Author Topic: Чавдар: прототипи и история  (Read 1003768 times)

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 338
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3720 on: 15.09.2019, 15:10:28 »
Две снимки, съответно на Чавдар М81 и Чавдар М80. Най вероятно 70те години.

Първата е във Велико Търново, по линия 2, изкачва се към Царевец, а втората е загадка за мен  :D


Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3721 on: 15.09.2019, 18:31:28 »
...а втората е загадка за мен  :D
много прилича на някой от тунелите по пътя Асеновград-Бачково

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4327
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3722 on: 15.09.2019, 18:44:47 »
Край Черепиш е този тунел.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3723 on: 15.09.2019, 18:59:17 »
Абсолютно вярно
https://goo.gl/maps/drNpGPNsTuWoURNa9

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 338
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3724 on: 15.09.2019, 19:47:28 »
Абсолютно вярно
https://goo.gl/maps/drNpGPNsTuWoURNa9

Ехее, браво, за мен бе загадка.

А също вижте какво ми изпрати един приятел, какъв е този Чавдар?
Много е интересен, защото няма прозорци, освен предния.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3077
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3725 on: 15.09.2019, 20:16:53 »
Абсолютно вярно
https://goo.gl/maps/drNpGPNsTuWoURNa9

Ехее, браво, за мен бе загадка.

А също вижте какво ми изпрати един приятел, какъв е този Чавдар?
Много е интересен, защото няма прозорци, освен предния.
Обикновен LC 51 Авия с премахнати стъкла.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3726 on: 16.09.2019, 19:39:58 »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4069
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3727 on: 16.09.2019, 20:03:24 »
Снимката е нагласена, но.....това за изпитателно-редовна линия около Ботевград излиза за първи път....После програмата е изпълнявана с "говенные" тролеи ЗИУ-9.....Понеже с тиристорния регулатор са стигнали до никъде....
« Last Edit: 16.09.2019, 20:13:03 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3077
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3728 on: 16.09.2019, 20:37:54 »
Хубав изглед към десния профил на Чавдар м80, Велико Търново, 70 - те години:

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3729 on: 25.09.2019, 23:01:54 »
СА 3514 по 60

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3730 on: 28.09.2019, 12:13:05 »

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3731 on: 30.09.2019, 20:24:59 »

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1910
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3732 on: 01.10.2019, 00:14:20 »
Колко много обезобразени М4-ки с кръгли фарове. С каква статия е свързана снимката? :rev:
The Grand Tour

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4069
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3733 on: 01.10.2019, 03:11:59 »
По едно време, 84-та-86 та година, все така ги изкарваха от завода, Стефане. Причината е, че фаровете масово се крадяха и продаваха на битака - цялата вътрешна част е същата като на Москвич 412 и 2140. С други думи чавдарските фарове се различаваха от москвичките само по стъклото и гривната. Затова се принуждават да слагат фарове, които не стават за нито една лека кола - в случая стандартни кръгли руски фарове за ГАЗ-ка, ЗИЛ, МАЗ, КАМАЗ, УАЗ-ка и още каквото се сетиш. Същата работа се получи и при трамваите....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1910
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3734 on: 01.10.2019, 08:28:27 »
Никак не съм сигурен, че са излизали така от завода. Да не кажа, че не е вярно. Може в някое АРЗ да са ги модифицирали. Иначе фаровете са им били качествени Светлина със стъкла на Bosch и Ceibe. 
The Grand Tour

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3735 on: 01.10.2019, 10:17:50 »
Колко много обезобразени М4-ки с кръгли фарове. С каква статия е свързана снимката? :rev:
Някаква статия за ДАП София-окръг, май нямаше нищо интересно като текст.

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3736 on: 04.10.2019, 19:14:16 »
Една от онзи ден в Обеля-2.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3737 on: 06.10.2019, 22:01:37 »

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3738 on: 06.10.2019, 22:50:11 »
Дали е бил на линия? Струва ми се, че на табелата пише 88, а 88 никога не е минавал от там.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15301
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #3739 on: 06.10.2019, 23:03:29 »
Дали е бил на линия? Струва ми се, че на табелата пише 88, а 88 никога не е минавал от там.
Нито пък е имало Чавдарки по нея. Най-вероятно е по А114