Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 166503 times)

Offline spicy_e

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2262
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #900 on: 14.03.2022, 11:31:52 »
Както са тръгнали нещата ще има 3 донора....

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13147
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #901 on: 14.03.2022, 11:52:49 »
Няма нищо учудващо в това, че няма части за трамваи, каквито никога не сме имали. Това, което има повече значение в случая е че София строи метро от повече от 40 години, особено активно в последните 18 и не е нормално за период, в който инвестирахме милиарди в подземната железница да не можем да си приведем трамвайните трасета в някаква минимална изрядност, вместо това още 2014 г., когато дойдоха Песите започнахме да си ремонтираме трасетата впоследствие и продължаваме да го правим, докато съсипваме годни трамваи.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #902 on: 14.03.2022, 12:04:41 »
Ами ръководството на СЕ толкова си може, за това не е виновно нито метрото, нито някой друг. Отделно, как е възможно да вземеш трамваи, и да не сключиш никакви договори за части за тях. Нима за 4 години не разбраха какви части ще са нужни за поправката им? Или просто всичко е оставено на доизживяване и докато има части ще се движат, след това ще ги бракуваме и ще чакаме ново дарение...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13147
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #903 on: 14.03.2022, 12:12:17 »
СЕ е само оператор, транспортната политика се задава от общината и те са задали тази политика на безхаберие и престъпна безотговорност.
Или просто всичко е оставено на доизживяване...
Ами да си дойдем тогава на въпроса. Било ли е в последните 32 години наземния градски транспорт в София да не е на доизживяване, возилата да се съсипват и държат до разпад, след което да се заменят само когато ситуацията стане драстична, политиките за разписанията да са абсурдни и системата да се управлява от невежи бюрократи.

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4469
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #904 on: 14.03.2022, 12:12:46 »
Или просто всичко е оставено на доизживяване и докато има части ще се движат, след това ще ги бракуваме и ще чакаме ново дарение...
Изненадвам се, че все още има хора, които се чудят на това. Не сте ли разбрали, че това е основен принцип у нас? Казвам го съвсем сериозно, без никаква ирония.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #905 on: 14.03.2022, 12:22:52 »
Не се учудвам, по-скоро беше твърдение. Но не смятам, че това нещо е нормално и че винаги трябва да е така.
СЕ е само оператор, транспортната политика се задава от общината и те са задали тази политика на безхаберие и престъпна безотговорност.
Или просто всичко е оставено на доизживяване...
Ами да си дойдем тогава на въпроса. Било ли е в последните 32 години наземния градски транспорт в София да не е на доизживяване, возилата да се съсипват и държат до разпад, след което да се заменят само когато ситуацията стане драстична, политиките за разписанията да са абсурдни и системата да се управлява от невежи бюрократи.
СЕ е оператор, който не се интересува от нищо. Управлението му е под всякаква критика и от там тръгват проблемите лавинообразно и в посока на самата услуга за гражданите и в посока към СО. Колкото до СО, нещата там са ясни, но вината не е само тяхна. Защото СО наля милиони в нови возила, а виждаме как се поддържат те от СЕ.
 
И по темата, предвиждам с този темп на съсипване тези трамвайни мотриси да се бракуват дори преди българските мотриси по модела с T4DC.

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4999
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #906 on: 14.03.2022, 16:05:09 »
Според една друга приказка от ватманската стая, 14 от краставиците ще останат донори за части на останалите 14 краставици още тази седмица. Дружествата може да са зле, тпамваите да не са в изрядно състояние, но приказката за 661 е родена в някоя от конференциите.
П.П. 673 остана още в началото донор, 686 се наложи да му разглобят голяма част от кабината, и съответно не можаха да му върнат обратно електрическата част в първоначалното състояние, въпреки, че излезе няколко пъти на самоход от депото.
« Last Edit: 14.03.2022, 16:07:52 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2255
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #907 on: 14.03.2022, 17:53:39 »
Ми то в момента спрени са 661, 665, 674,681,685 . За тва и всеки ден има български на 8 ца
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline danny.drandarov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #908 on: 14.03.2022, 19:43:09 »
Днес като по чудо всички коли си бяха базелски.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 837
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #909 on: 14.03.2022, 20:40:56 »
Проблема не е в типа трамваи, за българските също няма части , и 506 е спрян, до преди дни 936 също беше. Ходова част чупят със същото темпо като базелсните - всекидневно.

Offline danny.drandarov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #910 on: 15.03.2022, 11:11:22 »
661 е с блокирала задна талига, през нощта е издърпан от Люлин.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5126
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #911 on: 15.03.2022, 12:16:47 »
661 е с блокирала задна талига, през нощта е издърпан от Люлин.
На 04.03. ... През нощта талитага е поставена на колички и 661 е прибрана в депо теглена от 3008.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14485
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #912 on: 15.03.2022, 12:45:40 »
Жалко ще е ако ги спрат половината, тези трамваи са ми от любимите. Като се загледате как са направени, много качествено и грамотно, много ми харесва как всичко е мислено, дори вратите с падащата стъпенка и затварянето като се качи някой за да не изстива. За качеството на балатуми, плоскости, уплътнения въобще дума не може да става за сравнение. Прави ми впечатление, че дори отделената топлина при спиране зимата се вкарва в салона и са много топли, вместо да отива във въздуха. Хитро решение, което не знам как нашите не са се сетили при Българските трамваи, там се отделя много топлина в атмосферата.

Единственото недомислено за мен е вентилацията на средната секция. Мислех че отгоре има климатик и за това са отворите на страниците, или поне вентилация, но като писахте че няма такова нещо това наистина ми се вижда недомислено като без никакво проветрение там и лятото се усеща неприятно. Всичко друго им е супер, това са ни може би най-комфортните трамваи в момента. Дори Песите не ми изглеждат така качествено направени като тези.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4469
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #913 on: 15.03.2022, 14:12:13 »
Не случайно "Swiss made" е световен критерий за качество.

Online wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1458
  • 9060
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #914 on: 15.03.2022, 14:26:02 »
Единственото недомислено за мен е вентилацията на средната секция. Мислех че отгоре има климатик и за това са отворите на страниците, или поне вентилация, но като писахте че няма такова нещо това наистина ми се вижда недомислено като без никакво проветрение там и лятото се усеща неприятно. Всичко друго им е супер, това са ни може би най-комфортните трамваи в момента. Дори Песите не ми изглеждат така качествено направени като тези.
Просто е - там, откъдето идват, лятото не е 2 месеца температури вариращи между 30 и 40 градуса. Респективно са решили, че вентилация не е нужна явно. С останалото в поста май всички са съгласни (относно качеството).

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13147
  • Злото е това, което ни разделя
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #915 on: 15.03.2022, 15:24:51 »
661 е с блокирала задна талига, през нощта е издърпан от Люлин.
На 04.03. ... През нощта талитага е поставена на колички и 661 е прибрана в депо теглена от 3008.
Цялата талига и двете колооси? От какво може да стане това?

Sofiatransport транспортна база данни

- Галерия с над 86 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5126
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #916 on: 15.03.2022, 15:59:39 »
661 е с блокирала задна талига, през нощта е издърпан от Люлин.
На 04.03. ... През нощта талитага е поставена на колички и 661 е прибрана в депо теглена от 3008.
Цялата талига и двете колооси? От какво може да стане това?
Двете колооси се задвижват от един тягов електродвигател. Т.е. имат постоянна кинематична връзка. Това налага поставянето на двете колооси на колички.
Каква е причината за конкретният отказ не мога да кажа ... Не съм се интересувал след като го закарахме в депото.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 837
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #917 on: 15.03.2022, 20:50:13 »
Няма смисъл да се разкарвате, още никой не е пипан ,трябва първо да дойдат новите редуктори , а ако са готови и не са платени...

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5126
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #918 on: 16.03.2022, 10:06:59 »
Няма смисъл да се разкарвате, още никой не е пипан ,трябва първо да дойдат новите редуктори , а ако са готови и не са платени...
На кого да са платени? Ремонтират се в Трамкар. Трамкар е поделение на СЕ, не се извършват вътрешни плащания.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 837
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #919 on: 16.03.2022, 22:13:10 »
Така е , моя грешка, мислех нещо за Костенец.