Благодаря!
Автоматичната стрелка е хубава. Тя трябва да може да се минава без специално намаление на скоростта. Изглежда ми близко разположено кръстосването на двете жици след разделянето. То трябва да е на около 4 - 4,1 метра от стрелката, а изправянето на двете мрежи след това е редно да се изпълни с къса крива, а не със стабилизатор. Това изправяне е разположено прекалено близко до самото кръстосване.
Събирателната стрелка е неподходяща, заради големият ъгъл, който трябва да се преодолее при събирането от неизолираната мрежа. Движението по изолатора може да става и с по-голяма скорост. Стрелката е българско производство.
Кръстовката е българско производство, но са ползвали модифицираният тип, който се ползва в София, където местата на кръстосване са стабилизирани от полуокръжности, запазвайки така равнината на преминаване на токовземателите. Позволява преминаване с по-големи скорости през нея през всяка от посоките.
Като цяло обаче българските стрелки и кръстовки амортизират по-бързо главите на токовземателите и изхабяват по-бързо графитните вложки.
Направено е сравнително прилична реконструкция, но при нея ясно си личи липсата на опит и знания както на тези, които са изработвали техническите параметри на конкурса (доставен е сбор от продукция на разнообразни производители, които отговарят на условията на конкурса, но са с най-ниска цена), така и на монтажниците на елементите по самата контактна мрежа.