1
Автобуси / Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« on: Today at 01:41:23 »1831 пък е 2036НЕ1871 е 2039НЕ, 1861 май също е с нов номер...
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
1831 пък е 2036НЕ1871 е 2039НЕ, 1861 май също е с нов номер...
Съжалявам, ама да замениш 12-метров автобус, който може да изкара цял ден на линия с един резервоар, с 9-метрова въшка, която ще изкара максимум една смяна, си е пълна простотия!Проблемът е, че няма какво да ги замени... Същото ги гони 19ките, Сгтата, скоро и Конектата
Ще се намери.
А можеше да не купуват двуетажните и да не си играят на мариоевстатиевщини?
А единия куп кашони Карсан и Хайгер, дето още се чудят къде да ги пратят, не ви бъркат толкова в г*за с извинение? 3 изцяло става двуетажна, сиреч три коли от 1-ва колона се освбождават и спокойно могат да излизат вместо някои белдета. За всеобщо успокоение, скоро ще дойдат и 12 и 18-метрови конвенционални автобуси, пак втора ръка.
2876 по Цариградско без линия. С надпис "Вози пътници до Сточна гара"2676?...
Sent from my SM-A546B using Tapatalk
2739 е брак, на 99% сигурност.Този пък защо? И за 2743 ще попитам същия въпрос.
То като цяло това дали можем да го наречем поддръжка изобщо се питам? Не знам хората, които всеки ден използват линии по които се движат man sg262 mercedes connecto g/s/lf или bmc belde 220slf им издържат нервите. Не се нарича автобус нещо, което ако леко мине през дупка и става земетресение по 9 степен на рихтер в салона. Това не е ремаркето с което се разнасят човали с картофи по селата. Ако оставим тези автобуси на страна и погледнем "модерните" ни автобуси по "европейски стандарти" заявено от една много позната група хора, полужението е далеч от цветя и рози. Половината шофьори им духа климатика на връта като е включен на най-ниската степен, над половината автобуси нямат качествена система за гласово или визуална информация. На Ютонгите и BMC-тата дали тези електронни табели които показват крайните спирки са ги поръчали с тях с идеята, че ще се изпозлват с това или просто са оставени така за да кажат че се използват. Дизеловите боклуци като спрат се тресат като все едно играят кючек. Като цяло ние поддръжка нямаме в никаква форма.Метанов двигател не се поддържа с кол и въже и с просташко българско скъперничество на гърба на качеството на поддръжката.То на такава псевдо поддръжка единствено може да издържи Икарус или Чавдар. Защото издържат на ремонт с чук и тел
Дизелова глава в метанов двигател...3101... по-добре да не го споменавамКакво се случи с него, че не мога да си спомня?
Тролейбусна линия 3 следва стъпките на тм.15, тм.19 и компания - от 8 коли в делник и 4 в празник, за лятото ще е на 4-4-4-1 и 2-2-2-1. Очевидно вече не е в синхрон с 1, понеже 1 остава на зимни разписания.ТБ3 направо да я закриват с това разписание
В другия край на София пък тб.2, тб.9 и а.204 са през 10 минути и имат синхрон в Борово с делничен интервал на обслужване там - през 3/4 минути