Author Topic: Хасково и Димитровград  (Read 110897 times)

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #160 on: 14.05.2018, 19:38:05 »
Снимкa от Хасково на 1012
« Last Edit: 15.05.2018, 23:25:08 by mi4omi »

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5049
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #161 on: 15.05.2018, 09:39:17 »
Град Хасково ще закупи електробуси,които ще бъдат дадени на фирмата за тролейбесн траспорт.Те ще се закупят с пари от ЕС и добавка от заем.Информацията е от списание  "ГРАДЪТ" /страница 78-79/.
https://issuu.com/tcmgbg/docs/infra5
Тази информация не се върза с нещата от есента на 2016 година и писмата по-горе от МРРБ, които съм цитирал.
Например нямаше споменат градски транспорт е плана за градското възстановяване на Хасково, както и не е известно да са правени анализи и разигравани варианти в предварително проучване.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk

Украйна, победа!

Offline N_D

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #162 on: 15.05.2018, 20:09:02 »
Кмета се отдели от ГЕРБ(партията ,която го издигна)затова не се очаква развитие в гр. транспорт.Чудо ще е ако оцелее Тр. Транспорт до края на мандата.

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #163 on: 17.05.2018, 19:07:31 »
Малко снимки,извинявам се за качеството.1012 по 108

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #164 on: 17.05.2018, 19:10:57 »
Още-1012 по 308.

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #165 on: 17.05.2018, 19:13:07 »
И последно-1012 по 308 и 1011 по 108.
« Last Edit: 17.05.2018, 19:14:39 by mi4omi »

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1066
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #166 on: 17.05.2018, 19:57:06 »
Хубаво е,че пускаш снимки,но колко тролейбусни линии останаха в града?
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #167 on: 17.05.2018, 23:02:26 »
Две-108 и 308.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1209
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #168 on: 18.05.2018, 00:06:39 »
Хубави снимки,а можеш ли да ни кажеш кои точно тролейбуси се движат тоест ако можеш да направиш списък с тролейбусите в движение,спрените от движение и има ли още бракувани от Зиу-тата?Аз мога да направя списък на това,което имам като данни:
1001 - спрян от движение.
1002 - бракуван 2008г.
1003 - спрян от движение.
1004 - бракуван 2008г.
1005 - спрян от движение.
1006 - бракуван 2012г.
1007 - спрян от движение.
1008 - спрян от движение.
1009 - УЧЕБЕН спрян от движение.
1010 - бракуван 2012г.
1011 - в движение.
1012 - в движение.
1013 - за части купен от Плевен (бивш 179)бракуван.
1014 - в движение.купен от Плевен (бивш 150)
1015 - в движение.купен от Плевен (бивш 129)
1016 - в движение.купен от Варна (бивш 079)
1017 - за части купен от Варна (бивш 172)бракуван.
1018 - в движение.купен от Варна (бивш 057)
401 - УЧЕБЕН доставен от Пловдив бракуван 2012г.
402 - УЧЕБЕН доставен от Пловдив бракуван 1995г.
Това е с което разполагам,ако някой нещо знае повече да сподели.Благодаря предварително.

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #169 on: 18.05.2018, 12:10:39 »
Хубави снимки,а можеш ли да ни кажеш кои точно тролейбуси се движат тоест ако можеш да направиш списък с тролейбусите в движение,спрените от движение и има ли още бракувани от Зиу-тата?Аз мога да направя списък на това,което имам като данни:
1001 - спрян от движение.
1002 - бракуван 2008г.
1003 - спрян от движение.
1004 - бракуван 2008г.
1005 - спрян от движение.
1006 - бракуван 2012г.
1007 - спрян от движение.
1008 - спрян от движение.
1009 - УЧЕБЕН спрян от движение.
1010 - бракуван 2012г.
1011 - в движение.
1012 - в движение.
1013 - за части купен от Плевен (бивш 179)бракуван.
1014 - в движение.купен от Плевен (бивш 150)
1015 - в движение.купен от Плевен (бивш 129)
1016 - в движение.купен от Варна (бивш 079)
1017 - за части купен от Варна (бивш 172)бракуван.
1018 - в движение.купен от Варна (бивш 057)
401 - УЧЕБЕН доставен от Пловдив бракуван 2012г.
402 - УЧЕБЕН доставен от Пловдив бракуван 1995г.
Това е с което разполагам,ако някой нещо знае повече да сподели.Благодаря предварително.
Съжалявам,от Плевен съм, жив.в София,бях там за 2 дена.
« Last Edit: 18.05.2018, 22:13:44 by mi4omi »

Offline N_D

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #170 on: 18.05.2018, 20:20:28 »
Много  пъти съм писал кои са в движение,но не четете предишни страници.Пак ще напиша.
1008-в движение(ползва се в краен случай за резерва)
1011-В движение
1012-в движение
1013-нарязан в Плевен (доставени някои здрави части)
1014-в дижение
1015-спрян(никога не е излизал от базата.предполага се че ще се бракува,поради много лошо техн. състояние.)
1016-в движение
1017-спрян (ползват се части от него)
1018-в движение
1001,1002,1003,1004,1005,1006,1007,1009,1010 и още две учбни зиу без номера от Пловдив са бракувани и повечето нарязани.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4428
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #171 on: 18.05.2018, 21:44:37 »
Като е бил нарязан в Плевен частите ли са номерирани 1013? Също защо на 1017 е присвоен номер като от началото се знаеше, че е за части?

Offline N_D

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #172 on: 18.05.2018, 22:24:33 »
Тролеите бяха договорени от един Управител,а след 20 дни бе сменен от друг.После синята зона премина към тр. транспорт и съкратиха 40процента от тролеите.В този хаус станаха тези необмислени решения.1017 беше в движение като дойде от Варна.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #173 on: 30.09.2018, 16:22:58 »
Днес минах през Хасково. Първо видях варненския 1018, след това една от двете сегедски Шкоди и накрая плевенското 1014. Успях да снимам. Интересното е, че 108 също така тръгва от ЗММ, прави малкия кръг и втория път на Орфей сменя табелата с 308, като се връща отново на ЗММ.
« Last Edit: 30.09.2018, 16:25:12 by klutsohor »

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5049
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #174 on: 30.09.2018, 23:13:33 »
Много дъжд днес в Хюстън!! Тук капка не е паднал.
За последно май месец обходих горе-долу тези места. Иначе не ги различавам кой тролейбус откъде беше.
Спомням си някак неусетно за мен пуснаха тролейбуси в ученическите ми години. Дали вървяха с Димитровград, дали бяха по-назад, обаче докато очаквах меден проводник по димитровградските стълбове и там вече бяха готови. Тръгнаха им тролейбусите май след 90та. Ама ми се губи.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk

Украйна, победа!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4071
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #175 on: 30.09.2018, 23:30:41 »
91-ва, при Димитър Попов. Дойдоха чисто нови зелени ЗИУ-та, 9, пак по това време и 10-тина в софийското депо Искър. Май са били предназначени за друг град с недовършена мрежа.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2944
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #176 on: 01.10.2018, 00:02:11 »
Доколкото е коментирано тук във Форума, тези зелени ЗиУта са били от Видин.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #177 on: 01.10.2018, 06:54:40 »
Бях и в Димитровград, където няма и помен от окачвания за линията, но има останали на места от големите стълбове, позиционирани в кръстовищата. Видя ми се изчистено и е монтирано ново улично осветление по трасето.

Тролейбусна линия между Димитровград и Хасково за мен е абсурдно да се говори, защото пътя е с габарит на магистрала и движението там е много интензивно. Не могат да се ползват и аварийните ленти, понеже на доста места те са прекъснати.
« Last Edit: 01.10.2018, 06:59:49 by klutsohor »

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5049
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #178 on: 01.10.2018, 10:29:37 »
Да обаче, както съм писал няма нужда тролейбуса да се движи в дясно на извънградско каране, освен където има спирка. Също така не виждам причина тролейбус да се движи бавно на нова мрежа по прав участък на извънградско каране.

Иначе димитровградчани какво помнят за тролейбусите няма никакво значение щото никога не са осъзнали нуждата от тях, съответно и неслучилата се мрежа.
Всъщност кореняците димитровградчани се чувстват най-добре сред доматите, карпузите и кауните.

Що се отнася до пътя между Хасково и Димитровград - това е първия път в България с габарити на магистрала, макар и никога да не се е водил като такава. Това не пречеше на съчленените Икаруси през 80-те да си пътуват по него с познатата за Икаруси скорост.

Освен това да припомня писмото на зам министърката от МРРБ, намиращо се тук в темата от лятото на 2016-та по въпроса:
https://forum.gtsofia.info/index.php?action=dlattach;topic=6272.0;attach=119052
Както се вижда от него, никой не е отхвърлял идеята от МРРБ, а само е искал работа по въпроса, която никой дори не рачи да подхване.
За мен извода е един:
- При наличие на желание (което са съжаление нямаше) проекта беше реализируем. Ако не беше така, нямаше да се говори за въпросната линия неофициално шо бай Тошово време.
« Last Edit: 01.10.2018, 11:21:40 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #179 on: 01.10.2018, 12:42:58 »
Движението към днешно време по този участък е по- забързано и там се кара с над 100 км/ч, докато ограничението на скоростта при тролейбуса е 65 км/ч. По онова време наистина не е имало толкова мощни и бързи коли и е било по- безопасно да се съвместява движението с тролейбусен транспорт. За мен този транспорт е подходящ в Пловдив, но не и там.