Author Topic: Маркировка и организация на движението  (Read 180353 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15770
    • View Profile
    • Email
Ако нанесат пунктирани линии през Сливница, ще се научат. Така беше на Драган Цанков на канала посока НДК, сега никой не стъпва на релсите.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13888
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Временната организация с три ленти в посока центъра и две на обратно по „Сливница“ между „Насте Стоянов“ и „Константин Величков“ е преправена на постоянна с постоянна маркировка. Левите завои на „Тодор Александров“ и „Константин Величков“ и този на „Сливница“ и „Димитър Петков“ в посока затвора не са възстановявани след пуска на тунела към „Люлин“.
« Last Edit: 13.03.2023, 13:46:48 by AGENT 006 »
Възможността да мечтаеш означава, че най-големите ти мечти вече са реалност!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10462
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
То временната маркировка много рядко се спазваше, да не говорим че не беше нормативно валидна, защото с оранжева боя се маркира ВОД със съответните пътни знаци, които естествено липсваха.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15770
    • View Profile
    • Email
Въпросните леви завои са изпълними по съседни улици и отпадането им е резонно. Преди 15-тина години забраниха леви завои по бул. В. Левски и това облекчи кръстовищата. Дано скоро преразгледат готовата отсечка от бул. Каблешков,  че ако целият трети ринг се изпълни така, се обезсмисля идеята от бърза връзка без навлизане навътре в града.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4569
    • View Profile
    • Email
този на „Сливница“ и „Димитър Петков“ в посока затвора не са възстановявани след пуска на тунела към „Люлин“.

А тролеите как ще завиват?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13888
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Разписанието е променено отдавна, смените се извършват в посока „Люлин“, не в посока центъра.
Възможността да мечтаеш означава, че най-големите ти мечти вече са реалност!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4569
    • View Profile
    • Email
ККМ не е демонтирана.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10462
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
ККМ за ляв завой има и на В. Левски и Гурко. Това не променя организацията на движението.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16899
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
ККМ за ляв завой има и на В. Левски и Гурко. Това не променя организацията на движението.
И по Патриарха, Левски, Нансен… ;)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13888
  • Пред истината всички сме еднакви
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
При адекватно работещи системи за контрол на трафика тролеят може да си извика червено за „Сливница“ в посока „Люлин“, за да завие към затвора, а през останалото време такава фаза да не съществува с цел да се облекчи трафика предвид, че този ляв завой е слабооборотен и няма редовна линия от градския транспорт, която да го извършва. По-неприятното е че най-лявата лента за направо преди „Константин Величков“ прерастваше в лентата за този ляв завой по „Димитър Петков“ към затвора и по тази причина почти не се използваше. Ето линк от видео на един колега влогър.
Възможността да мечтаеш означава, че най-големите ти мечти вече са реалност!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4569
    • View Profile
    • Email
ККМ за ляв завой има и на В. Левски и Гурко. Това не променя организацията на движението.
И по Патриарха, Левски, Нансен… ;)

И така и трябва, при нужда (например ремонт) бързо може да се върне завоя и да се пусне редовна линия. Например ако се наложи спиране на Сливница някъде между Д. Петков и Сточна гара може люлинските линии да въртят покрай затвора до Надлез Надежда вместо да пускат заместващ автобус.

И въпреки това си мисля че редно да има ККМ за тролеите и по Габрово и Скопие до депото.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7621
    • View Profile
Специална контактна мрежа само за депо без редовна линия не е нужна - включванията и изключванията могат спокойно да стават покрай затвора и по Опълченска.  :rolleyes: При аварийни ситуации прибирането може да става с резервния дизелов агрегат - такъв нямат само няколко Икаруси, които излизат рядко като резерви.  :rolleyes:

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • View Profile
Икаруси си има всеки ден по 6-ица. Евентуалано по празнични разписания може да са само Шкоди. А има и една Шкода в Надежда, на която й казваме чат-пат "модерния Икарус", защото дизеловия й двигател не работи от повече от 2 години... скапала се някаква платка по управлението...
Един колега с няколко месеца стаж беше останал на изолатора на Хепи-то на Раковски с тази Шкода (никой не му е казал да внимава) и понеже бях зад него, ни се наложи да бутнем 3 човека 16 тона тролей... нямаше други желаещи да помогнат освен едно момче... събота следобяд...

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7621
    • View Profile
Все едно е практически нереално да се окаже невъзможно включването и изключването едновременно край затвора и по Опълченска и допълнителна контактна мрежа само за нулев пробег не е нужна.  :rolleyes:

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9526
    • View Profile
Двупосочната забрана на левите завои по Тодор Александров, на кръстовището с Константин Величков по никакъв начин не променят ситуацията . Фазите са същите , като много дълга е по Тодор Александров. По Константин Величков е без промяна. За това - няма ефект , не са се образували задръствания по Тодор Александров , за да е необходима толкова дълга фаза зелено.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3600
    • View Profile
Фазите са същите , като много дълга е по Тодор Александров. По Константин Величков е без промяна.
Ето го виновника за това, да си пренастрои светофара.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9526
    • View Profile
Митко светофара . Живее някъде на Одрин до Стамболийски. Дали не случайно този светофар е най-неаядеквотния в София. Уж са вързани заедно с инж.Иван Иванов а работят по режим на след 17 години и половина стаж в трамваите все още не мога да схвана логитака на фазите.

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 817
    • View Profile
    • Email
Икаруси си има всеки ден по 6-ица. Евентуалано по празнични разписания може да са само Шкоди. А има и една Шкода в Надежда, на която й казваме чат-пат "модерния Икарус", защото дизеловия й двигател не работи от повече от 2 години... скапала се някаква платка по управлението...
Един колега с няколко месеца стаж беше останал на изолатора на Хепи-то на Раковски с тази Шкода (никой не му е казал да внимава) и понеже бях зад него, ни се наложи да бутнем 3 човека 16 тона тролей... нямаше други желаещи да помогнат освен едно момче... събота следобяд...
Кой е инвентарния номер на този "модерен Икарус" все пак?

Offline david

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
  • 2914 (1987 - 2021)
    • View Profile
2677. Той няма дизел от години.
Ikarus 280.92T GANZ ELEKTROTECHNISCHE WERKE
Ikarus 280.94T GANZ VILLAMOSSÁGI MŰVEK

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 817
    • View Profile
    • Email
2677. Той няма дизел от години.
Очевидно и няма кой да го оправи.