Знаете, че няма нито една читава руска кола - едно време купуваха Лада и Сговнич поради липса на друго....а дори Вартбурга и Трабанта, независимо от всички кусури на мукавата и двутактовия двигател, бяха много по-добре от тях. За полски Фиат и Дачия даже и приказката не ми се отваря, даваха дефекти на поразия, но пък почти не се чакаше ред за тях. Москвето беше отврат и за каране, и за возене, и за ремонт. Жигулата/ладата също беше калпава, ако че и по лиценз на Фиат. Баща ми 13 години беше монтьор в Инжстрой - за руските камиони и стоителна техника една хубава дума не каза, също и за полските, чешките, както и за идващите за поправка по някакви договори Ниси и Жукове...Дори се говореше, че шуменските ГАЗ-ки били по-здрави от оригиналните. Казваше, че са се родили с багерите Бенати, бетоновозите МАН, големите кранове Колес, Либхер и влекача Магирус. Та мислите ли, че сега резултатът няма да е същия?