За Ауди е всеизвестно, че са по-чупливи и капризни, но не съм съгласен за БМВ - с някой определени моделни изключения (като X1), всичко останало е що-годе читаво, добре вървящо и носещо много на бой, даже варелите E36/E38/E39 на кварталните състезатели. Никаква база за сравнение с произволен представител на VAG групата, понеже въпросните автомобили изобщо не понасят на подобни състезателни изпълнения. При по-новите модели (след E60 нагоре) вече и частите държат цена, но това са донякъде премиум марки, което си е в реда на нещата. Повечето бензинови мотори работят перфектно на газ без никакви ядове, дизелите им са здрави и страдат от обичайните проблеми - дюзи (от хубава нафта), турбини, вериги, клапи... все донякъде приемливи неща, които си се знаят, изникват и се правят без особени да е нужно наливането на няколко хиляди лева в ремонти, както често се случва с някой съвременни коли. На мерцедесите пък кутиите им са доказано здрави и се карат доста приятно... идеята ми е, че няма лоша кола, има лоша поддръжка, което пък не е предпоставка да се карат само стари бараки, на които мястото им е по-скоро в музея.