и заедно с положената почва пътят вече започва да придобива малко по-цивилизован вид.







Ето и оформлението на скатовете малко преди входа на първия тунел.





Работата по самия тунел е напреднала доста — в посока София е изкаран наполовина, а в посока Перник — на две трети.








« Last Edit: 18.07.2010, 02:00:07 by Vladislav »

Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #483 on: 18.07.2010, 01:55:02 »








Най-сетне са почнали хидроизолацията на готовата част от тунела на билото, за да могат да го засипят и да преместят пътя отгоре, което ще позволи да се довърши краят на тунела в посока Перник.



Ето и изхода на тунела в тази посока от другата страна на стария път.













Горе преди големия мост над Голямо Бучино вече трамбоват и подготвят основата на пътното платно.







Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #484 on: 18.07.2010, 01:56:23 »
И една приятна изненада. Работата по първия голям мост с 42-метрови греди е доста напреднала. Не само всички стълбове са напълно готови, но вече са положили и 40% от гредите. Имам предвид, че четири от десетте отвора на моста са вече покрити. Гредите са много внушителни, което може да се каже и за целия мост.





























Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #485 on: 18.07.2010, 01:57:30 »


Това е големият кран, с който издигат гредите.



По-нататък следва третият тунел.





Това са каналите, в които пилотоизливната машина ще провърти дупките за пилотите, на които се крепят (по-точно от които се състоят) стените на тунела.



Вторият мост с дълги греди.



И тука се подготвя основата на пътните платна.



При това е така гладко трамбована, че чак блести на слънцето :)



Следва един поглед назад от една височинка към последната част на магистралата – спускането към пътен възел „Даскалово“.



Два кадъра от самия пътен възел…

 



Долу движението по шосето София-Перник е изцяло известено във временна отбивка заради изграждането на стълбовете от надлеза.





Такава отбивка е приготвена и в посока към магистрала „Срума“.





Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #486 on: 18.07.2010, 02:45:36 »
Наистина изглежда по-обнадеждаващо, пък и апаратът ти вадих хубави кадри. Благодарности за труда!  :fan:

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #487 on: 18.07.2010, 10:55:07 »
При това е така гладко трамбована, че чак блести на слънцето :)

Този ефект се дължи на "гледжостване" на глинестите частици от насипния материал при неговото уплътняване.

Искам да те попитам снимките на възел Даскалово в каква посока са снимани? От шосето на север (София) или юг (Благоевград)?
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #488 on: 18.07.2010, 11:31:55 »
Снимките със съоръженията са посока юг, а там където е вижда нов байпас, изкачващ се вдясно са посока възела от края на Струма.

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #489 on: 19.07.2010, 14:05:41 »
Vladislav за пореден път размазва със снимковия материал и обясненията към него.

Ето и малко новини от днес - изглежда преговорите с правителството вървят надобре, тъй като хем се работи, хем и ще се плаща:

http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=934303
Кабинетът прие още 86.100 млн. лв. за "Люлин"

Quote
На последното си заседание Министерският съвет прие допълнително финансиране на обща стойност 86.100 млн. лева за завършване на строителството на проект магистрала "Люлин". Тя се простира от Софийския околовръстен път до пътен възел "Даскалово", от км 0+000 до км 19+135.21.

От общата сума ново финансиране (почти една четвърт от първоначалната стойност) за 2010 г. са отделени 62 586 560 лева, а за 2011 г. - 23 513 440 лева, съобщиха от Министерския съвет.
Средствата за 2010 г. се предоставят от централния бюджет за сметка на разчетените средства по чл. 1, ал. 2, т. 4.1. "Резерв за непредвидени и неотложни разходи - за структурни реформи и допълнителни фискални мерки" от Закона за държавния бюджет на България за 2010 г.

Средствата за 2011 г. ще бъдат предвидени в проекта на закон за държавния бюджет на България за 2011 г., пише в съобщението на МС.
Първоначално строителството на магистрала "Люлин" започна със 137 381 785 евро от програма ИСПА и 4 609 400 евро от бюджета, като стойността на финансовия ИСПА меморандум е 148 450 000 евро.

Изпълнител е сдружение "Мапа-Ченгиз", Турция. Договорът е подписан на 8 август 2006 г., преди почти 4 години.
Консултант е обединение "Луис Бергер S.A.S/ Мот Макдоналд", като договорът е подписан на 20 декември 2006 г.

Строителните работи започнаха на 29 декември 2006 г. Срокът на изпълнение е 36 месеца и още 12 месеца период за отстраняване на дефекти. Според пътната агенция удължаването на срока за изпълнение е със 123 дни. Датата за приключване на проекта е  15 май 2011 г.

Лот 1 и лот 4 от магистрала "Струма", в която прераства "Люлин", се подготвят за обявяване на търгове до края на годината, обяви Клаус Щоле. Сега се изработва техническият проект на лот 2. Проектирането на трите участъка от лот 3 ще се извърши със средства от техническата помощ по оперативна програма "Транспорт", съобщиха от агенция "Пътна инфраструктура".
Магистралите "Люлин" и "Струма" са по направление на трасевропейски коридор 4 в посока Видин - София - Кулата. Коридорът е замислен да осигури бърза пътна и жп връзка на северозападните европейски територии с югоизточните, а по този начин ще осигурят и добри транспортни връзки между бившите социалистически страни.

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #490 on: 21.07.2010, 12:05:39 »

Искам да те попитам снимките на възел Даскалово .....



Малко глупав въпрос. :)

Някой попадал ли е на схема/проект или каквото и да е за пътен възел Даскалово, за да може да се ориентираме там все пак как ще изглеждат нещата в бъдеще?

И готов ли е да сподели идеите си - включително и с някоя грозна непрецизно нарисувана схема :)

В смисъл - преминаването над река, жп линия, самото кръгово - явно че ще е кръгово....

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #491 on: 21.07.2010, 12:23:40 »
И готов ли е да сподели идеите си - включително и с някоя грозна непрецизно нарисувана схема :)

В смисъл - преминаването над река, жп линия, самото кръгово - явно че ще е кръгово....
Аз си го представям така:
черно- жп линия
оранжево-Люлин/Струма
зелено-Перник-София
карминено-рампи
синьо-кръгово

Линиите съм ги застъпил така, както предполагам, че ще е разминаването на ниво. Засега е сигурно, че директните платна ще са между двете магистрали транзитно, под тях ще има кръгово и сега строят рампите от него към Струма. Жп линията също вероятно ще я премости само Струма/Люлин, голямата въпросителна е за точното решение на връзките със стария път през Княжево. На това, което имаме и съм сложил в единия ъгъл е по-различно, но не мога да си го обясня напълно, като че ли старият път минава изцяло през кръговото, а при жп линията има някакви две странни рампи.
« Last Edit: 21.07.2010, 12:25:15 by difian »

Offline 4a4i

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #492 on: 21.07.2010, 12:28:47 »
"velbujd" in the other forum

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #493 on: 21.07.2010, 13:19:28 »
аз като го гледам и мисля че не е точно така. първо мисля че кръговото не над пътя княжево-перник-радомир а малко в страни от него. освен това май е по смислено да използват сегашният подлез на мястото (този по който сега трафика от софия слиза под пътя княжево-перник-радомир и отива кък струма) за връзка с кръговото. нещо такова:

извинявай че ти копнах схемата ама ме мързеше да правя нова :)
извинете и за грознотата и, но с пейнт-а за 2 мин - толкова
ако наистина го направят така както мисля то тогава пътния възел ще стане на 4 нива
а във западна посока (към радомир) май от кръговото ще се слиза на един по-малък път, който е успореден на пътя княжево-перни-радомир и на няколко-стотин метра растояние прави връзка с вече същесствуващ пътен възел

едит: все пак не ме домързя за схемта. ето аз как виждам нещата.
(нагоре е север и съм ползвал цветовите означения на колегата)
« Last Edit: 21.07.2010, 13:46:40 by slavybg »

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #494 on: 21.07.2010, 13:25:48 »
Междудругото и аз си блъсках главата тези дни над въпроса за схемата на възела. Това което е сугурно е, че двете главни направления ще минават напълно безконфликтно през възела в самостоятелни нива, а на третото (вероятно най-долно) ниво ще бъде оформено нещо като кръгово! За което обаче ще трябва да се пробие още веднъж насипа на съществуващия път I-6!

Другото нещо, което което се получава със сигурност, е че двете връзки от кръговото към АМ Люлин посока София премостват ж.п. линията. Колоните се виждат на сателитните снимки! Т.е ще имаме три мостови съоръжения над ж.п линията.

Пускам и моя опит за разшифроване на схемата на възел Даскалово!

Стигнал съм до някъде и спрях в нищото, образно казано (а и буквално де)
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #495 on: 21.07.2010, 13:35:10 »
в същност със допускането, че не се пипа пътя перник-софия ти решаваш една от големите бъркотии-загадки в главата ми, това обяснява и горните - северно от реката - връзки и подходи, те просто правят връзката на АМ люлин със стария път за софия....


остава да се мисли в тази посока, и малко да се рисува :))

Междудругото и аз си блъсках главата тези дни над въпроса за схемата на възела. Това което е сугурно е, че двете главни направления ще минават напълно безконфликтно през възела в самостоятелни нива, а на третото (вероятно най-долно) ниво ще бъде оформено нещо като кръгово! За което обаче ще трябва да се пробие още веднъж насипа на съществуващия път I-6!


Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #496 on: 21.07.2010, 14:02:36 »
Стигнал съм до някъде и спрях в нищото, образно казано (а и буквално де)
Голямото кръгово не стига до жп линията, по-скоро тангира пътя Перник-Княжево. Ето, аз как тълкувам сателитните снимки. Пак не е съвършенно и има дублажи, които са излишни. Опитвам се да си обясня нещо, дето прилича на второ кръгово с директни връзки Перник-Люлин. Червеното съм 100% сигурен, че ще е така по изградените колони, за останалите цветове- не, като с тях съм разделил всяка една от връзките:
« Last Edit: 21.07.2010, 14:06:09 by difian »

Offline slavybg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 94
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #497 on: 21.07.2010, 14:18:55 »
момчета ето ви официална схема на пътния възел. всичките ми предположение за това какво ще излезе на края са основани на нея.


Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #498 on: 21.07.2010, 14:22:42 »
Горе двете отклонения за Мало Бучино ли са?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16441
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #499 on: 21.07.2010, 14:26:48 »
Горе двете отклонения за Мало Бучино ли са?
Бъдеща магистрала, излизаща към Костинброд и Петрохан. Изрязана е, но се вижда къде минава горе под надписа:
http://www.sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=OUP_GOTOV_25000_2010-01-26/