Метро > Метростанции

Метростанция за връзка с жп гара Обеля

(1/79) > >>

maniak:
Май ще те разочаровам. Подобно нещо не се очаква. Със закупените нови състави ще се покрият нуждите на метрополитена, и няма да е необходимо добавянето на нови вагони. В час-пик в настоящия участък се движат 6+1(резерва) състави, което означава, че в резерв остават 6 стари състава и още 6 нови (ако приемем, че ве ксплоатация са 6-те стари). Старите като цяло са зле технически, така че те ще се покриват от 6-те нови. Така нови вагони няма да са нужни, или поне няма да се слагат 

conecto:

--- Quote from: maniak ---Май ще те разочаровам. Подобно нещо не се очаква. Със закупените нови състави ще се покрият нуждите на метрополитена, и няма да е необходимо добавянето на нови вагони. В час-пик в настоящия участък се движат 6+1(резерва) състави, което означава, че в резерв остават 6 стари състава и още 6 нови (ако приемем, че ве ксплоатация са 6-те стари). Старите като цяло са зле технически, така че те ще се покриват от 6-те нови. Така нови вагони няма да са нужни, или поне няма да се слагат  
--- End quote ---

Аз пък си мисля, че ще има нужда от поне още един вагон на всеки състав, защото при сегашното положение, сутрин към 7 влаковете се движат през 6 минути и тъпканицата е невероятна, а едва ли интервалът може да се намали много повече от това.
Иначе и аз винаги съм се чудел защо перонът на Обеля е толкова къс в сравнение с другите станции, които спокойно могат да поберат още два вагона.

maniak:
минималният интервал, на който могат да се движат вагончетата е 90 сек! За 6 мин биха минали средно 3 състава. Така че не се безпокойте, има още  да намаляват интервала.

conecto:

--- Quote from: maniak ---минималният интервал, на който могат да се движат вагончетата е 90 сек! За 6 мин биха минали средно 3 състава. Така че не се безпокойте, има още  да намаляват интервала.
--- End quote ---

Не мисля, че ще бъде икономически оправдано да се намалява интервала.

borosport:
Марто хора да има за такъв интервал и ще си е достатъчно оправдано.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version