Според мен това е правилна стъпка, защото в момента ГТП у нас си е чиста формалност - дали е изправна или не дадена кола, разликата е 50-60 лв. и едно шарено стикерче. Както винаги бюрокрация, пълнеща определени джобове по веригата, която не води до никакви ефективни и смислени резултати, но обслужваща определени кръгове. И от там започват порочните практики - в момента например, няма значение коя екокатегория е колата по талон и какви газове изхвърля - ако е стара си влиза автоматично в еко 1, ако е до 2009 - еко 2 и т.н., което напълно обезсмисля първоначалните намерения и противоречи на всички европейски правила и законодателни норми към които така неистово се стреми част от населението ни - т.е. ако колата е произведена и категоризирана, че покрива евро 4, то е логично и на стикера да го пише това без да се налага някой чичко да открива топлата вода на всеки 12 месеца. Затова си мисля, че е въпрос на време и тази регулация да отпадне, ако някой междувременно не осъди държавата/ИААА.