Author Topic: Тролейбусни превози - Стара Загора  (Read 134630 times)

Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 367
  • 127 - (1993-2016)
    • View Profile
Според мен първата линия, описана от теб, трябва да е с номер 52. Добре ще е да е последователна с добре познатата 51, така ще се запомни по-лесно. Втората линия не мисля че е добре да е 204, защото вече хората са много объркни относно това от къде минава, понеже вече за трети път я променят. Може би 4 ще е подходящо от гледна точка, че ще е последователна с 3. А третата линия е ОК да бъде 25.
За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 431
    • View Profile
Мисля, че ако ги определят за стари линии, но с промяна в маршрута, по-лесно ще минат за гласуване в Общ. съвет. Линия 53 имаше от кв. Три чучура север по пътя на 51 до Алана през гарата, 28 беше от Стадиона до Трол. депо. Също 5+3 и 2+8 са подходящи съчетания. 4-та в ранните години беше като 20-та, само че от кв. Железник по Столетов до кв. Самара 3. Вероятно най-добре е първата линия да бъде възстановяване на 53 с промяна в маршрута, по същия начин и за третата- 28. Само за втората се колебая.
« Last Edit: 22.09.2021, 20:11:05 by klutsohor »

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 431
    • View Profile
За втората линия е добре да се възстанови № 4 с маршрут: Тракийски университет - Студ. общежитие в кв. Казански - ул. Георги Байданов - ЖП гара - Автогара - Ветеринарен техникум - кв. Кольо Ганчев - Конна база на ТрУ.

Offline xtreme2000

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
    • Email
За съжаление нещата вървят към ограничаване на тролейбусния транспорт или поне застой в настоящото му положение.
Напоследък е силно занижено нивото на експлоатация на интегрираната система. По таблата има несъответствия в времето на пристигане, отделно колите се движат хаотично, а в повечето от тях не работи гласовото известяване или се посочват спирки по обратния маршрут...

Offline marto_pz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 884
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Някой от ЛАЗовете е станал учебен
Youtube channel - https://www.youtube.com/channel/UCgBcoi0ebMihw0ngkUHEQ-Q?view_as=subscriber
Facebook page - Transport Channel

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4394
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Това е 1015.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 431
    • View Profile
Много красив изглежда на снимките ЕлектроЛаза от пробната обиколка на 28.10.21г. и навява хубави спомени. Има снимки от събитието:

https://www.szprevozi.com/bg/novini/troleybusni-i-avtobusni-prevozi-eood-izgrazhdat-ucheben-tsentar-na-teritoriyata-na-grada

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2733
  • Стига фира!
    • View Profile
Похвална инициатива, браво! Само това е начинът - обособяване на ПУЦ, който да задоволява собствените нужди на предприятието. Дано има желаещи.

Offline Foreigner037

  • Писател
  • **
  • Posts: 28
    • View Profile
Определено Лаза си личи колко е амортизиран, поне външно. За учебен тролейбус обаче надали е проблем това. Трябва да се добави към подвижния състав в другата тема, макар и да е учебен.

Въпросната тема също мисля че трябва да се редактира значително. Сега е сравнително трудно да се разбере кое всъщност е подвижния състав в момента. Според мен първия пост трябва да се редактира и да стане "актуален подвижен състав", на който да се изредят всички превозни средства, а вече следващите постове да бъдат бивш такъв. Освен това броят на автобусите не съвпада и с идването на новите 33 електрически така или иначе ще трябва да се редактира.

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 431
    • View Profile
1-ца вече няма, вчера видях и автобус по 36, а докато минавах по Гурко, 26 не видях. Нещата с тролейбусния транспорт в града не вървят на добре.

Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 367
  • 127 - (1993-2016)
    • View Profile
Защо отново няма 1-ца? Напоследък нямам почти никакво време да наблюдавам ГТ, че затова сигурно не ми е направило впечатление.
За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!